Αυτόματη SUVάρα 180 ίππων στη χαμηλότερη τιμή
Από ένα νέο αυτοκίνητο και ειδικά SUV της τάξεως των 30.000 ευρώ και άνω, οι απαιτήσεις των πελατών βρίσκονται σε ανώτερα επίπεδα και δεν κάνουν συμβιβασμούς.
Θέλουν πληθώρα ανέσεων, πλήρη εξοπλισμό, ευρυχωρία, κινητήρα με αυξημένη απόδοση και όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες. Αν σε όλα αυτά προστεθεί και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων για πιο ξεκούραστη οδήγηση, τότε όλα αυτά τα «κομμάτια» συνθέτουν το ιδανικό αμάξι. Ποιο είναι όμως το μικρομεσαίο SUV που καλύπτει όλα τα παραπάνω ζητούμενα, μαζί με άλλες παροχές στη χαμηλότερη τιμή της αγοράς;
Την απάντηση δίνει το νέο Kia Sportage, το οποίο εδώ και λίγες μέρες προσφέρεται με μειωμένες τιμές σε όλες τις εκδόσεις του. Το αρχικό αλλά πλήρες στην γκάμα Sportage 1.6 T-GDI 150 PS 48V Hybrid LX Dynamic διατίθεται στις 29.690 ευρώ. Το κοινό που θέλει περισσότερη δύναμη σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, τότε θα καλυφθεί πλήρως από την έκδοση 1.6 T-GDI 180 PS 7DCT 48V Hybrid LX Dynamic. Προσφέρεται στην τιμή των 31.990 ευρώ, που είναι η χαμηλότερη συγκριτικά με άλλων ανταγωνιστικών SUV αυτών των προδιαγραφών (180 PS, αυτόματο και με μήκος 4,5 μ.).
Ολυμπιακός: Ο Φουρνιέ κάνει τη διαφορά
Το πληθωρικό σε διαστάσεις (μήκος 4.515 χλστ., πλάτος 1.865 χλστ., ύψος 1.645 χλστ. και μεταξόνιο 2.680 χλστ.) και με εντυπωσιακό σχεδιασμό Sportage με την τεχνοτροπία «Opposites Unite» (τα ετερώνυμα έλκονται), τραβάει αμέσως το ενδιαφέρον με την επιβλητική του παρουσία. Αντίστοιχα εντυπωσιακό είναι και το εσωτερικό, όπου η το βλέμμα πέφτει κατευθείαν ενιαία διαμόρφωση ψηφιακού πίνακα οργάνων-οθόνης infotainment. Στις αρχικές εκδόσεις οι οθόνες είναι 8 ιντσών και στις πλουσιότερες έχουν διαγώνιο 12,3 ίντσες, ενώ high-tech είναι και το διαισθητικό χειριστήριο δύο λειτουργιών στην κεντρική κονσόλα. Η καμπίνα του νέου Sportage είναι πολύ προσεγμένη και σε ποιότητα κατασκευής, τόσο σε υλικά (μαλακά υλικά σε πολλές επιφάνειες), όσο σε συναρμογή και φινίρισμα. Παράλληλα όλοι οι επιβάτες απολαμβάνουν άνεση χώρων, έχοντας άπλα για τα πόδια, το κεφάλι, και τους ώμους. Μεγάλο είναι με τη σειρά του το πορτμπαγκάζ των 562 λίτρων, που αυξάνονται στα 1.751 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.
Τα «large» χαρακτηριστικά του τονίζει και ο πλουσιοπάροχος στάνταρ εξοπλισμός. Διαθέτει 7 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, εμπρός πλήρη φώτα LED, κεντρική οθόνη 8 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων, κάμερα οπισθοπορείας, διζωνικό κλιματισμό, 17άρες ζάντες αλουμινίου και πολλά ακόμα. Ο κάτοχος του νέου Sportage ωφελείται από τα 5 χρόνια δωρεάν service και την 7ετή (και μεταβιβάσιμη) εργοστασιακή εγγύηση.
Ιδιαίτερα ταιριαστός στο νέο Kia Sportage είναι και ο 1.600άρης turbo κινητήρας, αποκλειστικά σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7DCT. Οι 180 ίπποι και τα 265 Nm ροπής δέχονται τη συνδρομή των 17 ίππων και πρόσθετης ροπής από τον ηλεκτροκινητήρα του 48βολτου υβριδικού συστήματος. Στην πράξη ο οδηγός έχει στη διάθεσή όλη τη ροπή από μόλις 1.500 σ.α.λ., απολαμβάνοντας μεστό τράβηγμα, υπερεπάρκεια ισχύος και γρήγορες επιταχύνσεις όποτε κι αν τη χρειαστεί. Το 7άρι DCT συνεργάζεται κατάλληλα με τον κινητήρα, κατεβάζοντας σχέση όποτε κριθεί απαραίτητο και ανεβάζοντας κατά τις διαθέσεις του δεξιού ποδιού. Επιπρόσθετα, το πληθωρικό SUV εντυπωσιάζει και με την οδική του συμπεριφορά, αφού είναι άνετο, ιδιαίτερα ευθύβολο, πολύ ξεκούραστο στο ταξίδι και «στριφτερό» ακόμα και υπό πίεση.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.598
Ταχύτητες 7DCT
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 180/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 265/1.500
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,8
Τελική (χλμ./ώρα) 201
Κατ/λωση (λτ./100 χλμ.) 8,9*
CO2 (γρ./χλμ.) 142
*Δοκιμής
Πηγή: autogreeknews.gr