Το πιο πλουσιοπάροχο supermini με 19.000 ευρώ
Όλοι όσοι κάνουν έρευνα αγοράς για το νέο τους αυτοκίνητο, θέλουν τα λεφτά που θα δώσουν να πιάσουν τόπο ακόμα και όταν πρόκειται για ένα supermini.
Όλοι όσοι κάνουν έρευνα αγοράς για το νέο τους αυτοκίνητο, θέλουν τα λεφτά που θα δώσουν να πιάσουν τόπο και να μην κάνουν παραχωρήσεις, ακόμα και όταν πρόκειται για ένα supermini. Εξάλλου με το νέο τους αμάξι θα περάσουν πολλές ώρες οδηγώντας το, οπότε θα πρέπει να είναι πλήρως εξοπλισμένο, άνετο, ευρύχωρο και ασφαλές. Ποιο μοντέλο είναι όμως «large» σε όλα του και κοστίζει λίγο πιο πάνω από τις 19.000 ευρώ;
Ολυμπιακός: Ψάχνοντας το εύκολο γκολ...
Την απάντηση δίνει το ανανεωμένο Hyundai i20 σε δύο εκδόσεις με την ίδια ακριβώς τιμή των 19.390 ευρώ. Το 1.2 MPi 84 hp Premium και το 1.0 T-GDI 100 hp Exclusive. Στοιχίζουν τα ίδια λεφτά, όμως το 1.2 MPi είναι ακόμα πιο πλούσιο σε εξοπλισμό, ενώ το 1.0 T-GDI έχει περισσότερη δύναμη. Οπότε ο πελάτης ζυγίζει ανάλογα τις ανάγκες και προτεραιότητές του και αναλόγως επιλέγει. Αναφορικά με τον εξοπλισμό, ακόμα και στο αρχικό επίπεδο Exclusive, το i20 είναι γενναιόδωρο σε όλα του. Πιο αναλυτικά περιλαμβάνει τα παρακάτω:
- 6 αερόσακους
- Αυτόματη έκτακτη πέδηση
- Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας
- Φώτα ημέρας και θέσεως LED
- Αυτόματη ενεργοποίηση μεσαίων φώτων
- Ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών
- Οθόνη αφής 8 ιντσών
- Air condition
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω
Η έκδοση Premium είναι ακόμα πιο «φορτωμένη» σε εξοπλισμό και εντυπωσιάζει με την πληρότητά της. Επιπλέον της Exclusive προστίθενται: αυτόματος κλιματισμός, ζάντες αλουμινίου, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, είσοδος και εκκίνηση χωρίς κλειδί, αισθητήρας βροχής, σκούρα κρύσταλλα, πίσω θύρα USB, κεντρικό υποβραχιόνιο και ατμοσφαιρικός φωτισμός. Πολύ σημαντική παροχή που ισχύει για όλα τα Hyundai, είναι και η εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών/απεριορίστων χιλιομέτρων.
Το νέο Hyundai i20 είναι «large» στο εσωτερικό του και σε επίπεδο χώρων. Τέσσερα άτομα με ύψος άνω του μέσου όρου θα βολευτούν δίχως να κάνουν παραχωρήσεις, αφού έχουν στη διάθεσή τους μπόλικο αέρα για το κεφάλι, τα πόδια και πλάτος. Αρκετό είναι και το πορτ μπαγκάζ των 352 λίτρων, ενώ κάτω από το δάπεδο όπου είναι τοποθετημένο το κιτ επισκευής ελαστικού, περισσεύει και άλλος χώρος για διάφορα μικροαντικείμενα. Οι επιβάτες νιώθουν άνετα στα αναπαυτικά καθίσματα και ειδικά στα εμπρός με την ενισχυμένη πλευρική στήριξη, όπου ο οδηγός και ο συνεπιβάτης «κουμπώνουν» ιδανικά. Στα θετικά η πολύ καλή θέση οδήγησης και εργονομία, όπως και η ιδιαίτερα στιβαρή κατασκευή του εσωτερικού.
Το νέο Hyundai i20 αποπνέει στιβαρή αίσθηση και στην οδήγηση, χάρις στο γεροδεμένο του πλαίσιο και τις αναρτήσεις με το σφιχτό σετάρισμα. Ο ιδιαίτερα ραφιναρισμένος σε λειτουργία 1.000άρης turbo κινητήρας με τα 100 άλογα και τα 172 Nm ροπής ταιριάζει τέλεια στο αυτοκίνητο. Ξεχωρίζει αμέσως για το τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, την απόκριση στο πάτημα του γκαζιού (ειδικά με την επιλογή Sport στο Drive Mode) και τις γρήγορες επιδόσεις εξασφαλίζει. Η κατανάλωση των 7,2 λτ./100 χλμ. στη δοκιμή είναι λογική, ενώ με εκπομπές CO2 από 117 γρ./χλμ. δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο. Το 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό μοτέρ των 1.2 λτ. με τα 84 άλογα συνεργάζεται με ένα κοντής κλιμάκωσης 5τάχυτο κιβώτιο, το οποίο συμβάλλει στην «σπιρτάδα» του μοτέρ και στο να κρατά κανονικούς ρυθμούς στον αυτοκινητόδρομο. Η κατανάλωση των 6,9 λτ./100 χλμ. είναι χαμηλή, όπως και οι εκπομπές CO2 των 117 γρ./χλμ.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.) - 1.197 - 998
Ταχύτητες - 5 - 6
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) - 84/6.000 - 100/4.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) - 118/4.200 - 172/1.500
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) - 13,1 - 10,4
Τελική (χλμ./ώρα) - 173 - 188
Κατ/λωση* (λτ./100 χλμ.) - 6,9 - 7,2
CO2 (γρ./χλμ.) - 117 - 117
*Δοκιμής
Πηγή: autogreeknews.gr