Το τέλειο Crossover πόλης με 15.880 ευρώ
Τα αυτοκίνητα αστικού προσανατολισμού έχουν μεγάλη ζήτηση χρόνια τώρα, γιατί εξυπηρετούν καθημερινά χιλιάδες οδηγούς.
Τα αυτοκίνητα αστικού προσανατολισμού έχουν μεγάλη ζήτηση χρόνια τώρα, γιατί εξυπηρετούν καθημερινά χιλιάδες οδηγούς στις διαδρομές ρουτίνας από το σπίτι στη δουλειά και πίσω, συν τις όποιες άλλες υποχρεώσεις και δραστηριότητες. Ψηλά στα ζητούμενα βρίσκονται τα χαμηλά κόστη αγοράς και χρήσης, η ευελιξία και η ευκολία στην οδήγηση. Χαρακτηριστικά που προσφέρει απλόχερα το νέο Suzuki Ignis μαζί με πολλά ακόμα χαρίσματα, που όλα μαζί συνθέτουν το τέλειο αυτοκίνητο για την πόλη.
Ολυμπιακός: Ψάχνοντας το εύκολο γκολ...
Καταρχήν πρόκειται για το μοναδικό ultra compact SUV, όχι μόνο γιατί είναι πιο ψηλό (1.605 χλστ.) συγκριτικά με τα κλασικά χάτσμπακ, αλλά και γιατί διαθέτει αυξημένη απόσταση από το έδαφος στα 180 χλστ. Μαζί με τα πιο ψηλά τοποθετημένα καθίσματα κάνει πιο εύκολη την επιβίβαση και αποβίβαση των επιβατών, την οποία διευκολύνει και το σχεδόν κάθετο άνοιγμα των θυρών. Ένα ακόμα εντυπωσιακό στοιχείο του Ignis που δεν το περιμένει κανείς από ένα μίνι αυτοκίνητο μήκους 3,7 μέτρων, είναι οι άνετοι χώροι του. Ειδικότερα στο πίσω τμήμα της καμπίνας, ο αέρας για τα πόδια είναι συγκρίσιμος με ευρύχωρων μικρομεσαίων αυτοκινήτων, δηλαδή με οχημάτων μήκους τουλάχιστον μισού μέτρου παραπάνω. Επίσης, το πίσω συρόμενο κάθισμα κατά 165 χιλιοστά (από τη δεύτερη έκδοση GL+), ενισχύει θεαματικά την πρακτικότητα και μεταβάλλει τη χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ μεταξύ 260-514 λτ. Όταν πέσουν οι πλάτες φτάνει τα 1.100 λίτρα και χωράει μεγάλα αντικείμενα.
Παρότι πρόκειται για το μικρότερο και οικονομικότερο σε τιμή Suzuki, είναι προσεγμένο και ως προς την ποιότητα του εσωτερικού του. Τα σκληρά πλαστικά στο ταμπλό και στις πόρτες είναι συμπαγή, με ικανοποιητική συναρμογή και δίχως ακάλυπτες μεταλλικές επιφάνειες. Στα θετικά γνωρίσματα του Ignis είναι και η εργονομία, μιας και ο οδηγός εξοικειώνεται γρήγορα με το αυτοκίνητο και νιώθει ότι γίνεται αμέσως ένα με αυτό. Στον εξοπλισμό του βασικού μοντέλου GL περιλαμβάνονται τα απαραίτητα, όπως είναι 6 αερόσακοι, προβολείς LED, προβολείς ομίχλης, αυτόματη λειτουργία φώτων, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά, ηλεκτρικοί καθρέπτες και ράδιο CD/MP3. Με 1.500 ευρώ παραπάνω (17.380 ευρώ), το Ignis GL+ είναι φουλ εξοπλισμένο και επιπλέον διαθέτει τα συστήματα αυτόνομου φρεναρίσματος και διατήρησης λωρίδας, οθόνη 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, εμπρός θερμαινόμενα καθίσματα, θερμαινόμενους καθρέπτες, συρόμενο πίσω κάθισμα, ράγες οροφής και 16άρες ζάντες αλουμινίου.
Κάτι ακόμα που θα λατρέψει όποιος οδηγήσει το Ignis, είναι η πολύ χαμηλή κατανάλωση βενζίνης. Ο 1.2 Dualjet των 83 ίππων και 107 Nm ροπής συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 12V και πετυχαίνει εύκολα νούμερα της τάξεως των 5,2 λτ./100 χλμ. Επίσης, τα 110 γρ./χλμ. CO2 απαλλάσσουν τον κάτοχο του Ignis από τα τέλη κυκλοφορίας και δίνουν τη δυνατότητα καθημερινής εισόδου στο Δακτύλιο της Αθήνας. Εξάλλου πρόκειται για ένα απίστευτα ευκολοδήγητο αυτοκίνητο με τιμόνι που «κόβει» πολύ στα στενά (ακτίνα στροφής 4,7 μ.) και με ανάρτηση που αμβλύνει με καλό τρόπο τις ανωμαλίες των δρόμων και παρέχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Το μηχανικό αυτό σύνολο διαθέτει και το απαραίτητο νεύρο στις επιταχύνσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 12,7 δλ.), ενώ οι 4 κύλινδροι εξασφαλίζουν ομαλή λειτουργία, δίχως δονήσεις οι ανεπιθύμητους θορύβους.
Πηγή: autogreeknews.gr