Αδύνατο να καλυφθεί η ζήτηση για το Tesla Cybertruck
Η ιστορία του γνωστή, το ίδιο και οι δυσκολίες κατά τη διάρκεια της παραγωγής του. Δεν έχουν περάσει παρά λίγες μέρες από τότε που το πρώτο Cybertuck κατασκευάστηκε στο Gigafactory στο Τέξας και το μοντέλο παραμένει στην επικαιρότητα.
Πώς θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά άλλωστε, μιας και μιλάμε για Tesla και για Pickup, τη δημοφιλέστερη κατηγορία οχημάτων στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.
Την ώρα που γράφεται το κείμενο οι προπαραγγελίες για το ηλεκτρικό Pickup ξεπερνούν τα 1,9 εκατομμύρια, νούμερο που προκαλεί μεγάλη ικανοποίηση στους ανθρώπους της Tesla. Η μεγάλη δυναμική του οχήματος ωστόσο, ενδέχεται να δημιουργήσει πονοκέφαλο στην Tesla. Με δεδομένο ότι το εργοστάσιο ανακοίνωσε πως θα είναι σε θέση να κατασκευάζει 375.000 μονάδες ετησίως, αντιλαμβανόμαστε ότι οι ήδη υπάρχουσες παραγγελίες θα χρειαστούν τεχνικά περίπου 5 χρόνια για να φτάσουν στους κατόχους τους. Τούτου λεχθέντος, ένας σημαντικός αριθμός πελατών που έκανε κράτηση, αντί του ποσού των 100 δολαρίων (90 ευρώ) πιθανότατα να μην προχωρήσει στην αγορά του. Πάντως για να αποφύγει τυχόν προβλήματα και μεγάλες καθυστερήσεις, η αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία εξετάζει το ενδεχόμενο η παραγωγή του μοντέλου να γίνεται από κοινού, τόσο στο Megafactory του Τέξας, όσο και σε εκείνο του Μεξικού, όταν το προτεινόμενο εργοστάσιο θα είναι σε λειτουργία σε λίγα χρόνια.
Ολυμπιακός: Ο Φουρνιέ κάνει τη διαφορά
Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αν το Cybertruck θα προσφερθεί και εκτός Αμερικής. Ερωτηματικό όμως παραμένει το καθεστώς ταξινόμησης, διότι σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, οι διαστάσεις του (μήκος 5.885 χιλιοστά, πλάτος 2.027 χιλιοστά, ύψος 1.905 χιλιοστά, μεταξόνιο 3.000 χιλιοστά), σε συνδυασμό με το βάρος που κυμαίνεται μεταξύ 3,1 τόνων και 6,3 τόνων στην ισχυρότερη έκδοση θα το τοποθετήσουν στην κατηγορία των ημιφορτηγών ή φορτηγών.
Τέλος, να θυμίσουμε πως ανάλογα με την επιθυμητή διαμόρφωση, το Cybertruck θα είναι διαθέσιμο με έναν, δύο ή τρεις ηλεκτροκινητήρες. Όλες οι εκδόσεις θα είναι τετρακίνητες, πλην αυτής με τον έναν ηλεκτροκινητήρα όπου η κίνηση θα μεταδίδεται στον πίσω άξονα. Η επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 4,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα τερματίζει στα 190 χλμ./ώρα. Για όποιον επιζητά το κάτι παραπάνω, προτεινόμενη είναι η έκδοση με τα 3 μοτέρ που καταφέρνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα και τελική 210 χλμ./ώρα. Την ίδια στιγμή η Αμερικάνικη εταιρεία υπόσχεται αυξημένη αυτονομία, της τάξης των 800 χιλιομέτρων και μεγάλες δυνατότητες ρυμούλκησης, αγγίζοντας τους 6,35 τόνους. Η μπαταρία χωρητικότητας 200 kWh θα είναι σε θέση να φορτίσει σε 45 λεπτά, αρκεί να υπάρχει ταχυφορτιστής DC.