Τώρα είναι η ώρα για αγορά νέου Hyundai i20

Το i20 αποτελεί το πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο της Hyundai στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια.

Τώρα είναι η ώρα για αγορά νέου Hyundai i20

Το i20 αποτελεί το πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο της Hyundai στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, όπως επίσης και ένα από τα δημοφιλέστερα στην κατηγορία των supermini. Άλλωστε πρόκειται για ένα μοντέλο που προσφέρει πολλά, ενώ πωλείται σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές για τα δεδομένα των μικρών μοντέλων. Τώρα είναι μια κατάλληλη χρονική περίοδος για την απόκτησή του, αφού τον Οκτώβριο θα λανσαριστεί το ανανεωμένο Hyundai i20 και προφανώς δεν θα έχει τις ίδιες τιμές, αφού έχει δεχθεί ορισμένες αναβαθμίσεις.

Νέο Hyundai i20 από 17.390 ευρώ


Η τιμή των 17.390 ευρώ για το i20 1.2 84 hp, είναι η χαμηλότερη που μπορεί να βρει κανείς τώρα σε μικρό αυτοκίνητο μήκους άνω των τεσσάρων μέτρων (4.040 χιλιοστά για την ακρίβεια), το οποίο προσφέρει μεγάλη ευρυχωρία. Παράλληλα από την πρώτη έκδοση Fresh (από 18.490 ευρώ το 1.0 T-GDi 100 hp) διαθέτει όλο τη «σουίτα» των συστημάτων ασφαλείας, όπως είναι: 6 αερόσακους και τα συστήματα αυτόματης έκτακτης πέδησης, προειδοποίησης εκτροπής λωρίδας, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, αυτόματης ρύθμιση υψηλής και μεσαίας σκάλας φώτων, αναγνώρισης οδικών σημάτων ταχύτητας και προειδοποίησης απόσπασης προσοχής οδηγού. Στάνταρ περιλαμβάνονται ακόμα ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, air condition, κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος, ρυθμιζόμενο τιμόνι σε ύψος και τηλεσκοπικά, cruise control, Radio-Mp3, USB κ.λπ.

Στη δεύτερη έκδοση Exclusive η τιμή αυξάνεται κατά 1.000 ευρώ με τον κινητήρα 1.2 MPI 84 hp (από 18.390 ευρώ) και κατά 800 ευρώ με τον 1.0 T-GDi 100 hp (από 19.390 ευρώ), παραμένοντας και πάλι κάτω από το «όριο» των 20.000 ευρώ. Τα επιπλέον χρήματα καλύπτονται από τον πρόσθετο εξοπλισμό με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, το σύστημα πολυμέσων με οθόνη 8 ιντσών, την κάμερα οπισθοπορείας, τους αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, τα φώτα ημέρας και θέσεως LED και τη δερμάτινη επένδυση τιμονιού και επιλογέα ταχυτήτων.

Στιβαρό και άνετο εσωτερικό

Το νέο Hyundai i20 έχει ακόμα το πολύ βασικό πλεονέκτημα του ευρύχωρου εσωτερικού. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να εξυπηρετήσει και οικογένειες με ένα ή δύο παιδιά, που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να πάρουν ένα ακριβότερο μικρό SUV ή μικρομεσαίο χάτσμπακ. Μπροστά το αρκετό πλάτος δίνει την αίσθηση στους επιβάτες ότι βρίσκονται σε μικρομεσαίο αυτοκίνητο, όπως και πίσω, αφού ο αέρας για τα πόδια, το κεφάλι και το πλάτος είναι αρκετά. Το ίδιο ισχύει και με το χώρο αποσκευών των 352 λίτρων, όπου η εταζέρα μπορεί να μπει σε ράγες που υπάρχουν στα πλευρικά τοιχώματα, διευκολύνοντας πολύ στην περίπτωση μεταφοράς πιο ψηλών αντικειμένων. Στον τομέα της ποιότητας κατασκευής, η Hyundai έχει κάνει ευρεία χρήση σκληρών πλαστικών (εκτός από τους αγκώνες στις εμπρός πόρτες), τα οποία είναι συμπαγή και πολύ γεροδεμένα.

Κινητήρες για κάθε απαίτηση

Στις πιο προσιτές σε τιμές εκδόσεις του, το Hyundai i20 προσφέρεται με τον ατμοσφαιρικό 1.200άρη κινητήρα και τον 1.000άρη turbo. Ο 1.2 MPI με τους 84 ίππους και τα 118 Nm ροπής επαρκεί για τις αστικές μετακινήσεις, ενώ το κοντής κλιμάκωσης 5τάχυτο κιβώτιο συμβάλλει στο καλό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές και στο να κρατά σβέλτους ρυθμούς στο ταξίδι. Η Hyundai ανακοινώνει επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα σε 13,1 δλ. και εκπομπές CO2 στα 121 γρ./χλμ. Η κατανάλωση είναι χαμηλή, μιας και στη δοκιμή βρέθηκε στα 6,9 λτ./100 χλμ. Το 1.0 T-GDi των 100 ίππων και 172 Nm ροπής έχει εμφανώς περισσότερη δύναμη και εξασφαλίζει ταχύτερες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 10,4 δλ.). Παράλληλα, σε συνδυασμό με την 6η ταχύτητα το μοτέρ δουλεύει σε χαμηλότερες στροφές στο ταξίδι, ενώ η κατανάλωση και εδώ είναι χαμηλή (7,2 λτ./100 χλμ.), όπως και οι εκπομπές CO2 (118 γρ./χλμ.).

Στην οδήγηση το Hyundai i20 εμφανίζεται στιβαρό, χάρη στο ενισχυμένο του πλαίσιο και το σφιχτό σετάρισμα των αναρτήσεών του. Η άνεση που παρέχουν ικανοποιεί, ενώ όταν αρχίσουν οι στροφές, ο οδηγός έρχεται αντιμέτωπος με μικρές κλίσεις και μπόλικη πρόσφυση.

Πηγή: autogreeknews.gr