Μας καλομαθαίνει το Hyundai i20 με τέτοιες τιμές
Το πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο της Hyundai για το 2022 στην Ελλάδα, το i20, διαθέτει πολλά χαρίσματα που το έχουν φέρει στην κορυφή.
Το πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο της Hyundai για το 2022 στην Ελλάδα, το i20, διαθέτει πολλά χαρίσματα που το έχουν φέρει στην κορυφή. Ένα από αυτά είναι οι χαμηλές του τιμές με όλους τους κινητήρες και ειδικά με τους 1.2 84 hp και 1.0 T-GDi 100 hp. Όταν για παράδειγμα ανταγωνιστικά μικρά μοντέλα κοστίζουν από περίπου 20.000 ευρώ και άνω στις βασικές τους εκδόσεις, το i20 εκκινεί από μόλις 15.890 ευρώ.
Σε αυτά τα χρήματα προσφέρεται το i20 1.2 84 hp Fresh, συνοδευόμενο με όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό. Πιο αναλυτικά, διαθέτει 6 αερόσακους, αυτόματη έκτακτη πέδηση, διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας, αυτόματη ρύθμιση υψηλής και μεσαίας σκάλας φώτων, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, Radio-Mp3, USB και Bluetooth. Η ίδια έκδοση με τον 1.000άρη turbo κινητήρα των 100 ίππων κοστίζει από 17.090 ευρώ, με τον ίδιο εξοπλισμό.
Ολυμπιακός: Ψάχνοντας το εύκολο γκολ...
Όσοι θέλουν το κάτι παραπάνω, χωρίς να ξεφεύγουν σε προϋπολογισμό, τότε το Exclusive αποτελεί τη λύση. Επιπλέον του Fresh προσφέρει οθόνη αφής 8 ιντσών με Android και Apple CarPlay, Bluetooth με αναγνώριση φωνής, κάμερα οπισθοπορίας με δυναμικές γραμμές καθοδήγησης, εργοστασιακούς πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, φώτα ημέρας και θέσεως LED, δερμάτινη επένδυση τιμονιού & επιλογέα ταχυτήτων. Για όλα αυτά συν τα παραπάνω το κόστος είναι 16.890 ευρώ για το 1.2 και 17.890 ευρώ για το 1.0T.
Όσον αφορά τους κινητήρες, ο απλός και κλασικός ατμοσφαιρικός 4κύλινδρος 1.200άρης των 84 ίππων και 112 Nm ροπής, είναι σε θέση να καλύψει με άνεση τις αστικές μετακινήσεις. Διαθέτει πολύ καλή ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές, ενώ και σε ρυθμούς αυτοκινητόδρομου κρατάει ταχύτητες των π.χ. 130 χλμ./ώρα, χάρη στη κοντή 5η σχέση μετάδοσης. Όσον αφορά τις επιδόσεις, τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 13,1 δλ., η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 173 χλμ./ώρα, η μέση κατανάλωση δοκιμής είναι 6,9 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 121-124 γρ./χλμ.
Αυτοί που επιθυμούν περισσότερη ισχύ και ροπή, τότε θα προσανατολιστούν στο i20 με τον 1.0T-GDi των 100 ίππων και 172 Nm ροπής. Με μία ακόμα ταχύτητα στο εύχρηστο κιβώτιο (6άρι), οι στροφές του μοτέρ κρατιούνται πιο χαμηλά σε συνθήκες ταξιδιού, ενώ ο οδηγός έχει ανά πάσα ώρα και στιγμή αρκετή διαθέσιμη δύναμη. Γεγονός που αποτυπώνεται και στα νούμερα των επιδόσεων, με 0-100 χλμ./ώρα σε 10,4 δλ. και τελική 188 χλμ./ώρα. Παράλληλα η κατανάλωση (δοκιμής) είναι ελάχιστα υψηλότερη στα 7,2 λτ./100 χλμ., με χαμηλότερες εκπομπές CO2 στα 118-123 γρ./χλμ.
Ανεξαρτήτως κινητήρα και έκδοσης, το i20 διακρίνεται ακόμα για την ευρυχωρία του εσωτερικού του. Τέσσερα άτομα θα φιλοξενηθούν με άνεση ανεξαρτήτως σε ποια θέση κάθονται, ενώ αρκετό είναι και το πορτ μπαγκάζ των 352 λίτρων. Παράλληλα, η κατασκευή του είναι στιβαρή, γεγονός που γίνεται αντιληπτό και στο δρόμο, όπου το πάτημά του δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου.
Πηγή: autogreeknews.gr