WRC: «Χώρισαν» Ford και Γκρίνσμιθ
Όπως ανακοινώθηκε επίσημα την Τρίτη (20/12), ο Γκας Γκρίνσμιθ δεν θα οδηγήσει για την Ford στο WRC του 2023.
Μια ανακοίνωση της βρετανικής ομάδας επιβεβαίωσε ότι δεν μπόρεσε να καταλήξει σε συμφωνία με τον Γκας Γκρίνσμιθ για να συνεχίσει να βρίσκεται πίσω από το τιμόνι ενός από τα αυτοκίνητα Puma, πράγμα που σημαίνει ότι τα δύο μέρη θα ακολουθήσουν χωριστούς δρόμους στο WRC του 2023.
Αυτό βάζει τέλος στην μακροχρόνια συνεργασία που είδε τον Γκρίνσμιθ να αναρριχάται και να φτάνει στο κορυφαίο επίπεδο του ράλι.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Ο Βρετανός, ο οποίος σήμερα είναι 25 ετών, ξεκίνησε την "ενήλικη" καριέρα του στα ράλι στο τιμόνι ενός Ford Fiesta R1, προτού μεταβεί στο μοντέλο R2T για τις back-to-back εκστρατείες του Drive DMACK Cup. Σύντομα ακολούθησε η αναβάθμιση σε ένα από τα Fiesta προδιαγραφών R5 της M-Sport, με τον Γκρίνσμιθ να εντάσσεται στην ομάδα WRC2 της ομάδας στην αρχή της σεζόν 2019.
Κατά την διάρκεια εκείνης της χρονιάς έκανε επίσης το ντεμπούτο του με ένα Fiesta World Rally Car στο Ράλι Πορτογαλίας, κάνοντας τη δεύτερη εμφάνισή του στην κορυφαία κατηγορία λίγο αργότερα στη Φινλανδία ως αντικαταστάτης του Έλφιν Έβανς λόγω τραυματισμού.
Ο Γκρίνσμιθ ανέλαβε μέρος της καμπάνιας με το ίδιο αυτοκίνητο το 2020 και, το 2021, συμμετείχε και στα 12 ράλι - πετυχαίνοντας το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του, την τέταρτη θέση στη γενική κατάταξη στο Ράλι Σαφάρι της Κένυας. Τερμάτισε 10ος στο φετινό πρωτάθλημα και πανηγύρισε επίσης την παρθενική του νίκη σε ειδική διαδρομή στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο που άνοιξε την σεζόν.
Αν και ο Γκρίνσμιθ δεν έχει αποκαλύψει ακόμα τα σχέδιά του για το μέλλον, το fosonline.gr γνωρίζει ότι είναι πιθανό να συμμετάσχει σε κάποιους αγώνες το 2023. Με ποιο αυτοκίνητο - και σε ποια κατηγορία, μένει να επιβεβαιωθεί.