Τολμηρό και ανατρεπτικό SUV με 24.990 ευρώ
Ξεχωρίζει αμέσως στη δημοφιλή κατηγορία των μικρών SUV.
Ο σχεδιασμός αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά κάθε αυτοκινήτου, αφού παίζει σημαντικό ρόλο ως προς την αποδοχή του προς το κοινό. Όταν μάλιστα συνδυάζεται με τεχνολογίες και συστήματα άνεσης από ανώτερες κατηγορίες οχημάτων και φουλ στάνταρ εξοπλισμό, τότε γίνεται ακόμα πιο δελεαστικό.
Γνωρίσματα που συγκεντρώνει το νέο Opel Mokka, μαζί με πολλά ακόμα προτερήματα που το κάνουν να ξεχωρίζει αμέσως στη δημοφιλή κατηγορία των μικρών SUV. Σημείο αναφοράς του αποτελεί το συναρπαστικό του ντιζάιν, αποτελώντας το πρώτο με τη μάσκα Opel Vizor και το ταμπλό Opel Pure Panel. Το εντυπωσιακό του κόμπακτ αμάξωμα με το μήκος των 4,15 μέτρων, τους κοντούς προβόλους και το αυξημένο πλάτος των 1,8 μέτρων, προκαλεί τα βλέμματα και δεν περνάει απαρατήρητο όπου και να βρεθεί. Σε αυτό συμβάλλουν και μια σειρά από μοναδικές ακόμα ιδιότητες, όπως είναι τα λεπτά και αιχμηρά φωτιστικά σώματα, το τόξο που σχηματίζεται στην οροφή και οι διχρωμίες.
Ολυμπιακός: Αυτό που λείπει από τον Ελ Κααμπί
Ο φουλ στάνταρ εξοπλισμός αποτελεί ένα ακόμα προνόμιο του το νέου Opel Mokka, από την πρώτη έκδοση Edition. Οι τιμές του ξεκινούν από τις 24.300 ευρώ με τον κινητήρα 1.2 Turbo 100 hp, ωστόσο με 600 ευρώ παραπάνω (24.900 ευρώ) το ίδιο μοτέρ προσφέρεται με 130 άλογα και είναι προτιμότερο. Αναφορικά με τον εξοπλισμό περιλαμβάνει τα εξής:
- 6 αερόσακους
- Αυτόνομη πέδηση
- Υποβοήθηση επαναφοράς & διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας
- Αυτόματο Cruise control
- Multimedia Radio με οθόνη αφής 7 ιντσών
- Οθόνη πληροφόρησης οδηγού 7 ιντσών
- Αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας προβολέων
- Φώτα LED
- Air condition
- Ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες
- Δερμάτινο τιμόνι 3 ακτίνων με επίπεδο κάτω τμήμα
- Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών
Ιδιαίτερα ταιριαστός στο νέο Opel Mokka είναι ο 1.200άρης turbo κινητήρας με τους 130 ίππους και τα 230 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ.. Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα γίνεται αισθητό το τράβηγμά του στις χαμηλές στροφές και η άνεση που παρέχει να επιταχύνει σε γοργούς ρυθμούς το B-SUV των 1.275 κιλών (0-100 χλμ./ώρα σε 9,1 δευτερόλεπτα). Η λειτουργία του 3κύλινδρου μοτέρ είναι ραφιναρισμένη και μόνο όταν η βελόνα του στροφόμετρου φτάσει ψηλά θα ακουστεί στο εσωτερικό. Όσον αφορά την κατανάλωση, σε πραγματικές συνθήκες βρίσκεται κάτω από τα 7,0 λτ./100 χλμ. και με εκπομπές CO2 στα 124 γρ./χλμ., τα τέλη κυκλοφορίας είναι 79 ευρώ.
Στο δρόμο, το νέο Opel Mokka έχει σφιχτή και στιβαρή αίσθηση λόγω της αντίστοιχης ρύθμισης των αναρτήσεών του και του πολύ καλής ακαμψίας πλαισίου. Δεν θα κουράσει στις περισσότερες των περιπτώσεων και ο οδηγός ανταμείβεται όταν θελήσει να ακολουθήσει πιο γρήγορο ρυθμό. Στις στροφές οι κλίσεις είναι μικρές για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου και η πρόσφυση αρκετή. Στους αυτοκινητόδρομους, το Mokka ταξιδεύει ξεκούραστα, χάρη στην καλή ηχομόνωση και ποιότητα κύλισης, ενώ αναπτύσσει και κρατάει εύκολα σβέλτες ταχύτητες.
Στο εσωτερικό του νέου Opel Mokka, το πρώτο χαρακτηριστικό που τραβάει αμέσως το ενδιαφέρον, είναι το ψηφιακό Opel Pure Panel, όπου ενσωματώνονται οι οθόνες του πίνακα οργάνων και του συστήματος πολυμέσων. Στις αρχικές εκδόσεις οι οθόνες έχουν διαγώνιο 7 ιντσών, ενώ στις πιο πλούσιες φτάνουν τις 12 και 10 ίντσες αντίστοιχα. Επιπλέον, οι σχεδιαστές της Opel φρόντισαν να διασφαλίσουν την καλύτερη δυνατή εργονομία μέσω της προσθήκης φυσικών χειριστηρίων, προκειμένου να ελέγχονται οι περισσότερες απαραίτητες λειτουργίες (π.χ. κλιματισμός), δίχως να απαιτείται πλοήγηση σε υπομενού. Την προσοχή στη λεπτομέρεια ενισχύει με τη σειρά της η πολύ καλή ποιότητα, μέσω της χρήσης μαλακών πλαστικών στο ταμπλό, μαζί με διακοσμητικά νίκελ και όψης ανθρακονήματος. Από πλευράς χώρων, στο εσωτερικό του τέσσερις ενήλικες επιβάτες θα βολευτούν, έχοντας στη διάθεσή τους αρκετό χώρο αποσκευών 350 λίτρων.