Νέο SUV με μόνο 19.540 ευρώ δίνει… ρέστα
Τα αυτοκίνητα -και όχι μόνο- έχουν ακριβύνει και αυτό είναι κάτι που το γνωρίζουν οι περισσότεροι. Πλέον, το ποσό των 20.000 ευρώ δεν φτάνει για οικογενειακό αυτοκίνητο, αφού τόσα ή και περισσότερα χρήματα κοστίζουν τα πιο πολλά μικρά χάτσμπακ στις βασικές τους κιόλας εκδόσεις.
Και όμως υπάρχει ένα SUV που δίνει… ρέστα από τις 20.000 ευρώ και μάλιστα από έκδοση που δεν είναι βασική. Πρόκειται για το Hyundai Bayon 1.0 T-GDi 100 hp Premium στις 19.540 ευρώ. Αν πάλι θέλει κανείς την πιο οικονομική του έκδοση, τότε θα πάει στο 1.2 MPI 84 hp Exclusive των 17.340 ευρώ. Όμως με τα παραπάνω χρήματα αξίζει σίγουρα περισσότερο, μιας και δεν του λείπει απολύτως τίποτα. Όπως για παράδειγμα σε επίπεδο εξοπλισμού, αφού περιλαμβάνει τα πάντα:
- 6 αερόσακους
- Αυτόνομη πέδηση
- Προειδοποίηση εκτροπής και διατήρησης λωρίδας
- Αναγνώριση οδικών σημάτων
- Αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων
- Οθόνη αφής 8 ιντσών
- Ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Αισθητήρες παρκαρίσματος
- Φώτα LED
- Αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων
- Όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες
- Ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες
- Αυτόματο κλιματισμό
- Δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων
- Μεταλλικά πεντάλ
- Κεντρικό υποβραχιόνιο
- Ατμοσφαιρικό φωτισμό
- Σκούρα κρύσταλλα
- Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Το εφοδιασμένο με όλα τα κομφόρ και ψηφιακά «καλούδια» εσωτερικό του Bayon κερδίσει τις εντυπώσεις με το μοντέρνο του σχεδιασμό, την πολύ καλή εργονομία και τη βολική θέση οδήγησης. Επίσης η κατασκευή του είναι γεροδεμένη, κάτι που αντιλαμβάνεται ο οδηγός στο δρόμο, αφού δεν ακούγονται τριγμοί και το αυτοκίνητο αποπνέει στιβαρότητα. Κρυφός «άσσος» του Bayon είναι και οι χώροι, παρά το γεγονός ότι πρόκειται για ένα μικρό SUV μήκους 4.180 χλστ. Τέσσερα ενήλικα άτομα θα φιλοξενηθούν χωρίς καμία παραχώρηση και θα νιώσουν ότι βρίσκονται σε μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Αντίστοιχα γενναιόδωρος είναι και ο χώρος αποσκευών των 411 λίτρων.
Η πολύ καλή δουλειά που έχουν κάνει οι τεχνικοί της Hyundai στην εξέλιξη του Bayon γίνεται αντιληπτή και στο δρόμο. Ο 1.000άρης turbo κινητήρας ταιριάζει ιδανικά στο καλοστημένο Bayon, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να μπορεί να καλύψει πολλαπλές ανάγκες κίνησης, τόσο στην πόλη, όσο και σε ταξίδι. Στο αστικό περιβάλλον εκτιμάται αμέσως η ευκολία στους χειρισμούς και η ευελιξία. Μαζί με την κάμερα οπισθοπορείας και τους αισθητήρες παρκαρίσματος, το παρκάρισμα διευκολύνεται πάρα πολύ. To Hyundai Bayon πετυχαίνει ένα πολύ καλό συνδυασμό άνεσης και κρατήματος, καθώς το αυτοκίνητο είναι πολύ ισορροπημένο στο δρόμο. Αν και οικογενειακού προσανατολισμού θα ικανοποιήσει και τους οδηγούς που θέλουν να κινηθούν σε πιο σβέλτους ρυθμούς και σε στροφές.
Το γνωστό και αποδοτικό 1.0 T-GDi μηχανικό σύνολο με τους 100 ίππους και τα 172 Nm ροπής δίνει την αίσθηση ότι έχει παραπάνω δύναμη. Προσφέρει επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 10,7 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 183 χλμ./ώρα. Ο χαμηλός θόρυβος σε ταχύτητες ταξιδιού είναι ένα ακόμα θετικό του γνώρισμα, όπως και η ελαστικότητά του σε χαμηλότερες ταχύτητες πόλης. Η μεικτή κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες βρίσκεται στα 7,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 118-123 γρ./χλμ.