Ο νέος «γητευτής» των SUV στην Ελλάδα
Τα SUV δεν σταματούν να έχουν συνεχώς περισσότερη ζήτηση στην Ελλάδα.
Τα SUV δεν σταματούν να έχουν συνεχώς περισσότερη ζήτηση, γεγονός που αποτυπώνεται στα νούμερα των ταξινομήσεων. Στη χώρα μας, το μερίδιό τους από τον Ιανουάριο έως τον Αύγουστο του 2022 έχει φτάσει το 53,8% έναντι 45,9% το ίδιο διάστημα πέρυσι.
Τα αυτοκίνητα με υβριδική τεχνολογία πληθαίνουν και αυτά, με αποτέλεσμα να κερδίζουν έδαφος ολοένα περισσότερο έδαφος και στην Ελλάδα. Ήδη το πρώτο 8μηνο του 2022 το μερίδιό τους έχει φτάσει το 27,1% αντί 22,1% πέρυσι, σημειώνοντας αύξηση +5,1%. Μαζί με το 7,1% των επαναφορτιζόμενων (PHEV και ηλεκτρικά), έχουν αγγίξει το 34,2% της αγοράς, που σημαίνει ότι 1 στα 3 καινούργια αυτοκίνητα που ταξινομούνται είναι εξηλεκτρισμένα.
Βαθμολογία Super League: Μόνος στην κορυφή ο Ολυμπιακός
Παρόλα αυτά, στην πολύ δημοφιλή κατηγορία των SUV, το μοντέλο που βρίσκεται στην πρώτη θέση των πωλήσεων δεν διαθέτει καθόλου κινητήρες με υβριδική τεχνολογία, ούτε καν mild hybrid. Πρόκειται για το ανανεωμένο T-Roc, το οποίο από τον Ιανουάριο έως τον Αύγουστο του 2022 έχει φτάσει τις 2.112 ταξινομήσεις και είναι το best seller SUV συνολικά.
Μεγαλύτερο αγοραστικό ενδιαφέρον έχουν οι κινητήρες 1.0 TSI 110 PS (από 24.300 ευρώ) και 1.5 TSI 150 PS (από 25.900 ευρώ). Το μικρότερο 3κύλινδρο μοτέρ αποδίδει 110 ίππους και 200 Nm ροπής, προσφέρει επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 10,8 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 185 χλμ./ώρα. Η VW ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση 6,0 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 136 γρ./χλμ. Το 4κύλινδρο 1.500άρι είναι αισθητά πιο δυνατό με τους 150 ίππους και τα 250 Nm ροπής, το 0-100 χλμ./ώρα σε 8,4 δλ. και τη μέγιστη ταχύτητα των 208 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση και το CO2 είναι ίδια (σύμφωνα με τη VW) με το 1.0 TSI. Πρόσθετα, ο 1.5 TSI διατίθεται και με το 7άρι DSG.
Από την πρώτη έκδοση Life, ο εξοπλισμός είναι πληρέστατος και περιλαμβάνει τα εξής: 6 αερόσακους, τα συστήματα αυτόνομης πέδησης και διατήρησης λωρίδας, ψηφιακό πίνακα οργάνων 8 ιντσών, σύστημα πολυμέσων με οθόνη 8 ιντσών, διζωνικό κλιματισμό, αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων, δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, ζάντες αλουμινίου, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις και σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης.
Μετά την πρόσφατη ανανέωση, το T-Roc απέκτησε ακόμα περισσότερο δυναμισμό, μέσω των αλλαγών στα φωτιστικά σώματα, μάσκα και προφυλακτήρες. Επίσης, οι προβολείς LED και τα σκούρα πίσω φώτα ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό. Επιπλέον, τα νέα μοντέρνα χρώματα και μια μεγάλη ποικιλία από νέες ζάντες αλουμινίου από 17 έως 19 ίντσες, αναδεικνύουν ακόμα περισσότερο τον καλλίγραμμο σχεδιασμό του αυτοκινήτου.
Στο εσωτερικό η πιο μεγάλη αλλαγή αφορά το νέο ταμπλό, όπου τα σκληρά πλαστικά αντικαταστάθηκαν με μαλακά από άκρη σε άκρη. Η κεντρική οθόνη infotainment είναι τοποθετημένη στο ταμπλό σε στυλ tablet και βρίσκεται σε σχεδόν ίδιο ύψος με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Στα πλεονεκτήματα του T-Roc ανήκουν ακόμα οι άνετοι χώροι για τους επιβάτες και το πορτ μπαγκάζ των 445 λίτρων.
Πηγή: autogreeknews.gr