Με 15.740 ευρώ ξεμπερδεύεις με βενζίνη και ντίζελ
Η λύση του LPG χρόνια τώρα παρέχει μεγάλη οικονομία, πόσο δε μάλλον τώρα, αφού η τιμή του έχει παραμείνει πάρα πολύ χαμηλή.
Οι αυξήσεις στην ενέργεια και στα υγρά καύσιμα «καίνε» όλους μας, αφού έχουν ανεβάσει πάρα πολύ τα κόστη και άπαντες ψάχνουν τρόπους προκειμένου να γλιτώσουν λεφτά. Όσον αφορά το αυτοκίνητο, η λύση του LPG χρόνια τώρα παρέχει μεγάλη οικονομία, πόσο δε μάλλον τώρα, αφού η τιμή του έχει παραμείνει πάρα πολύ χαμηλή. Συγκεκριμένα, η τρέχουσα μέση τιμή λιανικής πώλησης του υγραερίου κίνησης βρίσκεται στα 0,948€/λτ., όταν η αμόλυβδη και το πετρέλαιο είναι στα 1,970€/λτ. και 1,917€/λτ. αντίστοιχα.
Εγκαταστάσεις κιτ LPG σε παλαιότερα αυτοκίνητα γίνονται σε πάρα πολλά μοντέλα. Όμως όταν πρόκειται για αγορά καινούργιου με κιτ υγραερίου τοποθετημένο από το εργοστάσιο, οι επιλογές είναι λίγες. Η πιο οικονομική πρόταση της αγοράς είναι το Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe 100 LPG, το οποίο προσφέρεται σε τιμές που ξεκινούν από 15.740 ευρώ ή από 16.210 ευρώ το αναβαθμισμένο.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Στον στάνταρ εξοπλισμό του ανήκουν 6 αερόσακοι, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά, Full LED φώτα, προβολείς ομίχλης, αυτόματη λειτουργία φώτων και ψηφιακή οθόνη ραδιοφώνου στον πίνακα οργάνων με χειριστήρια στο τιμόνι. Σαφώς πιο συμφέρουσα είναι η δεύτερη έκδοση Style, αφού με 460 ευρώ παραπάνω (16.200 ευρώ) ενσωματώνει ακόμα όπως οθόνη 8 ιντσών, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους – θερμαινόμενους καθρέπτες, πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, πίνακα οργάνων με οθόνη LCD, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων και τιμόνι ρυθμιζόμενο σε μήκος (όχι μόνο σε ύψος όπως το Life).
Την κίνηση που όμορφου σχεδιαστικά Sandero Streetway 1.0 TCe LPG αναλαμβάνει το 3κύλινδρο turbo μηχανικό σύνολο των 100 ίππων και 170 Nm ροπής με το LPG ή 91 PS και 160 Nm με βενζίνη. Το 0-100 χλμ./ώρα είναι ίδιο στα 11,6 δλ. ανεξαρτήτως καυσίμου, ενώ μικρές διαφορές υπάρχουν στη μέγιστη ταχύτητα και στις ρεπρίζ. Άλλωστε ο οδηγός θα χρησιμοποιεί περισσότερο το υγραέριο λόγω χαμηλότερου κόστους σε καύσιμο. Με μεικτή κατανάλωση δοκιμής στα 8,2 λτ./100 χλμ. στοιχίζει λιγότερο από 8€/100 χλμ., όταν με τη βενζίνη και κατανάλωση 6,3 λτ./100 χλμ. το ποσό ανεβαίνει στα 12,5€/100 χλμ. Πρόσθετα, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέγει μέσω του σχετικού διακόπτη στο ταμπλό το LPG ή όχι, ενώ με τις δύο δεξαμενές των 40 λτ. για το υγραέριο και των 50 λτ. για τη βενζίνη, αυξάνεται πολύ η αυτονομία. Επιπλέον, λόγω του εργοστασιακού LPG, το Sandero Streetway μπαίνει ελεύθερα στο Δακτύλιο της Αθήνας.
Εκτός από οικονομικό στην αγορά και στη χρήση, το Sandero Streetway 1.0 TCe 100 LPG είναι και άνετο στην οδήγηση. Οι αναρτήσεις του με τη μαλακή ρύθμιση φιλτράρουν αποτελεσματικά τις μύριες ανωμαλίες των δρόμων, ενώ χαρίζουν στο αμάξωμα των 4.088 χλστ. μήκους καλή σταθερότητα. Μεγάλο ατού του αυτοκινήτου είναι ακόμα οι μεγάλοι χώροι στο εσωτερικό του, τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τις αποσκευές (410 λίτρα).
Πηγή: autogreeknews.gr