Ακαταμάχητα νέα Hyundai N με 585 και 680 ίππους
Η συνολική απόδοση ξεπερνά τους 680 ίππους και τα 900 Nm ροπής, με μπαταρία 62,4 kWh, δεξαμενή υδρογόνου χωρητικότητας 4,2 κιλών (ανεφοδιασμός σε 5 λεπτά) και συστοιχία κυψελών καυσίμου απόδοσης έως 129 ίππων
Η Hyundai N αποκάλυψε δύο νέα πρωτότυπα σπορ ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα RN22e και N Vision 74, σηματοδοτώντας το όραμα υψηλών επιδόσεων για τη μάρκα. Παράλληλα ανακοίνωσε το λανσάρισμα του πρώτου ηλεκτρικού υψηλού επιδόσεων μοντέλου της, του Ioniq 5 N, το 2023.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Hyundai Ioniq 6
Ξεκινώντας από το RN22e, βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP και στο Ioniq 6, προσφέροντας επιδόσεις έτοιμες για πίστες αγώνων. Το εντυπωσιακό σπορ αυτό πρωτότυπο, αποτελεί ένα «κινητό εργαστήριο», με μήκος 4.915 χλστ., πλάτος 2.023 χλστ., ύψος 1.479 χλστ. και μεταξόνιο 2.950 χλστ.
Τροφοδοτείται με δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 585 ίππων και 740 Nm ροπής, που ενδεχομένως να δούμε στο Ioniq 5 N παραγωγής. Από πλευράς επιδόσεων ανακοινώνεται μόνο η τελική ταχύτητα που ξεπερνά τα 250 χλμ./ώρα. Όσον αφορά την μπαταρία των 77,4 kWh, σε 18 μόλις λεπτά μπορεί να φορτίσει από το 10 στο 80%.
Το RN22e διαθέτει τμήματα κατασκευασμένα από 3D εκτυπωτή για μείωση του βάρους και υψηλότερη ακαμψία, ενώ εξοπλίζεται με τετρακίνηση AWD, για βελτιστοποιημένη κατανομή της ροπής. Επιτρέπει διαφορετικά στιλ οδήγησης, για περισσότερη ροπή στους μπροστινούς και πίσω τροχούς, ανάλογα τις επιθυμίες του οδηγού. Επιπλέον περιλαμβάνει βελτιώσεις στην ψύξη και στα φρένα, διαθέτει σπορ ήχο μέσω του N Sound+ και το N e-shift ενσωματώνει δονήσεις και αίσθηση αλλαγών ταχυτήτων.
Ιδιαίτερα συναρπαστικό είναι και το N Vision 74, ένα υψηλών επιδόσεων αυτοκίνητο με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου. Σχεδιαστικά, το N Vision 74 αποτίνει φόρο τιμής στο πρωτότυπο Hyundai Pony Coupe από το 1974, το οποίο αναπτύχθηκε από τον θρυλικό σχεδιαστή αυτοκινήτων Giorgetto Giugiaro. Το N Vision 74 έχει μήκος 4.952 χλστ., πλάτος 1.995 χλστ., 1.331 χλστ. και μεταξόνιο 2.905 χλστ. Το N Vision 74 είναι επίσης εμπνευσμένο από το πρωτότυπο αυτοκίνητο Hyundai N 2025 Vision Gran Turismo, που αποκαλύφθηκε το 2015 με το λανσάρισμα της μάρκας N για να οραματιστεί το μέλλον των υψηλών επιδόσεων με βάση το υδρογόνο.
Οι μηχανικοί της Hyundai ανέπτυξαν μια υβριδική δομή μπαταρίας-ηλεκτρικού σε συνδυασμό με ένα σύστημα FCEV, το οποίο είναι τοποθετημένο σε μια εντελώς νέα διάταξη. Με το σύστημα κυψελών καυσίμου και την ηλεκτρική μπαταρία που τροφοδοτούν το N Vision 74 μαζί, βελτιώνεται η απόδοση ψύξης, ενώ οι δύο διαφορετικές πηγές ενέργειας μπορούν να χρησιμοποιηθούν ανάλογα με τις διαφορετικές συνθήκες οδήγησης.
Η συνολική απόδοση ξεπερνά τους 680 ίππους και τα 900 Nm ροπής, με μπαταρία 62,4 kWh, δεξαμενή υδρογόνου χωρητικότητας 4,2 κιλών (ανεφοδιασμός σε 5 λεπτά) και συστοιχία κυψελών καυσίμου απόδοσης έως 129 ίππων. Η τελική ταχύτητα του N Vision 74 ξεπερνά τα 250 χλμ./ώρα και η αυτονομία είναι πάνω από 600 χιλιόμετρα.