«Απίστευτο» Hyundai i20 με 14.790 ευρώ
Τη σημερινή εποχή για να βρει κανείς καινούργιο αυτοκίνητο σε πολύ χαμηλή τιμή θα πρέπει να ψάξει αρκετά, αφού ακόμα και τα μικρά μοντέλα έχουν φτάσει στα ύψη. Ευτυχώς όμως ακόμα υπάρχουν και οι ελάχιστες εξαιρέσεις, όπως ισχύει για το Hyundai i20.
Το ποσό των 14.790 ευρώ που ξεκινά η πρώτη έκδοσή του μοιάζει απίστευτο, όμως είναι υπαρκτό και μάλιστα συνοδεύεται με όλα τα χρήσιμα και απαραίτητα στον εξοπλισμό του. Πρόκειται για μια ιδανική πρόταση αγοράς για όσους αναζητούν ένα αξιόλογο αυτοκίνητο για τις καθημερινές μετακινήσεις ρουτίνας, χωρίς να δαπανήσουν ποσά της τάξεως των π.χ. 20.000 ευρώ.
Ο 1.200άρης κινητήρας είναι επαρκέστατος για την πόλη, ικανοποιεί σε πιο μακρινές διαδρομές και είναι και ολιγαρκής σε βενζίνη. Συγκεκριμένα το μηχανικό αυτό σύνολο των 84 ίππων και 118 Nm ροπής παρουσιάζει καλό τράβηγμα και ελαστικότητα σε αστικές ταχύτητες, χάρη και στην σχετικά κοντή διάταξη του 5τάχυτου κιβωτίου. Γεγονός που λειτουργεί θετικά και σε πιο σβέλτους ρυθμούς, γιατί όταν πιεστεί δεν θα αρνηθεί να ανεβάσει χιλιόμετρα και να τα κρατήσει. Σίγουρα δεν έχει τη δύναμη και την «ευρωστία» του 1.000άρη turbo των 100 ίππων και 172 Nm ροπής, αλλά ούτως ή άλλως ένα μέσο οδηγό τον καλύπτει (0-100 χλμ./ώρα σε 13,1 δλ.). Επιπλέον, με εκπομπές CO2 από 121 γρ./χλμ. γλιτώνει τα τέλη κυκλοφορίας και με κατανάλωση δοκιμής στα 6,9 λτ./100 χλμ. είναι οικονομικός σε καύσιμο.
Ολυμπιακός: Ψάχνοντας το εύκολο γκολ...
Παρά την πολύ προσιτή του τιμή, το i20 1.2, δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου στο δρόμο. Γεγονός που αποδίδεται στο στιβαρό του πλαίσιο, τη γεροδεμένη κατασκευή, την πολύ καλή ποιότητα κύλισης και την σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση. Η τελευταία φέρνει σε μια κατάλληλη ισορροπία την άνεση με την σταθερότητα. Παράλληλα, το μικρό Hyundai είναι πολύ εύκολο στην οδήγηση και στους χειρισμούς, κάνοντας έτσι πιο ξεκούραστες τις μετακινήσεις.
Άλλο ένα σημαντικό ατού του i20, είναι οι χώροι του. Μπροστά το αρκετό πλάτος δίνει την αίσθηση στον οδηγό και συνεπιβάτη ότι βρίσκονται σε μικρομεσαίο αυτοκίνητο, όπως και πίσω, αφού ο αέρας για τα πόδια και το πλάτος είναι αρκετά. Μεγάλο για τα δεδομένα της κατηγορίας είναι και το πορτ μπαγκάζ των 352 λίτρων. Όσον αφορά τον εξοπλισμό, από την αρχική έκδοση των 14.790 ευρώ ανήκουν 6 αερόσακοι, αυτόνομη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση οδικών σημάτων ταχύτητας, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικοί καθρέπτες, air condition, αυτόματη ενεργοποίηση και σβήσιμο μεσαίας σκάλας φώτων και Radio-Mp3. Πρόσθετη αξία δίνει η 5ετής εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων, μαζί με τα 5 χρόνια δωρεάν ετήσιο έλεγχο, οδική βοήθεια και εγγύηση βαφής.