Δεσποτικά επιβλητική η νέα BMW X7
Η BMW παρουσίασε την ανανεωμένη SUV ναυαρχίδα της, με τη νέα X7 να ξεχωρίζει από το διαφοροποιημένο εμπρός μέρος που θα επηρεάσει τόσο την επερχόμενη νέα Σειρά 7, όσο και την ηλεκτρική i7.
Το μακιγιαρισμένο «πρόσωπο» του θηριώδους SUV, λοιπόν, χαρακτηρίζεται από τα πολύ λεπτά φωτιστικά σώματα και τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα. Τα φανάρια αυτά δεν εκπροσωπούν τα κανονικά φώτα, αλλά τα LED ημέρας. Φώτα πορείας και θέσης συναντάμε κάτω από αυτά, ενσωματωμένα περιτέχνως στον προφυλακτήρα. Σκοπός των σχεδιαστών ήταν να τα καταστήσουν πρακτικά αόρατα την ημέρα, δημιουργώντας ένα εφέ μαύρου πλαστικού. Τη νύχτα, βέβαια, ειδικά όταν είναι επιλεγμένα τα LED Matrix, η X7 κάνει «μπαμ» από μακριά.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Η προσθήκη χρωμίου στις ακμές του προφυλακτήρα, χαμηλά, και η διχρωμία στην τεράστια μάσκα ολοκληρώνουν την έμπροσθεν εικόνα της νέας X7. Οι αγοραστές της xDrive40i μπορούν μάλιστα να παραγγείλουν τη φωτιζόμενη εκδοχή της μάσκας, που είναι στάνταρ στην κορυφαία M60i. Κατά τα λοιπά, έχουμε ελαφρώς ανασχεδιασμένα γραφικά στα πίσω φωτιστικά σώματα, μικρές αλλαγές στον προφυλακτήρα και νέα σχέδια για τις ζάντες αλουμινίου.
Στο εσωτερικό συναντάμε την έτερη μεγάλη αλλαγή, όπου πλέον δεσπόζει η εντυπωσιακή διάταξη των δυο κυρτών οθονών που είδαμε για πρώτη φορά στο iX. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών και η οθόνη αφής των 14,9 ιντσών συνθέτουν ένα φαντασμαγορικό «τείχος» τεχνολογίας, που φιλοξενεί την τελευταία έκδοση του λογισμικού iDrive 8. Πιστοί σε μια παράδοση 45 ετών, οι Βαυαροί έδωσαν στο -γεμάτο ξύλινες επενδύσεις- ταμπλό κλίση προς τον οδηγό. Στην κεντρική κονσόλα λάμπει δια της απουσίας του ο επιλογέας για το 8άρι αυτόματο της ZF, ο οποίος έχει δώσει τη θέση του σε έναν μικρό διακόπτη δίπλα από το περιστροφικό χειριστήριο του iDrive.
Από πλευράς μηχανικών μερών, η 6θέσια ή 7θέσια BMW απολαμβάνει 40 ίππους και 71 Nm επιπλέον στη βασική της έκδοση. Η X7 xDrive40i διαθέτει πλέον 380 άλογα και 519 Nm από τον 3λιτρο twinturbo εν σειρά εξακύλινδρο (340 ίπποι και 450 Nm), φτάνοντας μέχρι τα 540 Nm όταν ο ηλεκτροκινητήρας του 48βολτου mild hybrid συστήματος συνεισφέρει. Η κίνηση εννοείται πως μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, προσφέροντας στο αμάξωμα των 2,3 τόνων επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5,6 δλ. και ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική στα 250 χλμ./ώρα.
X7 xDrive50i και ντίζελ επιλογές δεν υπάρχουν πια, αφήνοντας μόνο την M60i να συνεχίσει με την xDrive40i από πριν την ανανέωση. Ο 4.4 twinturbo V8 εξακολουθεί να παράγει 530 άλογα και 750 Nm, διατηρώντας το χρόνο του 0-100 χλμ./ώρα στα 4,5 δλ. (επίσης στα 250 χλμ./ώρα η τελική). Τα μεγάλα νέα αφορούν την XB7, η οποία μετά την εξαγορά της Alpina από την BMW προστίθεται κανονικά στην γκάμα της X7. Ο διτούρμπινος V8 των 4.4 λίτρων εδώ αποδίδει 639 άλογα και 800 Nm, επιταχύνοντας στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 4 δλ. «ξερά», την ώρα που η τελική ταχύτητα περιορίζεται μεν ηλεκτρονικά, αλλά στα 290 χλμ./ώρα!
πηγή: autogreeknews.gr