Νέο SUV με 23.833 ευρώ «πάει» και δεν «καίει»

Τι πιο ωραίο από το να έχεις ένα καινούργιο αυτοκίνητο, το οποίο είναι μοντέρνο, πλούσια εξοπλισμένο και εφοδιασμένο με κινητήρα που συνδυάζει σβέλτες επιδόσεις με πραγματικά χαμηλή κατανάλωση. Και όλα αυτά σε ένα SUV δημοφιλές, καταξιωμένο και σε προσιτή τιμή αγοράς.

Νέο SUV με 23.833 ευρώ «πάει» και δεν «καίει»

Αυτά και πολλά ακόμα παρέχει το πολύ αγαπητό στο κοινό, Puma, από την πρώτη και πληρέστατη έκδοση 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV ST-Line. Το γνωστό και πολυβραβευμένο μηχανικό αυτό 3κύλινδρο turbo μηχανικό σύνολο με την ισχύ των 125 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και τη ροπή των 170 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. (200 Nm με overboost) ταιριάζει κατάλληλα στο «αιλουροειδές» της Ford. Η γεμάτη και «ρολαριστή» συνέργεια κινητήρα – 6τάχυτου κιβωτίου και mild hybrid 48V εξασφαλίζουν χαμηλό επίπεδο θορύβου, ελαστικότητα και πραγματική μέση κατανάλωση στα 6,7 λτ./100 χλμ. Επίσης, με εκπομπές CO2 121 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας. Μαζί με αυτά προσθέστε και τις σβέλτες επιδόσεις, με 0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 191 χλμ./ώρα.

Το Ford Puma είναι ένα SUV που σε κάνει να χαίρεσαι όταν το βλέπεις, αλλά και όταν το οδηγείς. Το στιβαρό πλαίσιο, οι αναρτήσεις με τη σφιχτή (αλλά όχι κουραστική) ρύθμιση και οι ζυγισμένες αντιδράσεις, του χαρίζουν μια ευχάριστη συνολικά συμπεριφορά στο δρόμο. Πρόσθετα ο οδηγός έχει στη διάθεσή του μέσω του Drive Mode τα προγράμματα Normal, Eco, Sport, Slippery και Trail, όπου ανάλογα αλλάζουν τον τρόπο λειτουργίας γκαζιού και τιμονιού, αλλά και το φόντο του πίνακα οργάνων.

Πληρότητα εντός

Το νεανικό προφίλ του αυτοκινήτου συμπληρώνει και ο σπορτίφ διάκοσμος του ST-Line. Δερμάτινο τιμόνι με επίπεδο κάτω τμήμα, ραφές στα ημιδερμάτινα μπάκετ, αλουμινένια πεντάλ και επιλογέας, μαύρη επένδυση στην οροφή, εντείνουν τις σπορτίφ καταβολές του Puma. Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε πολύ καλό επίπεδο, με τα υλικά που χρησιμοποιούνται στο ταμπλό να είναι στο μεγαλύτερο μέρος μαλακά και στιβαρά. Οι χώροι είναι ικανοποιητικοί για τέσσερις επιβάτες, ενώ παρά το μικρό του όγκο, το Puma διαθέτει 456 λίτρα για τις αποσκευές, μαζί με τα 80 πλήρως εκμεταλλεύσιμα λίτρα του MegaBox κάτω από το δάπεδο.

Την πληρότητα του Puma ενισχύει και ο πλούσιος στάνταρ εξοπλισμός: 6 αερόσακοι, αυτόνομη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αυτόματα φώτα, αυτόματη εναλλαγή μεγάλης σκάλας, προβολείς ομίχλης, οθόνη αφής 8 ιντσών, αυτόματος κλιματισμός, αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών κ.λπ.

Πηγή: Autogreeknews.gr