WRC: Μεγάλο τεστ για την Hyundai η άσφαλτος
Το Ράλι Κροατίας θα είναι μια πρώτης τάξεως δοκιμασία για το i20N της Hyundai μετά από μια δύσκολη έναρξη στην εν πολλοίς στεγνή άσφαλτο του Rallye Monte-Carlo.
Η ομάδα της Φρανκφούρτης παραδέχτηκε ότι ολοκλήρωσαν λίγο πριν τον αγώνα τα τρία ολοκαίνουργια υβριδικά εργοστασιακά αυτοκίνητα για τις γαλλικές Άλπεις τον Ιανουάριο – και οι δοκιμές ασφάλτου πριν από το Μόντε Κάρλο επλήγησαν από ένα σημαντικό τρακάρισμα για τον Τιερί Νιουβίλ. Ο τρίτος αγώνας της σεζόν, στο Ζάγκρεμπ, θα προσφέρει μια σαφή ένδειξη της προόδου που έχει σημειώσει η Hyundai Motorsport από τον Ιανουάριο.
«Η άσφαλτος ήταν σίγουρα το αδύναμο σημείο μας», είπε ο Ότ Τάνακ. «Λόγω του τρόπου που δουλεύουν οι κανονισμοί δοκιμών, δεν μπορούμε να κάνουμε πάρα πολλές βελτιώσεις – έχουμε, βασικά, μια μέρα για καθένα από τους τρεις οδηγούς.»
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
«Πρέπει να κάνουμε αυτές τις τρεις ημέρες να λειτουργήσουν και να βρούμε χρήσιμο χρόνο για δοκιμές. Τα παιδιά στο συνεργείο δουλεύουν πολύ σκληρά και όπως έχω ξαναπεί, μπορώ να δω κάποιες μεγάλες δυνατότητες με αυτό το αυτοκίνητο.»
Ο Τάνακ ελπίζει ότι το Ράλι Κροατίας στην άσφαλτο θα του προσφέρει νέα αρχή μετά από ένα κακό ξεκίνημα της σεζόν για τον Εσθονό.
Ο έτερος οδηγός της Hyundai, Τιερί Νιουβίλ έδειξε τον ρυθμό και τις δυνατότητες του i20 στον δεύτερο γύρο στη Σουηδία. Ο Βέλγος ήταν ευχαριστημένος με τη δεύτερη θέση του, αλλά συμφώνησε με τον Τάνακ ότι η άσφαλτος παραμένει μια περιοχή που χρειάζεται προσοχή από την ομάδα.
«Ξέρω ότι όλοι στην ομάδα εργάζονται αδιάκοπα για να κάνουν το μονοθέσιο καλύτερο στην άσφαλτο», είπε ο Νιουβίλ:
«Ξέρουμε ότι δεν είμαστε εκεί που θέλουμε να είμαστε, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρουμε σωστά και θα είμαστε ανταγωνιστικοί εκεί.
Η Σουηδία ήταν καλή – ειδικά την Παρασκευή. Μου έλειπε λίγη ισορροπία και αυτοπεποίθηση με το μονοθέσιο τη δεύτερη και την τρίτη μέρα, αλλά ήταν καλό που μπορούσα να φέρω μερικούς βαθμούς για την ομάδα».