Πλούσιο αλλά και «τσιγκούνικο» SUV με 23.330 ευρώ
Η τιμή αγοράς και το κόστος κατανάλωσης καυσίμου, αποτελούν δύο κύριους παράγοντες προς εξέταση από όσους ενδιαφέρονται για ένα καινούργιο αυτοκίνητο.
Η τιμή αγοράς και το κόστος κατανάλωσης καυσίμου, αποτελούν δύο κύριους παράγοντες προς εξέταση από όσους ενδιαφέρονται για ένα καινούργιο αυτοκίνητο. Επειδή παράλληλα οι μισοί αγοράζουν SUV, θα κοιτάξουν να τα βολέψουν όλα, δίχως να δαπανήσουν πάρα πολλά χρήματα.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Από αυτούς οι περισσότεροι καταλήγουν στα μικρά SUV και όχι άδικα, αφού είναι σε θέση να καλύψουν πολλαπλές ανάγκες με οικονομία και στιλ. Όπως για παράδειγμα να εξυπηρετούν στις καθημερινές μετακινήσεις ρουτίνας, αλλά και να μεταφέρουν δίχως παραχωρήσεις μια τετραμελή οικογένεια σε ένα ταξίδι. Αυτά και πολλά ακόμα ζητούμενα παρέχει το νέο Renault Captur, με τον κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνη/υγραέριο), 1.0 TCe 100 LPG.
Οι τιμές του στην αρχική έκδοση Expression ξεκινούν από τις 21.180 ευρώ, ωστόσο η δεύτερη Dynamic στις 23.330 ευρώ θα ικανοποιήσει πλήρως άπαντες. Ας δούμε παρακάτω αναλυτικά τον στάνταρ εξοπλισμό:
- 6 αερόσακοι
- Αυτόνομη πέδηση
- Προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας
- Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας
- Αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Πίνακας οργάνων με διαμορφώσιμη οθόνη 7 ιντσών
- Αυτόματος κλιματισμός
- Όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες
- Αισθητήρες φωτός και βροχής
- Σύστημα πολυμέσων με οθόνη 7 ιντσών και πλοήγηση
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Εμπρός και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος
- Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών
Μεγάλη αυτονομία και χαμηλό κόστος κατανάλωσης
Την κίνηση της συγκεκριμένης έκδοσης αναλαμβάνει ο 3κύλινδρος turbo 1.0 TCe, με ισχύ 100 ίππων και 170 Nm ροπής, όταν καίει υγραέριο. Με την επιλογή της βενζίνης (μέσω του σχετικού διακόπτη), η απόδοση μειώνεται στους 91 ίππους και στα 160 Nm. Από πλευράς επιδόσεων, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 13,0 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 173 χλμ./ώρα. Το μοτέρ συνεργάζεται με ένα σφιχτής κλιμάκωσης 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, εξασφαλίζοντας θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές και πολιτισμένη λειτουργία.
Σε επίπεδο κατανάλωσης, στη δοκιμή το αυτοκίνητο έκαψε 6,5 λτ./100 χλμ. βενζίνη και 8,5 λτ./100 χλμ. υγραέριο. Με τρέχουσα μέση τιμή βενζίνης στα 1,768€ και LPG στα 1,004€, το κόστος ανέρχεται στα 11,5€/100 χλμ. και 8,5€/100 χλμ. αντίστοιχα. Οπότε υπάρχει άμεσο κέρδος της τάξεως των 3€/100 χλμ. ή αν προτιμάτε ετήσιο όφελος 450€/15.000 χλμ. Επίσης, η Renault ανακοινώνει εκπομπές CO2 132-143 (βενζίνη) / 117-126 (LPG). Σημαντικό προσόν είναι ότι λόγω του εργοστασιακού κιτ LPG, το Captur κυκλοφορεί ελεύθερα στο δακτύλιο της Αθήνας. Στα συν είναι και η μεγάλη αυτονομία, που εξασφαλίζουν τα δύο ρεζερβουάρ καυσίμου των 48 λτ. για τη βενζίνη και 40 λτ. για το LPG.
Μαζί με την οικονομία στις μετακινήσεις, ο οδηγός του B-SUV της Renault θα ευχαριστηθεί την άνεση και ασφάλεια που συνδυάζει σε κάθε διαδρομή. Οι μαζεμένες διαστάσεις του (μήκος 4.227 χλστ.) δεν θα ταλαιπωρήσουν κατά τους ελιγμούς στην πόλη. Ταυτόχρονα, η ανάρτηση λειτουργεί αποτελεσματικά και χαρίζει σίγουρο πάτημα στις ευθείες με αρκετά χιλιόμετρα, καθώς και στις στροφές, όπου οι κλίσεις είναι λογικές.
Σικ, ευρύχωρο και ποιοτικό
Πέρα από τα όποια τεχνικά και οικονομικά στοιχεία, το Captur καταφέρνει και κερδίζει τις πρώτες εντυπώσεις τόσο με τον πολύ όμορφο σχεδιασμό του εξωτερικά, όσο και με το προσεγμένο εσωτερικό του. Σε αυτό θα φιλοξενηθούν δίχως κανένα πρόβλημα τέσσερα άτομα, τα οποία θα βολέψουν εύκολα τις αποσκευές τους, στο πορτ μπαγκάζ των 422 έως 536 λίτρων, ανάλογα με τη θέση του πίσω συρόμενου -κατά 16 εκατοστά- καθίσματος.
Πηγή: autogreeknews.gr