Pickup 2κάμπινο 4×4 και αυτόματο στα λιγότερα λεφτά
Τα αγροτικά οχήματα ή αλλιώς τα pickup έχουν «εξευγενιστεί» σε μεγάλο βαθμό.
Τα αγροτικά οχήματα ή αλλιώς τα pickup έχουν «εξευγενιστεί» σε μεγάλο βαθμό και πλέον διαθέτουν πολλά χαρακτηριστικά από τα επιβατικά, ενώ είναι φτιαγμένα για να αντέχουν σε βαριές εργασίες.
Πολύ δημοφιλή είναι τα διπλοκάμπινα pickup με τετρακίνηση, καθώς μπορούν να μεταφέρουν μέχρι πέντε επιβάτες στο εσωτερικό τους, πάνε σχεδόν παντού και έχουν αρκετό χώρο φόρτωσης. Επίσης εφοδιάζονται με αποδοτικούς πετρελαιοκινητήρες, ενώ σε συνδυασμό με τα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων κάνουν την οδήγηση πιο άνετη σε όλες τις συνθήκες.
Ποιο είναι όμως το pickup με διπλή καμπίνα, τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο, το οποίο πωλείται στη χαμηλότερη τιμή; Η απάντηση είναι το Mitsubishi L200. Συγκεκριμένα στην έκδοση Intense Plus κοστίζει από 36.800 ευρώ και συνοδεύεται με τον εξής εξοπλισμό: 7 αερόσακους, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, φώτα ομίχλης, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, σύστημα Infotainment 7 ιντσών, ζάντες αλουμινίου κ.λπ.
Το L200 κινείται από τον υπερτροφοδοτούμενο diesel των 2.268 κ.εκ., ισχύος 150 ίππων στις 3.500 σ.α.λ. και με ροπή 400 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. Το προδιαγραφών Euro 6d και με AdBlue μηχανικό αυτό σύνολο διαθέτει αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων με paddles στο τιμόνι. Εμφανίζει καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας, τραβάει θετικά από τις 2.000 σ.α.λ. και άνω και ταξιδεύει με άνεση το μεγάλο και βαρύ αμάξωμα των 2.030 κιλών και 5.525 χλστ. μήκους. Όσον αφορά την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2, βρίσκονται στα 9,7 λτ./100 χλμ. και 254 γρ./χλμ. αντίστοιχα.
Στο δρόμο, το L200 μοιάζει σαν… οδοστρωτήρας, αφού κατορθώνει να κινηθεί με απαράμιλλη άνεση σε κάθε είδους τερέν. Οι αναρτήσεις έχουν ρυθμιστεί κατάλληλα αποτρέποντας τις ενοχλητικές πλεύσεις σε υψηλές ταχύτητες. Αναμενόμενα δεν λείπουν οι αναπηδήσεις από τον πίσω άξονα, όταν δεν υπάρχει φορτίο, αφού είναι φτιαγμένο για να σηκώνει αρκετά βάρη. Το σύστημα τετρακίνησης Super Select 4WD-II με δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού Torsen διαφορικού, ισοπεδώνει τα πάντα. Ενσωματώνει τις επιλογές 2H (πίσω κίνηση), 4H (κλασική τετρακίνηση), 4HLc (κλειδωμένο κεντρικό διαφορικό για άμμο, χιόνι, λάσπη) και 4LLc («αργά» για μέγιστη πρόσφυση).
Το L200 παρότι είναι ένα εργαλείο δουλειάς, κερδίζει αμέσως τις εντυπώσεις και με τον ιδιαίτερα δυναμικό εξωτερικό του σχεδιασμό. Ειδικά το εμφαντικό εμπρός άκρο του καθηλώνει τα βλέμματα. Σύγχρονα στοιχεία εμφανίζει και το εσωτερικό του, όπου δεν λείπει απολύτως τίποτα από στοιχεία ανέσεων. Τα σκληρά πλαστικά που απαρτίζουν το ταμπλό και τις επιμέρους επιφάνειες δείχνουν ανθεκτικά στην σκληρή χρήση, γεγονός που ενισχύεται και από την στιβαρή συναρμογή. Οι έως 5 επιβάτες θα βολευτούν με ευκολία, ενώ ο χώρος φόρτωσης έχει μήκος 1.520 χλστ., βάθος 475 χλστ. και πλάτος 1.470 χλστ.
Πηγή: autogreeknews.gr