Ποιο είναι τώρα το φθηνότερο υβριδικό των 12.878€;
Τα αυτοκίνητα με υβριδική τεχνολογία συνεχώς πληθαίνουν, καθώς πλέον ο εξηλεκτρισμός έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας.
Τα αυτοκίνητα με υβριδική τεχνολογία συνεχώς πληθαίνουν, καθώς πλέον ο εξηλεκτρισμός έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας, μέχρι να φτάσουμε στην 100% ηλεκτρική κίνηση. Ακόμα και τα πιο απλής τεχνολογίας mild hybrid συστήματα συμβάλλουν στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων, συν τη βελτίωση της απόδοσης.
Ποιο είναι όμως τώρα το υβριδικό αυτοκίνητο με τη χαμηλότερη τιμή στην Ελλάδα; Η απάντηση είναι το πολύ δημοφιλές και νεανικό Fiat Panda 1.0 Hybrid 70 hp City Life. Η τιμή του ξεκινάει από μόλις 12.878 ευρώ και συνοδεύεται με τον εξής εξοπλισμό: 4 αερόσακους, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ραδιόφωνο με Uconnect Mobile, Bluetooth, DAB + Βάση και στιλιζαρισμένες ατσάλινες ζάντες 15 ιντσών. Με 450 ευρώ παραπάνω προσφέρεται το πακέτο Safety 2.0 με πλευρικούς αερόσακους και αυτόνομο φρενάρισμα και με 508 ευρώ το ραδιόφωνο με έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών και Bluetooth.
Ολυμπιακός: Ψάχνοντας το εύκολο γκολ...
Το Panda City Life ξεχωρίζει εξωτερικά από την εκτός δρόμου εμφάνισή του, χάρη στα μαύρα προστατευτικά πλαστικά στους προφυλακτήρες, μαρσπιέ και πόρτες. Το μήκους 3.686 χλστ. ημίψηλο αμάξωμά του «κρύβει» ένα πρακτικό εσωτερικό με ικανοποιητικούς χώρους για τέσσερις επιβάτες και πορτ μπαγκάζ 225 λίτρων με μεγάλο άνοιγμα. Επίσης, η μοντέρνας αισθητής καμπίνα του ιταλικού μίνι SUV είναι καλοφτιαγμένη και με πολύ καλή εργονομία.
Μεταξύ των θετικών στοιχείων του Panda, είναι ο νέος 3κύλινδρος ατμοσφαιρικός 1.000άρης κινητήρας. Αποδίδει 70 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 92 Nm στις 3.500 σ.α.λ., ενώ συνδυάζεται με ένα πολύ εύχρηστο 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Το μηχανικό αυτό σύνολο κερδίζει τις πρώτες εντυπώσεις με την ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία του, αφού στο εσωτερικό δεν περνούν ενοχλητικοί θόρυβοι και δονήσεις. Από πλευράς επιδόσεων επιταχύνει το βάρους 1.055 κιλών αμάξωμα στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,9 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 164 χλμ./ώρα. Η μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση είναι 4,9 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 112 γρ./χλμ. (0 ευρώ τέλη κυκλοφορίας και ελεύθερη είσοδος στο δακτύλιο).
Ο οδηγός του Panda θα ενθουσιαστεί αμέσως και από την ευελιξία και ευκολία στους χειρισμούς που παρέχει στα στενά και στην κίνηση της πόλης. Την άνεση ενισχύουν το αναπαυτικό κάθισμα και η ψηλή θέση οδήγησης, η οποία διευκολύνει την είσοδο και έξοδο από το όχημα. Παράλληλα, οι αναρτήσεις φιλτράρουν με αποτελεσματικό τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και χαρίζουν στο αυτοκίνητο ασφαλή συμπεριφορά στις αστικές μετακινήσεις, όπου και προορίζεται κατά βάση.
Πηγή: autogreeknews.gr