Ποιο SUV όλο προσόντα θα κάνει ποδαρικό το 2022;
Η έναρξη της χρονιάς συμπίπτει με το λανσάρισμα ενός αυτοκινήτου που αναμένεται να φέρει νέα πνοή στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV.
Πολλοί άνθρωποι είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί ακόμα και σήμερα για το ποιος θα μπει πρώτος στο σπίτι τους τη νέα χρονιά, ποιος θα κάνει δηλαδή ποδαρικό. Γιατί όχι, κάτι αντίστοιχο να ισχύει και για τον κλάδο του αυτοκινήτου και να θέλουμε να μπει η νέα χρονιά με την έλευση ενός ωραίου και προικισμένου μοντέλου.
Για καλή μας τύχη αυτή η επιθυμία θα γίνει πράξη, μιας κι η έναρξη της χρονιάς συμπίπτει με το λανσάρισμα ενός αυτοκινήτου που αναμένεται να φέρει νέα πνοή στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV. Κι αυτό γιατί ξεχωρίζει με την elegant εμφάνισή του, την σοφιστικέ τεχνολογία κίνησης, αλλά και τον πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας που διαθέτει. Το HR-V είναι ένα μοντέλο βαρύνουσας σημασίας για τη Honda και αισίως έχει περάσει στην 3η γενιά του. Μια γενιά η οποία είναι καλύτερη από ποτέ ενσωματώνοντας παράλληλα το προηγμένο υβριδικό σύστημα κίνησης e:HEV που εξασφαλίζει σβέλτες επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων.
Ολυμπιακός: Να μη «βλέπει» τους άλλους
H ελληνική αντιπροσωπεία θα προσφέρει το νέο Honda HR–V e:HEV σε τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις: τις Elegance, Advance και Advance Style με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό. Η αρχή γίνεται με την Elegance στην τιμή των 32.500 ευρώ, προσφέροντας τα εξής: 6 αερόσακους, συστήματα αυτόνομης πέδησης, προειδοποίησης αλλαγής & διατήρησης λωρίδας, αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, συναγερμό, έλεγχο γκαζιού για αποφυγή εμπρόσθιας ή οπίσθιας σύγκρουσης, hill assist και σύστημα ελέγχου κατάβασης. Διαθέτει ακόμα αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικούς καθρέπτες ρυθμιζόμενους και αναδιπλούμενους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, τα γνωστά μας Magic Seats, κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα infotainment με οθόνη αφής 9 ιντσών, αυτόματους προβολείς με σύστημα υποστήριξης μεγάλης σκάλας καθώς και ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών. Ακολουθεί η Advance που στοιχίζει από 35.300 ευρώ και φέρει επιπλέον: Λειτουργία απομάκρυνσης πάγου από το μπροστινό παρμπρίζ, φωτοχρωματικό κεντρικό καθρέπτη (Auto Dim Rear View Mirror), εξωτερικό καθρέπτη με κλίση για όπισθεν, θερμαινόμενο τιμόνι, διζωνικό αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών με λειτουργία HandsFree, δυο επιπλέον θύρες USB πίσω κι εμπρός φώτα ομίχλης LED. Η έκδοση Advance Style έχει τα πάντα και στοιχίζει 38.500 ευρώ.
Πολυτελές και μυώδες!
Αυτά σου έρχονται στο μυαλό μόλις αντικρίσεις για πρώτη φορά το Honda HR-V. Το μήκος του αγγίζει τα 4.340 χλστ., το πλάτος τα 1.790 χλστ., το ύψος τα 1.582 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.610 χλστ., νούμερα που επιβεβαιώνουν το compact, αλλά δυναμικό παρουσιαστικό του HR-V. Η μεγάλη μάσκα και τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα, με το έντονο ρύγχος δίνουν ρεσιτάλ στο εμπρόσθιο τμήμα, ενώ η έντονη ακμή που διατρέχει το αμάξωμα και η κλίση του πίσω παρμπρίζ ενισχύουν το αθλητικό προφίλ και την αεροδυναμική σιλουέτα του HR-V. Πέρα από το υπέροχο «κοστούμι» ο υποψήφιος αγοραστής θα εκτιμήσει και την απόσταση από το έδαφος των 188 χλστ., που θα τον βοηθήσει να πατήσει και εκεί που τελειώνει η άσφαλτος.
Όμορφο και λειτουργικό εσωτερικό!
Η καμπίνα του Honda HR-V διακρίνεται με τον όμορφο σχεδιασμό της, όντας παράλληλα ποιοτική και λειτουργική. Οι σπορτίφ γραμμές ξεχωρίζουν στο ταμπλό, με το ενδιαφέρον να τραβάει η 9 ιντσών οθόνη αφής του infotainment. Ακόμα ένα νέο κι εντυπωσιακό στοιχείο του Honda HR-V είναι ο κλιματισμός με το νέο σύστημα διάχυσης αέρα (Air Diffusion System). Αυτό διαθέτει αεραγωγούς σχήματος L, που βρίσκονται ψηλά στις άκρες του ταμπλό, παρέχοντας σε όλους τους επιβάτες ψύξη ή θέρμανση. Ένα ακόμα ατού του HR–V είναι οι πολύ άνετοι χώροι επιβατών, με τους πίσω να μην αντιμετωπίζουν πρόβλημα, ακόμα και αν είναι ψηλοί. Το πλήρως εκμεταλλεύσιμο πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 335 λίτρων, με μεγάλο άνοιγμα και ικανοποιητικό σχήμα. Η πρακτικότητα βέβαια εκτοξεύεται με τα Magic Seat καθίσματα που μπορούν να αναδιπλώνονται προς τα κάτω ή πάνω, ανάλογα με τις απαιτούμενες μεταφορικές ανάγκες.
Κινητήρας λίρα 100!
Κάτω από το καπό του, το Honda HR–V φιλοξενεί μια αποδοτική μονάδα κίνησης τεχνολογίας e:HEV. Απαρτίζεται από δύο ηλεκτροκινητήρες που συνεργάζονται στενά με το μηχανικό σύνολο βενζίνης, 1.5 λτ. DOHC i–VTEC, με ισχύ 107 ίππων και 131 Nm ροπής. Συνδυαστικά αποδίδονται 131 ίπποι και 253 Nm ροπής, νούμερα που προσφέρουν 0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ. και 170 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα. Σε επίπεδο κατανάλωσης το Honda HR–V «καίει» μόλις 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 122 γρ./χλμ. CO2. Για την επιτυχία αυτή σημαντικό έργο επιτελούν τα τρία διαφορετικά drive modes, τα Eco, Normal και Sport. Σημαντικό ρόλο έχει κι η Ευφυής Μονάδα Ηλεκτρονικού Ελέγχου (Electronic Control Unit), που ελέγχει αυτόματα και συνεχώς τις εναλλαγές μεταξύ των τριών προγραμμάτων Electric Drive, Hybrid Drive ή Engine Drive, ανάλογα με το στιλ και τις συνθήκες οδήγησης.
Πηγή: autogreeknews.gr