XL(ent) υβριδικό SUV με 22.870 ευρώ
Στην άκρως δημοφιλή κατηγορία των μικρομεσαίων SUV έχουμε έναν νέο μοντέλο, που αναμένεται να ζορίσει τους αντιπάλους του. Κι αυτό γιατί καρπώνεται τεχνογνωσία ετών της κατασκευάστριας εταιρείας του, σε συνδυασμό με την πλούσια τεχνολογία άνεσης κι ασφάλειας, αλλά και με τη φινέτσα που το διακρίνει.
Αυτό το καινούργιο SUV παρουσιάστηκε προ ημερών και εμφανίζεται σημαντικά αναβαθμισμένο συγκριτικά με το προγενέστερο. Ο λόγος για το νέο Suzuki S-Cross που πραγματικά αναμένεται να ταράξει τα νερά στα C-SUV, λόγω και της άκρως ανταγωνιστικής του τιμής.
Σε όλα όσα αναφέραμε πρέπει να προσθέσουμε και το πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού από την πρώτη έκδοση GL, που κάνει ακόμα πιο συμφέρουσα την αγορά του. Πιο αναλυτικά στην τιμή των 20.670 ευρώ περιλαμβάνει τα εξής:
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
- 7 αερόσακους
- Αυτόνομο φρενάρισμα
- Σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας
- Σύστημα αποφυγής αλλαγής λωρίδας
- Σύστημα αναγνώρισης οδικών πινακίδων
- Αdaptive cruise control
- Αir condition
- Infotainment με οθόνη 7 ιντσών
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες
- Προβολείς LED
- Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών
Αν μη τι άλλο πλούσια λίστα για αρχική έκδοση! Τώρα για όσους επιζητούν μερικά ακόμα εξοπλιστικά στοιχεία, τότε θα επιλέξουν την έκδοση GL+ στην τιμή των 22.870 ευρώ που επιπλέον προσφέρει: σύστημα αναγνώρισης τυφλού σημείου, σύστημα υποβοήθησης οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας, φώτα ομίχλης εμπρός, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, αισθητήρες φώτων και βροχής, δερμάτινο τιμόνι, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, συν περισσότερα διακοσμητικά και διαφορετικές επενδύσεις στο εσωτερικό.
Ακόμα πιο SUV
Η απόφαση των σχεδιαστών της ιαπωνικής μάρκας να ενισχύσουν τον SUV χαρακτήρα του αυτοκινήτου ήταν πολύ σοφή. Ξεκινάμε τη περιγραφή του μοντέρνου εμπρός τμήματος του S-Cross, που είναι από τα πλέον εμφατικά στοιχεία του αμαξώματος. Εκεί δεσπόζουν η μεγάλη μάσκα και τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα, όπως επίσης και οι έντονες ακμές του καπό. Πολύ κομψός είναι και ο τρόπος όπως το σήμα της Suzuki πλαισιώνεται από τη χρωμιωμένη μπάρα, η οποία ενώνεται νοητά με τα LED ημέρας. Όμορφο είναι και το πίσω τμήμα του νέου Suzuki S-Cross με τα μεγάλα LED φανάρια να κεντρίζουν την προσοχή. Αυτά ενώνονται μέσω μιας μαύρης πλαστικής λωρίδας και στο κέντρο φιλοξενείται το λογότυπο της μάρκας. Το πλέον εκπληκτικό όμως σε επίπεδο σχεδιασμού, είναι πως ενώ το νέο S-Cross δείχνει πιο μυώδες, οι διαστάσεις έχουν διατηρηθεί στα ίδια επίπεδα με το μοντέλο που αντικατέστησε! Δηλαδή το μήκος του βρίσκεται στα 4.300 χλστ. το πλάτος στα 1.785 χλστ., το ύψος στα 1.580 χλστ. και το μεταξόνιο στα 2.600 χλστ.
Θα λατρέψετε και το εσωτερικό του!
Και πως να μη λατρέψετε την καμπίνα του νέου Suzuki S-Cross, η οποία ξεχωρίζει με την ποιότητα, την τεχνολογία, αλλά και την ευρυχωρία που προσφέρει! Η σχεδιαστική προσέγγιση του εσωτερικού του είναι πιο σύγχρονη, ενώ τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι πιο προσεγμένα και με σωστό δέσιμο μεταξύ τους. Η μεγάλη αλλαγή όμως αφορά τη νέα οθόνη, που βρίσκεται στο ανώτερο σημείο της κεντρικής κονσόλας. Στην έκδοση GL+ όπου αναφερόμαστε έχει διάσταση 7 ιντσών και στην κορυφαία έκδοση GLX φτάνει τις 9 ίντσες. Το εσωτερικό του ιαπωνικού SUV διακρίνεται ακόμα για τους άνετους χώρους των επιβατών, καθώς δεν χρειάζεται να κάνουν την παραμικρή παραχώρηση για να βολευτούν. Το διαιρούμενο πίσω κάθισμα κατά 60:40 συνεισφέρει στην πρακτικότητα με δυνατότητα πολλαπλής εκμετάλλευσης του χώρου για πολλές διαφορετικές αποσκευές, στο ευρύχωρο πορτ μπαγκάζ των 430 λίτρων.
Σταθερή αξία το υβριδικό μηχανικό σύνολο
Το νέο Suzuki S-Cross κινείται από το γνώριμο μηχανικό σύνολο 1.4 BoosterJet, με το ήπιο 48βολτο υβριδικό σύστημα. Η ισχύς του αγγίζει τους 129 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και η ροπή τα 235 Nm στις 2.000-3.000 σ.α.λ. Η κίνηση εξασφαλίζεται είτε από το χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο, είτε από ένα 6άρι αυτόματο, με τη δύναμη να καταλήγει ανάλογα με την έκδοση στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς. Σε ότι αφορά τις επιδόσεις, το σπριντ έως τα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,5 δλ. για τη 2κίνητη έκδοση και σε 10,2 δλ. στη 4κίνητη, ενώ η τελική ταχύτητα και για τους δυο τύπους κίνησης είναι 195 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση, τέλος, κυμαίνεται από 5,3 μέχρι 6,1 λτ./100 χλμ. αναλόγως έκδοσης, με εκπομπές CO2 στα 120-139 γρ./χλμ.