Το καλύτερο νέο χάτσμπακ με 18.890 ευρώ
Με τις τιμές των καινούργιων αυτοκινήτων συνεχώς να αυξάνονται, οι υποψήφιοι αγοραστές καλούνται να βάλουν πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη.
Με τις τιμές των καινούργιων αυτοκινήτων συνεχώς να αυξάνονται, οι υποψήφιοι αγοραστές καλούνται να βάλουν πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη ή να κάνουν παραχωρήσεις και να κοιτάξουν μια πιο οικονομική έκδοση. Ευτυχώς όμως κάποιες εταιρείες κράτησαν στα ίδια σχεδόν επίπεδα τις τιμές των μοντέλων τους, κάνοντάς τα έτσι ακόμα πιο ελκυστικά και ανταγωνιστικά.
Μια τέτοια πρόταση που αξίζει τα λεφτά της μέχρι και του τελευταίου ευρώ, είναι το δημοφιλές μικρομεσαίο χάτσμπακ της Hyundai, το i30. Στην αρχική του έκδοση με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.5 DPi 110 PS Premium ξεκινά από μόλις 16.890 ευρώ και συνοδεύεται με πολλές παροχές. Όσοι όμως θέλουν το κάτι παραπάνω, δίχως να ξεφεύγει ο προϋπολογισμός τους, τότε θα τα βρουν όλα στο 1.0 T-GDi 120 PS Distinctive, στην τιμή των 18.890 ευρώ. Ο εξοπλισμός και μόνο που προσφέρει είναι πραγματικά εντυπωσιακός και περιλαμβάνει τα εξής:
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
6 αερόσακους, τα συστήματα αυτόνομης πέδησης, προειδοποίησης εκτροπής και διατήρησης λωρίδας, αυτόματη ρύθμιση μεγάλης σκάλας φώτων, έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών και ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών. Στάνταρ είναι ακόμα ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, αναδιπλούμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, διζωνικός κλιματισμός. cruise control, αυτόματο άναμμα φώτων, προβολείς ομίχλης, φώτα LED, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και κάμερα οπισθοπορείας.
Πέρα από τον πλουσιότατο εξοπλισμό, το Hyundai i30 διακρίνεται και για το προσεγμένο εσωτερικό του. Σε επίπεδο κατασκευής, μαλακά υλικά συναντώνται στο πάνω μέρος του ταμπλό και στις επενδύσεις των θυρών, ενώ η στιβαρή συναρμογή τους αποτρέπει τυχόν τριγμούς. Παράλληλα, ο οδηγός του i30 θα βρει γρήγορα την κατάλληλη θέση οδήγησης στο αναπαυτικό κάθισμα και θα εξοικειωθεί γρήγορα με τις θέσεις και λειτουργίες των διαφόρων χειριστηρίων. Στον τομέα των χώρων, το i30 φιλοξενήσει δίχως παραχωρήσεις τέσσερις ενήλικους επιβάτες, μαζί με τις αποσκευές τους (395 λτ. πορτ μπαγκάζ).
Στο δρόμο, τα πρώτα στοιχεία που ευχαριστιέται ο οδηγός είναι η άνεση που παρέχουν οι ανεξάρτητες σε όλους τους τροχούς αναρτήσεις και η μεγάλη ευκολία στην οδήγηση και τους χειρισμούς του αυτοκινήτου. Επιπλέον, το i30 είναι και ασφαλές, καθώς στις ευθείες των αυτοκινητόδρομων πατάει πολύ καλά και δεν θα φοβίσει τον οδηγό του ακόμα και σε γρήγορες ταχύτητες, που μπορεί να διατηρήσει εύκολα. Αντίστοιχα και στις στροφές τα όρια πρόσφυσης των τροχών είναι αυξημένα και οι κλίσεις λογικές, με το πίσω μέρος του αυτοκινήτου να μη μετακινείται σε απότομες μεταφορές φορτίων.
Ο γνωστός και αποδοτικός 1.000άρης turbo 3κύλινδρος κινητήρας με τους 120 ίππους και τα 172 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ. ταιριάζει κατάλληλα στο αμάξωμα των 1.216 κιλών. Διακρίνεται πρωτίστως για την ιδιαίτερα ομαλή του λειτουργία, λόγω της απουσίας κραδασμών, ενοχλητικών θορύβων και δονήσεων, σε όλο το φάσμα των στροφών. Το μηχανικό αυτό σύνολο επιταχύνει το i30 στο 0-100 χλμ./ώρα σε 11,2 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 196 χλμ./ώρα, με μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση 5,4-6,2 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 123-141 γρ./χλμ.
Πηγή: autogreeknews.gr