Έτοιμο το πρώτο Ford σε συνεργασία με τη VW
H Ford παρουσίασε τον πρώτο «καρπό» από τη συνεργασία της με τη VW, γεγονός που είχε ανακοινωθεί επίσημα πριν από περίπου ενάμιση χρόνο (τον Ιούνιο του 2020).
Αρχικά θα αφορά την κατηγορία των επαγγελματικών οχημάτων (ακολουθεί το νέο Ranger) και κατόπιν θα επεκταθεί στα αμιγώς ηλεκτρικά. Πρόκειται για το νέο Tourneo Connect που θα ξεκινήσει να διατίθεται στην Ευρώπη στις αρχές του 2022, με τα πρώτα οχήματα να φτάνουν στους πελάτες την άνοιξη του ίδιου έτους.
Αν και βασίζεται στο νέο VW Caddy αυτό δεν φαίνεται με την πρώτη ματιά, μιας και το Tourneo διαθέτει εντελώς διαφορετικό σχεδιασμό μπροστά, ακολουθώντας τα αισθητικά πρότυπα τις μάρκας. Από το πλάι τα δύο αυτοκίνητα είναι σχεδόν ίδια, όπως και πίσω με το διαφορετικό ντιζάιν στο εσωτερικό των φωτιστικών σωμάτων.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Πανομοιότυπο είναι και το εσωτερικό, όπου αλλάζει το κάλυμμα του τιμονιού και ένα μέρος του ταμπλό. Κυρίαρχο χαρακτηριστικό δεν είναι άλλο από το ενιαίο πάνελ με τις ψηφιακές οθόνες, όπως είναι των 10,25 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και των 8,25 ιντσών (στάνταρ) ή των 10 ιντσών για το infotainment, στις εκδόσεις Titanium, Sport και Active. Το νέο Tourneo Connect θα πωλείται σε δύο μήκη αμαξώματος και προαιρετικά με έως 7 θέσεις, προσφέροντας πλουσιοπάροχους χώρους (μέχρι 3,1 κ.μ. χώρος φόρτωσης με πεσμένη τη 2η και 3η σειρά καθισμάτων).
Φυσικά στον εξοπλισμό θα περιλαμβάνονται όλα τα σύγχρονα στοιχεία ανέσεων, ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, όπως αυτόνομη πέδηση, διατήρηση λωρίδας, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός πίσω, προσαρμοζόμενο cruise control, έλεγχος τυφλών σημείων, αναγνώριση οδικών πινακίδων κ.λπ.
Για την κίνηση του νέου Tourneo Connect θα φροντίζουν μηχανικά σύνολα βενζίνης και πετρελαίου της VW (όχι όμως με ονομασία TSI ή TDI). Πρόκειται για τον 1.5 λτ. EcoBoost με ισχύ 114 ίππων και 220 Nm ροπής (κατανάλωση από 6,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 144 γρ./χλμ.) και τον 2.0 λτ. EcoBlue. Ο πετρελαιοκινητήρας αποδίδει 112 ίππους και 280 Nm ροπής ή 122 ίππους και 320 Nm ροπής (κατανάλωση από 4,8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 126 γρ./χλμ. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή με αυτόματο διπλού συμπλέκτη Powershift 7 σχέσεων. Σύστημα 4κίνησης θα διατίθεται με την έκδοση 2.0 λτ. 122 PS EcoBlue 6MT.