Ποια μάρκα ανέβηκε στην Ελλάδα κατά 121%;
Η εν λόγω μάρκα έχει παρουσιάζει τη μεγαλύτερη άνοδο της τάξεως του +121,4% και από 13η συνολικής κατάταξης πέρυσι, έχει σκαρφαλώσει στην 8η θέση.
Ο ανταγωνισμός στο χώρο του αυτοκινήτου είναι πλέον τεράστιος, αφού σε όλες τις δημοφιλείς κατηγορίες προσφέρονται πολλά και ιδιαίτερα αξιόλογα προϊόντα. Ειδικά στα συνεχώς αναπτυσσόμενα SUV τα μοντέλα ξεπερνούν τα 100, ενώ αν σε αυτά προστεθούν οι διαφορετικοί κινητήρες και εκδόσεις εξοπλισμού, τότε οι επιλογές είναι εκατοντάδες.
Ισχυρή παρουσία εμφανίζουν και τα μικρά αυτοκίνητα, αφού στην Ελλάδα το μερίδιό τους έχει φτάσει τους πρώτους επτά μήνες του έτους το 28,34%. Μαζί με τα B-SUV, το μερίδιό τους άγγιξε το εντυπωσιακό 49,69% (34.261 οχήματα), που σημαίνει ότι ένα στα δύο αυτοκίνητα που αγοράζονται στη χώρα μας είναι των κατηγοριών B και B-SUV. Συνολικά στην Ελλάδα από τον Ιανουάριο έως τον Ιούλιο του 2021 ταξινομήθηκαν 68.952 καινούργια επιβατικά, έναντι 46.086 το ίδιο διάστημα πέρυσι (+49,6%).
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Από την άνοδο αυτή οι περισσότερες εταιρείες έχουν βγει ωφελημένες, μιας και έχουν θετικό πρόσημο. Η μάρκα που βρίσκεται ανάμεσα στις 10 δημοφιλέστερες και έχει εκτοξευτεί συγκριτικά με το 2020, είναι η Kia. Η εν λόγω φίρμα έχει παρουσιάσει τη μεγαλύτερη άνοδο της τάξεως του +121,4% και από 13η συνολικής κατάταξης πέρυσι, έχει σκαρφαλώσει στην 8η θέση. Το πρώτο 7μηνο του 2021 έχουν ταξινομηθεί 3.268 Kia (έναντι 1.476 πέρυσι), με best seller μοντέλο το Stonic. Το δημοφιλές κόμπακτ SUV έχει καταγράψει 1.696 ταξινομήσεις (2ο στα B-SUV), ενώ ακολουθεί το Picanto με 772 οχήματα.
Πηγή: autogreeknews.gr