SUV με 23.100 ευρώ δίχως καμία παραχώρηση
Ο κάθε αγοραστής που ψάχνει για ένα καινούργιο αυτοκίνητο, θέλει με τα λεφτά που θα δώσει να καλύψει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις όποιες επιθυμίες του.
Ο κάθε αγοραστής που ψάχνει για ένα καινούργιο αυτοκίνητο, θέλει με τα λεφτά που θα δώσει να καλύψει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις όποιες επιθυμίες του και να μη χρειαστεί να κάνει συμβιβασμούς. Ειδικά τα πολύ δημοφιλή SUV καλούνται να ανταποκριθούν σε πολλαπλές ανάγκες, απευθυνόμενα σε οικογενειάρχες που έχουν αυξημένες μεταφορικές υποχρεώσεις και σε απαιτητικούς πελάτες γενικότερα, αφού τα λεφτά που θα χρειαστεί να δαπανήσουν είναι σεβαστά.
Οι προτάσεις στα SUV είναι πλέον πάρα πολλές, ωστόσο ανάμεσα στα δεκάδες μοντέλα υπάρχουν κάποια που προσφέρουν το κάτι παραπάνω. Μια τέτοια ολοκληρωμένη πρόταση αποτελεί το νέο και με εντυπωσιακό σχεδιασμό Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 Active Plus, το οποίο είναι σε θέση να ικανοποιήσει πλήρως σε όλους τους τομείς, όσους αναζητούν ένα B-SUV. Παράλληλα, χάρη στις αυξημένες διαστάσεις του (μήκος 4.300 χλστ.) παρέχει ανέσεις και χώρους από την αμέσως μεγαλύτερη κατηγορία, οπότε μπορεί να προτιμηθεί έναντι ενός ακριβότερου C-SUV (μικρομεσαίου SUV).
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Η συγκεκριμένη έκδοση κοστίζει από 23.100 ευρώ και στον εξοπλισμό της ανήκουν τα πάντα. Πιο συγκεκριμένα:
- 6 αερόσακοι
- Αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης
- Προειδοποίηση και διόρθωση σε περίπτωση ακούσιας αλλαγής κατεύθυνσης
- Αυτόματος κλιματισμός
- Έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι καθρέπτες
- Προβολείς LED
- Αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων
- Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Αισθητήρες υποβοήθηση στάθμευσης πίσω
Ευρύχωρο εσωτερικό με προσεγμένη ποιότητα
Όπως εξωτερικά, έτσι και η καμπίνα του νέου 2008 κλέβει τις εντυπώσεις με τον πολύ μοντέρνο του σχεδιασμό και την προσοχή που έχει δοθεί στην ποιότητα κατασκευής. Το νέας γενιάς Peugeot i-Cockpit ταμπλό χωρίζεται σε τρία επίπεδα, όπου στο πάνω μέρος κυριαρχεί το παχύ αφρώδες υλικό και το μεσαίο είναι επενδυμένο με μαλακή επένδυση τύπου ανθρακονήματος. Το κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζει η οθόνη των 7 ιντσών του συστήματος πολυμέσων (10 ιντσών στις πιο ακριβές εκδόσεις) και πιο κάτω βρίσκονται οι υψηλής αισθητικής διακόπτες αεροπορικού τύπου για διάφορες επιμέρους λειτουργίες του αυτοκινήτου. Στον τομέα των χώρων, το 2008 είναι σε θέση να φιλοξενήσει χωρίς καμία παραχώρηση τέσσερις ενήλικους επιβάτες, ενώ το μεγάλο πορτ μπαγκάζ με το τετραγωνισμένο σχήμα και το μεγάλο άνοιγμα έχει χωρητικότητα 434 λίτρα (με κιτ επισκευής ελαστικού).
Δυνατός κινητήρας και πολύ ισορροπημένο στο δρόμο
Ο 3κύλινδρος turbo PureTech 1.200άρης κινητήρας με τους 130 ίππους και το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ταιριάζει ιδανικά στο αμάξωμα του Peugeot 2008, αφού προσφέρει γρήγορες επιταχύνσεις, χωρίς να καταναλώνει πολύ καύσιμο. Το μηχανικό αυτό σύνολο εμφανίζει θετική απόκριση στο πάτημα του γκαζιού και γεμάτο τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, χάρη στα 230 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Σύμφωνα με τη γαλλική φίρμα, Η επιτάχυνση των 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 8,9 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 198 χλμ./ώρα, με μεικτή κατανάλωση 5,5 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 124 γρ./χλμ. (79,36 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Σε ρεαλιστικές συνθήκες, η κατανάλωση βρέθηκε στη δοκιμή στα 7,7 λτ./100 χλμ., τιμή πολύ λογική για ένα τέτοιο αυτοκίνητο.
Στο δρόμο, το 2008 κερδίζει αμέσως τις πρώτες εντυπώσεις, καθώς εξασφαλίζει άνεση, σταθερότητα και ευχάριστη οδηγική αίσθηση. Οι αναρτήσεις φιλτράρουν αποτελεσματικά τις μύριες ανωμαλίες των δρόμων, ενώ ταυτόχρονα ο οδηγός είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί πλήρως τις δυνατότητες επιτυχημένου τρίπτυχου πλαισίου-κινητήρα-αναρτήσεων.
Πηγή: autogreeknews.gr