SUV με 20 χιλιάρικα για οδηγούς... τσιφούτηδες
Το ποσό των 20.000 ευρώ αποτελεί ένα μέγιστο όριο προϋπολογισμού για μια μεγάλη μερίδα αγοραστών, που αναζητούν ένα καινούργιο αυτοκίνητο.
Το ποσό των 20.000 ευρώ αποτελεί ένα μέγιστο όριο προϋπολογισμού για μια μεγάλη μερίδα αγοραστών, που αναζητούν ένα καινούργιο αυτοκίνητο. Με τα χρήματα αυτά μπορεί να επιλέξει κανείς μεταξύ διαφόρων μοντέλων από τη δημοφιλή κατηγορία των B-SUV, με τη συντριπτική πλειοψηφία των προτάσεων να αφορά εκδόσεις με κινητήρες αμιγώς βενζίνης. Ωστόσο, όσοι ψάχνουν τη μέγιστη δυνατή οικονομία και θέλουν ένα «τσιγγούνικο» σε κόστος καυσίμου B-SUV, τότε θα ικανοποιηθούν και με το παραπάνω, με το Skoda Kamiq G-TEC.
Οι τιμές του ξεκινούν από τις 20.100 ευρώ στην αρχική, αλλά με ένα πλήρες πακέτο εξοπλισμού έκδοση Ambition. Πιο αναλυτικά διαθέτει 6 αερόσακους, συστήματα αυτόνομης πέδησης και διατήρησης λωρίδας, φώτα LED, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, διζωνικό κλιματισμό, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 8 ιντσών, τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών με δερμάτινη επένδυση, κάμερα οπισθοπορείας και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
To Kamiq G-TEC κινείται από ένα 1.000άρι turbo 3κύλινδρο μηχανικό σύνολο διπλού καυσίμου (bi-fuel), το οποίο λειτουργεί κυρίως με φυσικό αέριο CNG, αλλά μπορεί να χρησιμοποιήσει και βενζίνη ως βοηθητικό καύσιμο. Ο εν λόγω κινητήρας αποδίδει 90 ίππους στις 4.000-5.500 σ.α.λ. και 160 Nm ροπής στις 1.800-3.800 σ.α.λ. με τη μετάδοση να γίνεται μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου 6 ταχυτήτων. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Skoda, το 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 12,4 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 179 χλμ./ώρα. Η μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση είναι 3,6 κιλά/100 χλμ. CNG και οι εκπομπές CO2 είναι 101 γρ./χλμ. (0 τέλη κυκλοφορίας). Με τιμή φυσικού αερίου στα 0,834 ευρώ/κιλό, το Kamiq καίει 3 ευρώ/100 χλμ. Σε πραγματικές συνθήκες η κατανάλωση του Kamiq G-TEC είναι αναμενόμενα υψηλότερη αλλά και πάλι παραμένει πολύ χαμηλή, αφού στο τεστ βρέθηκε στα 5,4 κιλά/100 χλμ. (4,5 ευρώ/100 χλμ.).
Η αποθήκευση του φυσικού αερίσου γίνεται σε 3 δεξαμενές συνολικής χωρητικότητας 13,8 κιλών, που βρίσκονται πλήρως καλυμμένες και ασφαλείς, κάτω από το δάπεδο του αυτοκινήτου. Στο ενδεχόμενο που καταναλωθεί όλη η ποσότητα του CNG και δεν γίνει ανεφοδιασμός, τότε γυρίζει αυτόματα στη βενζίνη μέσω του βοηθητικού ρεζερβουάρ των 9 λίτρων.
Εξωτερικά το Kamiq G-TEC δεν φέρει καμία διαφορά σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις, όμως στο εσωτερικό εντοπίζονται κάποιες αλλαγές. Στον πίνακα οργάνων έχει τοποθετηθεί ο δείκτης του φυσικού αερίου στη θέση του δείκτη θερμοκρασίας. Πρόσθετα στην οθόνη του trip computer και της οθόνης αφής αναγράφονται πληροφορίες σχετικά με την κατανάλωση, αυτονομία και ποιότητα του CNG. Στα θετικά του γνωρίσματα του αυτοκινήτου ανήκουν η προσεγμένη ποιότητα κατασκευής και οι άνετοι χώροι για όλους τους επιβάτες. Το πορτ μπαγκάζ έχει υποστεί μια μείωση κατά 122 λτ. λόγω των δεξαμενών κάτω από το δάπεδο και φτάνει τα 278 λίτρα.
Πηγή: autogreeknews.gr