Πέντε θέσεις και 410 λτ. για αποσκευές από 11.980 ευρώ

Διαβάζοντας τον τίτλο, πιθανώς να νομίζετε πως έχει γίνει κάποιο λάθος στα νούμερα των χώρων αλλά και στην τιμή.

Πέντε θέσεις και 410 λτ. για αποσκευές από 11.980 ευρώ

Διαβάζοντας τον τίτλο, πιθανώς να νομίζετε πως έχει γίνει κάποιο λάθος στα νούμερα των χώρων αλλά και στην τιμή. Και όμως όλα τα στοιχεία που αναφέρονται είναι σωστά και αφορούν ένα άρτι αφιχθέν μοντέλο στην Ελλάδα, το οποίο αξίζει κάθε ευρώ του και αποτελεί μια πολύ «τίμια» πρόταση αγοράς.

Πρόκειται για το νέο Dacia Sandero Streetway, με τιμή που ξεκινά από τις μόλις 11.980 ευρώ στην αρχική έκδοση 1.0 SCe 65 hp Life. Ο βασικός ατμοσφαιρικός 3κύλινδρος κινητήρας των 999 κ.εκ. αποδίδει 66 ίππους στις 6.300 σ.α.λ. και ροπή 95 Nm στις 3.600 σ.α.λ., με 0-100 χλμ./ώρα σε 16,7 δλ., τελική ταχύτητα 158 χλμ./ώρα, μεικτή κατανάλωση 5,2-5,5 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 117-124 γρ./χλμ.

Περισσότερο ενδιαφέρον προσφέρει το turbo μοτέρ 1.0 TCe 90 hp, μιας και παραμένει πολύ προσιτό σε τιμή (από 13.420 ευρώ το Life), ενώ έχει την απαιτούμενη δύναμη. Πιο συμφέρουσα προτεινόμενη επιλογή αποτελεί η έκδοση με τον κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνη/υγραέριο) 1.0 TCe 100 hp LPG, με μόλις 400 ευρώ παραπάνω (13.820 ευρώ). Το μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 91/100 hp και 160/170 Nm ροπής με βενζίνη/υγραέριο, επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 11,6 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 179/183 χλμ./ώρα. Με τη βενζίνη η μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση είναι 5,3 λτ./100 χλμ. και με το υγραέριο είναι 6,9 λτ./100 χλμ. Ωστόσο, λόγω της χαμηλότερης τιμής του LPG (0,844 ευρώ/λτ.) έναντι 1,678 ευρώ/λτ. της βενζίνης, το κόστος για το υγραέριο είναι σχεδόν 3 ευρώ χαμηλότερο για κάθε 100 χλμ. (5,8 ευρώ/100 χλμ. έναντι 8,9 ευρώ/100 χλμ.). Επιπλέον, σε συνδυασμό με τις δεξαμενές καυσίμου των 50 λτ. για βενζίνη και 40 λτ. για το υγραέριο, η θεωρητική αυτονομία ξεπερνά τα 1.500 χιλιόμετρα.

Από πλευράς εξοπλισμού, η αρχική έκδοση Life διαθέτει τα απαραίτητα στοιχεία, όπως είναι 6 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, αυτόματη λειτουργία φώτων, air condition, ψηφιακή οθόνη ραδιοφώνου στον πίνακα οργάνων με χειριστήρια στο τιμόνι, εμπρός προβολείς Full LED και προβολείς ομίχλης. Η δεύτερη έκδοση Style με μόνο 460 ευρώ περισσότερα (13.880 ευρώ το 1.0 TCe 90 και 14.280 ευρώ το LPG) περιλαμβάνει επιπλέον ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, αισθητήρες στάθμευσης πίσω, πίνακα οργάνων με οθόνη LCD, σύστημα πολυμέσων με οθόνη 8 ιντσών, δερμάτινη επένδυση τιμονιού και λεβιέ ταχυτήτων, ρυθμιζόμενο σε ύψος κάθισμα οδηγού, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων και πρόσθετα διακοσμητικά.


Πέρα από το άριστο value for money, το Sandero Streetway με το μοντέρνο σχεδιαστικά αμάξωμα των 4.088 χλστ. μήκους, παρέχει χώρους μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Στο πίσω μέρος της καμπίνας θα βολευτούν με πολύ άνεση δύο επιβάτες ή και με κάποιες παραχωρήσεις ένας επιπλέον, ενώ κορυφαίο -για την κατηγορία- του, είναι πορτ μπαγκάζ 410 λτ. Παράλληλα, το εσωτερικό του είναι σημαντικά αναβαθμισμένο σε ποιότητα, σχεδιασμό και σε εργονομία.

Η νέα πλατφόρμα CMF που βασίζεται το νέο Sandero, έχει βελτιώσει αισθητά και τα οδηγικά του χαρακτηριστικά. Το μικρό Dacia είναι πολύ άνετο στην οδήγηση και «καταπίνει» τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων, δίχως όμως να είναι «χαλαρό». Για όσους πάλι θέλουν να πατούν πιο άνετα και σε χωμάτινες διαδρομές, τότε το Sandero Stepway με τα 170 χλστ. απόστασης από το έδαφος και τον πιο «περιπετειώδη» εξοπλισμό, θα τους ικανοποιήσει ακόμα περισσότερο, χωρίς και πάλι να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη (από 14.380 ευρώ).

Πηγή: autogreeknews.gr