Το SUV που τα έχει 408 και καίει 4 ευρώ/100 χλμ.

Σε επίπεδο εξοπλισμού θα ικανοποιηθείτε με το συγκεκριμένο SUV και με το παραπάνω αφού ακόμα κι η αρχική έκδοση είναι πλούσια.

Το SUV που τα έχει 408 και καίει 4 ευρώ/100 χλμ.

Είχατε ποτέ φανταστεί ότι ένα πολυτελές και ταχύτατο SUV με απόδοση 408 ίππων δεν θα εκπέμπει καθόλου ρύπους και θα κοστίζει σε ενέργεια λιγότερο από 4 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα κίνησης; Όσο απίστευτο και αν ακούγεται, είναι πέρα για πέρα αληθινό και η Volvo το κάνει πραγματικότητα με το εντυπωσιακό σε όλα του, XC40 Recharge Ρ8. Άλλωστε, η Volvo έχει κάνει γνωστό ότι έως το 2030 όλα τα μοντέλα της θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά και επενδύει μεγάλα ποσά στην ηλεκτροκίνηση και σε νέες τεχνολογίες. Πρόσφατα μάλιστα ανακοίνωσε ότι o αμιγώς ηλεκτρικός διάδοχος του Volvo XC90 θα είναι αμιγώς ηλεκτρικός και θα εξοπλίζεται με κορυφαία τεχνολογία.

Το πρώτο 100% ηλεκτρικό μοντέλο της Volvo, το XC40 Recharge έχει ήδη σημειώσει μεγάλη εμπορική επιτυχία, χάρη και στις ανταγωνιστικές που προσφέρεται με όλα αυτά που παρέχει. Συγκεκριμένα τιμολογείται από τα 62.101 ευρώ για την αρχική έκδοση, με το ποσό να διαμορφώνεται στα 56.101 ευρώ έπειτα από την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά» και με μικτή ασφάλιση για 3 χρόνια στην Allianz (52.020 ευρώ χωρίς τη μικτή ασφάλιση). Η αμέσως πιο πλούσια έκδοση ξεκινάει από τα 66.069 ευρώ, ενώ με την κρατική επιδότηση η τελική τιμή (με τη μικτή ασφάλιση της Allianz) αγγίζει τα 60.069 ευρώ (55.988 ευρώ χωρίς τη μικτή ασφάλιση).

Σε επίπεδο εξοπλισμού θα ικανοποιηθείτε και με το παραπάνω αφού ακόμα κι η αρχική έκδοση είναι πλούσια και περιλαμβάνει: 7 αερόσακους, hill descent, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, θερμαινόμενο τιμόνι, adaptive cruise control, σύστημα πληροφόρησης οδικής σήμανσης, σύστημα υποβοήθησης και διατήρησης λωρίδας, σύστημα αποφυγής σύγκρουσης με επερχόμενα οχήματα, σύστημα ελέγχου τυφλών σημείων, ηλεκτρικούς καθρέπτες, ηλεκτρικά παράθυρα, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα infotainment και πολλά ακόμα!

Όμορφο σε όλα του!

Το αμιγώς ηλεκτρικό XC40 Recharge, δεν έχει σημαντικές διαφορές στην εμφάνιση, συγκριτικά με τις εκδόσεις θερμικών κινητήρων. Το πλέον οφθαλμοφανές είναι η κλειστή μάσκα, αλλά κι η θύρα φόρτισης στο πίσω αριστερό φτερό του πολυτελούς Volvo, όπως επίσης και το ανάγλυφο λογότυπο Recharge στις πίσω κολόνες του αμαξώματος. Θετική εντύπωση προκαλούν όμως κι οι ειδικά σχεδιασμένες για το ηλεκτρικό Volvo ζάντες αλουμινίου. Συνολικά διακρίνεται για την επιβλητική του παρουσία στο δρόμο και την πολυτέλεια που εκπέμπει το αιχμηρού σχεδιασμού αμάξωμά του.

Πολυτέλεια κι άνεση!

Όπως κάθε μοντέλο της Σουηδικής μάρκας, έτσι και στη περίπτωση του XC40 Recharge τα πάντα βρίθουν πολυτέλειας, σε συνδυασμό με τη χρήση περιβαλλοντικά βιώσιμων υλικών, ως μια προσπάθεια της Volvo να μειώσει σημαντικά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του ηλεκτρικού της SUV. Η εντυπωσιακή, κάθετα τοποθετημένη οθόνη του infotainment παραμένει και στην ηλεκτρική έκδοση του XC40. Όμως το software είναι ολοκληρωτικά αλλαγμένο, αφού ενσωματώνει λειτουργικό Android κι έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τη Google. Η ευκολία χρήσης του είναι αξιομνημόνευτη, χάρη και στα βελτιωμένα επίπεδα διαισθητικής λειτουργίας αλλά και τις ενσωματωμένες υπηρεσίες όπως το Google Assistant, το Google Maps και το Google Play Store. Επιπλέον ενσωματώνονται και νέες λειτουργίες που αφορούν την ηλεκτρική υπόσταση του αυτοκινήτου, όπως τον επανασχεδιασμό της διαδρομής με βάση τα σημεία φόρτισης και την αυτονομία, την κατάσταση της μπαταρίας, αλλά και σύστημα φωνητικών εντολών! Οι over the air ενημερώσεις, είναι επιβεβλημένες σε ένα τόσο τεχνολογικά προηγμένο μοντέλο, όπως κι ο εξ αποστάσεως έλεγχος του αυτοκινήτου για τη λειτουργία της θέρμανσης ή της ψύξης του σαλονιού. Οι τυχεροί επιβάτες πέρα από την πολυτέλεια απολαμβάνουν κι άνετους χώρους. Ο όγκος του πορτ μπαγκάζ αγγίζει τα 413 λίτρα, χωρητικότητα που ενισχύεται κι από τον πρακτικό εμπρός χώρο φόρτωσης των 31 λίτρων, που βρίσκεται κάτω από το εμπρός καπό.

Μηχανολογικό διαμάντι!

Την κίνηση του υπέροχου Volvo XC40 Recharge αναλαμβάνουν δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα στον εμπρός και έναν στον πίσω άξονα, χαρακτηριστικό που εξασφαλίζει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Έτσι, ο οδηγός έχει διαθέσιμους 408 ίππους και 660 Nm ροπής (σχεδόν από μηδέν στροφές) που προσφέρουν κάτι παραπάνω από εκρηκτικές επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 4,9 δλ. και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 180 χλμ./ώρα (όπως και σε όλα τα νέα Volvo). Η ενέργεια αντλείται από την μπαταρία των 78 kWh, που προσφέρει αυτονομία 418 χλμ. και μπορεί να φορτίσει είτε στο σπίτι σε απλή πρίζα, είτε σε wallbox 11kW. Στο τελευταίο απαιτούνται 8 ώρες για να φτάσει η μπαταρία από το 0 στο 100% της χωρητικότητάς της. Σε ταχυφορτιστή των 150 kW είναι δυνατόν να φορτίσει από το μηδέν έως το 80% σε περίπου 40 λεπτά, ή να αποκτήσει έξτρα αυτονομία 100 χιλιομέτρων σε μόλις 10 λεπτά.

Απόλαυση να είσαι πίσω από το τιμόνι του!

Το να έχεις στο δεξί σου πόδι άμεσα 408 ίππους σχεδόν είναι κάτι μοναδικό και σίγουρα εθιστικό. Η αίσθηση της συνεχόμενης επιτάχυνσης σε μαγεύει, όπως και το γεγονός πως τα πάντα εξελίσσονται σε πλήρη ησυχία. Οι ευθείες των αυτοκινητοδρόμων τελειώνουν σε χρόνο ρεκόρ, ενώ οι στροφές είναι απλή υπόθεση για την 4κίνηση του Volvo XC40 Recharge. Ένα κορυφαίο SUV που δείχνει με τον καλύτερο τρόπο, πως η σουηδική μάρκα οραματίζεται το μέλλον της!

Πηγή: autogreeknews.gr