Ποιο 1.000άρι turbo έχει δύναμη 2λιτρου;
Οι κατασκευαστές μας προσφέρουν μηχανικά σύνολα μικρού κυβισμού, με ιπποδύναμη που αγγίζει αυτή των παλαιότερων 2λιτρων κινητήρων.
Τείνουμε να γίνουμε γραφικοί, αλλά είναι γεγονός! Η τεχνολογία κινητήρων όλα αυτά τα χρόνια έχει κάνει άλματα προόδου, με τους κατασκευαστές να μας προσφέρουν μηχανικά σύνολα μικρού κυβισμού, με ιπποδύναμη όμως που αγγίζει αυτή των παλαιότερων 2λιτρων κινητήρων.
Προ μερικών ετών το downsizing ξεκίνησε με δειλά βήματα, όμως τώρα συναντάται στην πλειοψηφία των αυτοκινήτων και των κατασκευαστών. Επειδή όμως το γκάζι είναι γλυκό κι όλοι το θέλουμε στο δεξί μας πόδι, η αυτοκινητοβιομηχανία έπιασε δουλειά και φρόντισε να προσφέρει κινητήρες του 1 λίτρου με δύναμη αντίστοιχη με παλαιότερων ατμοσφαιρικών 2.0 λτ. Ένα τέτοιο κορυφαίο παράδειγμα προς μίμηση είναι η Ford με τον κινητήρα θαύμα, εν ονόματι EcoBoost! Από τα μόλις 999 κ.εκ. είναι διαθέσιμοι 125 ίπποι ή 155 ίπποι ανάλογα την έκδοση, ενώ προσφέρεται και με ήπια υβριδική τεχνολογία! Βλέπετε ο εξηλεκτρισμός είναι αναγκαίος πλέον για πολλούς λόγους. Εμείς θα σας αναλύσουμε την ισχυρή έκδοση των 155 αλόγων, στο δυναμικό Fiesta ST-Line, το οποίο είναι ένα πληρέστατο σε κάθε επίπεδο αυτοκίνητο και κοστίζει από 19.180 ευρώ, συνοδευόμενο με πλουσιότατο εξοπλισμό! Πιο αναλυτικά ο υποψήφιος αγοραστής του Fiesta ST-Line 1.0 λτ. EcoBoost 155 PS mHEV απολαμβάνει:
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
- 6 αερόσακους
- Σύστημα προειδοποίηση σύγκρουσης με ενεργό σύστημα πέδησης Active Braking και ένδειξη απόστασης
- Έκτακτη υποβοήθηση πέδησης
- Hill Assist
- Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας
- Infotainment με οθόνη αφής 8 ιντσών
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Αυτόματο κλιματισμό
- Ηλεκτρικούς καθρέπτες
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω
- Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες
- Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω
- Adaptive Cruise control
- Προγράμματα οδήγησης
- Αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας
- Επιτήρηση τυφλών σημείων
- Σύστημα προειδοποίησης για διερχόμενο όχημα – Cross Traffic Alert
- Σύστημα υποβοήθηση στάθμευσης Active Park Assist
- Και πολλά ακόμα!
Φαίνεται η σπιρτάδα του, μέσα – έξω!
Είναι γεγονός πως το Ford Fiesta, είναι ένα από τα πλέον σπορτίφ αυτοκίνητα που μπορεί να αποκτήσει κανείς! Χαρακτηριστικό που ενισχύεται στην έκδοση ST-Line, μιας και διάφορες προσθήκες τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ξεχωρίζουν οι μυώδεις προφυλακτήρες, η μαύρη μάσκα, τα αεροδυναμικά βοηθήματα, η νίκελ απόληξη της εξάτμισης και οι ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσών σε απόχρωση Rock Metallick. Σπορτίφ είναι και το εσωτερικό με τα ενισχυμένα σε πλευρική στήριξη καθίσματα, τις κόκκινες ραφές, τα αλουμινένια πεντάλ και το επίπεδο στο κάτω μέρος τιμόνι με το διάτρητο δέρμα. Τη σύγχρονη εικόνα του ενισχύει και ο υπερπλήρης εξοπλισμός, μαζί με την στάνταρ οθόνη αφής 8,0 ιντσών.
Ιδανικός συνδυασμός δύναμης και κατανάλωσης!
Πέρα από τη δυναμική εμφάνιση του Fiesta και την σπορ καμπίνα, ένα από τα μεγαλύτερα ατού του μικρού μοντέλου της Ford είναι ο δυνατός κινητήρας του! Ο 1.0 λτ. EcoBoost αποδίδει 155 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 240 Nm ροπής στις 2.500 σ.α.λ. Η δύναμη καταλήγει στον εμπρόσθιο άξονα, μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου 6 ταχυτήτων και επιταχύνει το Fiesta στο 0-100 χλμ./ώρα σε 8,9 δλ., με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 219 χλμ./ώρα. Επίσης, η μεικτή κατανάλωση είναι 5,1 λτ./100 χλμ., με 115 γρ./χλμ. CO2 κατά WLTP. Το μηχανικό αυτό σύνολο με τη συνδρομή του ήπιου υβριδικού συστήματος εμφανίζει εξαιρετικό τράβηγμα και ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές χωρίς κενά ισχύος, ενώ ανεβάζει εύκολα ρυθμούς και διαθέτει ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία.
Διασκεδαστικό στο δρόμο!
Το Fiesta ST-Line 1.0 λτ. EcoBoost 155 PS mHEV κερδίζει αμέσως τον οδηγό του, μιας και εμφανίζεται φιλικό και σβέλτο σε κάθε είδους διαδρομή. Εκεί που ξεδιπλώνει τις αρετές του, το Fiesta είναι στις στροφές. Η χαμηλωμένη κατά 10 χιλιοστά ανάρτηση με τη σφιχτή ρύθμιση περνάει με πολύ ομαλό τρόπο πάνω από τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων, προσφέροντας παράλληλα την πλήρη εκμετάλλευση της δύναμης! Επιπλέον σύμμαχοι του οδηγού είναι το πολύ καλά ζυγισμένο και στιβαρό πλαίσιο και το θετικό σε αίσθηση και άμεσο τιμόνι.
Πηγή: autogreeknews.gr