To best seller αυτοκίνητο των 11.490 ευρώ
Η τιμή ενός αυτοκινήτου παίζει καθοριστικό ρόλο για την εμπορική του σταδιοδρομία, αφού είναι το πρώτο στοιχείο που ενδιαφέρεται και ρωτά να μάθει κανείς.
Η τιμή ενός αυτοκινήτου παίζει καθοριστικό ρόλο για την εμπορική του σταδιοδρομία, αφού είναι το πρώτο στοιχείο που ενδιαφέρεται και ρωτά να μάθει κανείς. Όταν μάλιστα η τιμή είναι χαμηλή και συνοδεύεται από ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, τότε η επιτυχία μπορεί να θεωρηθεί δεδομένη.
Το δίπτυχο αυτό συνδυάζει το νέο Hyundai i10, το οποίο αποτελεί το πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο στην κατηγορία του στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, το πρώτο τετράμηνο του 2021 έχει φτάσει τις 886 ταξινομήσεις, με μερίδιο αγοράς 31,43%. Οι λόγοι που το αγοραστικό κοινό έχει φέρει το νέο i10 στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου είναι πολλοί, πέρα από τις πολύ ανταγωνιστικές του τιμές.
Αυτές ξεκινούν από τις 11.490 ευρώ, ενώ όλες οι εκδόσεις του ανεξαρτήτως κινητήρα και εξοπλισμού συνοδεύονται με έκπτωση 800 ευρώ. Από την πρώτη έκδοση 1.0 MPi 67 hp Fresh, το νέο i10 είναι το μοναδικό αυτοκίνητο στην κατηγορία του, το οποίο εξοπλίζεται στάνταρ με τα πολύ χρήσιμα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, όπως είναι η αυτόνομη πέδηση και η προειδοποίηση εκτροπής και διατήρησης λωρίδας. Στάνταρ είναι ακόμα 6 αερόσακοι, αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων, δερμάτινο τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, air condition, αυτόματο άναμμα φώτων, ηχοσύστημα Radio με RDS, MP3 player με χειριστήρια στο τιμόνι κ.λπ. Με 800 ευρώ παραπάνω (12.290 ευρώ) η δεύτερη έκδοση Style περιλαμβάνει επιπλέον έγχρωμη οθόνη αφής Display Audio 8 ιντσών με χειριστήρια στο τιμόνι, Bluetooth με audio streaming και αναγνώριση φωνής, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες και κάμερα οπισθοπορίας με δυναμικές γραμμές καθοδήγησης.
Ο αρχικός 3κύλινδρος ατμοσφαιρικός 1.000άρης κινητήρας ταιριάζει κατάλληλα στο αμάξωμα του νέου i10, αφού έχει την απαραίτητη «σπιρτάδα» και προσφέρει χαμηλή κατανάλωση. Επίσης, με εκπομπές CO2 111 γρ./χλμ., απαλλάσσει τον κάτοχό του από τα τέλη κυκλοφορίας. Το μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 67 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 96 Nm ροπής στις 3.500 σ.α.λ., προσφέρει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώα σε 15,0 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει 156 χλμ./ώρα. Στην πράξη το μοτέρ αυτό έχει καλή ελαστικότητα και κρίνεται επαρκέστατο για τις αστικές μετακινήσεις, συνεπικουρούμενο και από το 5τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με την πυκνή διάταξη και με τον εύχρηστο επιλογέα.
Το νέο Hyundai i10 κερδίζει τον οδηγό του και με την οδική του συμπεριφορά, χάρη στην πολύ καλή ποιότητα κύλισης, την αποτελεσματική λειτουργία των αναρτήσεων και τη στιβαρότητα του πλαισίου. Παράλληλα είναι ιδιαίτερα ευέλικτο και εύκολο στους χειρισμούς, κάνοντας την οδήγηση στην πόλη πολύ ξεκούραστη. Ταυτόχρονα, το μίνι Hyundai τα καταφέρνει πολύ καλά και σε ανοιχτούς δρόμους, όπου είναι σταθερό και εμπνέει εμπιστοσύνη.
Την πολύ καλή συνολικά εικόνα του i10 συμπληρώνει και το προσεγμένο σε κάθε επίπεδο εσωτερικό του. Αντίθετα με άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας του όπου υπάρχουν «γυμνές» μεταλλικές επιφάνειες, το μίνι Hyundai είναι πλήρως επενδυμένο με καλής ποιότητας υλικά, με γεροδεμένη συναρμογή. Στα συν ανήκει και η ευρυχωρία της καμπίνας, αφού μπορεί να φιλοξενήσει χωρίς παραχωρήσεις τέσσερα ενήλικα άτομα. Όσο για τις αποσκευές, τα 252 λτ. είναι αρκετά για τις καθημερινές ανάγκες, αλλά και για μια εκδρομή.
Πηγή: autogreeknews.gr