Ιαπωνικό Turbo Hybrid SUV με τιμή θαύμα!
Η πλειοψηφία του αγοραστικού κοινού αναζητά ένα SUV ως το επόμενό του αυτοκίνητο.
Η πλειοψηφία του αγοραστικού κοινού αναζητά ένα SUV ως το επόμενό του αυτοκίνητο. Και τι καλύτερο αυτό το SUV να είναι ιαπωνικό για μέγιστη αξιοπιστία (σύμφωνα με τις έρευνες) συνδυάζοντας παράλληλα και την υβριδική τεχνολογία για χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.
Όλα τα παραπάνω συνδυάζονται σε ένα αυτοκίνητο, το οποίο χάρη στις προωθητικές ενέργειες της αντιπροσωπείας αποτελεί μια ασυναγώνιστη πρόταση αγοράς, με το value for money να εκτοξεύεται κι από τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας! Αυτή η ιδιαίτερα αξιόλογη επιλογή αφορά το δημοφιλές Suzuki Vitara, κινούμενο από τον 1.4 Boosterjet Hybrid κινητήρα. Η τιμή του είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική, τόσο χάρη στο προωθητικό πρόγραμμα Hybrid for U, όσο και λόγω της έξτρα προωθητικής ενέργειας (-1.200 ευρώ) με το κόστος να διαμορφώνεται στα 16.990 ευρώ. Τιμή που συνοδεύεται από έναν άκρως ικανοποιητικό εξοπλισμό άνεσης κι ασφάλειας όπως:
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
- 7 αερόσακους
- Σύστημα Dual Sensor Brake Support – DSBS
- Σύστημα υποβοήθησης φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης
- Σύστημα προειδοποίησης & αποφυγής αλλαγής λωρίδας
- Σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας
- Αυτόματο κλιματισμό
- Αdaptive cruise control & speed limiter με χειριστήρια στο τιμόνι
- Hill Assist
- Αυτόματα φώτα & υαλοκαθαριστήρες
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός
- Ηλεκτρικούς καθρέπτες
- Για όσους το επιθυμούν υπάρχει διαθέσιμη και 4κίνητη επιλογή από την εξοπλιστική έκδοση GL+ και πάνω, με τιμή που ξεκινάει από τα 21.950 ευρώ!
Ολοκληρωμένο μηχανικό σύνολο
Η καρδιά του Suzuki Vitara είναι ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας Boosterjet Hybrid 48V, χωρητικότητας 1.4 λίτρων, με ισχύ που αγγίζει τους 129 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και με ροπή ροπή 235 Nm από τις 2.000 σ.α.λ. Νούμερα που συνδράμουν σημαντικά στην επίτευξη πολύ καλών επιδόσεων. Πιο συγκεκριμένα η επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,5 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 190 χλμ./ώρα. Σε εξίσου εξαιρετικά επίπεδα βρίσκεται κι η κατανάλωση καυσίμου, αφού για κάθε 100 χλμ. κίνησης απαιτούνται 5,4 λτ. καυσίμου! Στα συν προσθέστε επίσης και τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας των 2κίνητων εκδόσεων, αφού οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ξεκινούν από τα 121 γρ./χλμ.
Σοφιστικέ υβριδικό σύστημα
Για την επίτευξη των χαμηλών αριθμών κατανάλωσης κι εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα υπάρχει σημαντική βοήθεια από το υβριδικό σύστημα 48V. Αυτό αποτελείται από μια ηλεκτρογεννήτρια (ISG – Integrated Starter Generator) με λειτουργία ηλεκτρικού κινητήρα, μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V και ένα μετατροπέα τάσης 48-12V DC/DC. Με μεγαλύτερη τάση τροφοδοσίας από το υβριδικό σύστημα 12V, αυξάνει τόσο την ανάκτηση ενέργειας από την επιβράδυνση, όσο και την ποσότητα ηλεκτρικής ενέργειας που χρησιμοποιείται για την υποβοήθηση του κινητήρα, προκειμένου να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου και να βελτιωθεί η οδηγική απόδοση. Ακόμα ένα σημαντικό χαρακτηριστικό λειτουργίας του εν λόγω συστήματος είναι η επιπλέον ροπή στον κινητήρα, χρησιμοποιώντας μια από τις δύο λειτουργίες (αναπλήρωση ροπής ή ενίσχυση ροπής) όταν ο οδηγός πατήσει δυνατά το πεντάλ του γκαζιού για περισσότερη δύναμη! Τέλος, η ηλεκτρογεννήτρια θέτει τον κινητήρα σε λειτουργία ρελαντί, μειώνοντας περαιτέρω την κατανάλωση καυσίμου κατά την επιβράδυνση.
Δεν μασάει πουθενά!
Το Suzuki Vitara από την αρχή της καριέρας του ήταν ένας τρομερός εξερευνητής. Οι αυξημένες του ικανότητες εντός κι εκτός ασφάλτου το έκαναν ως τον ιδανικό συνεργάτη του οδηγού σε κάθε διαδρομή. Χαρακτηριστικό που παραμένει, με το νέο Suzuki Vitara να είναι ασφαλές κι ευχάριστο όπου κι αν είναι να το ταξιδέψετε. Διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα κύλισης είτε στον αυτοκινητόδρομο, είτε σε πιο επαρχιακές διαδρομές. Στις τελευταίες δε, θα εκτιμήσετε και την πολύ καλή συμπεριφορά του στις καμπές, με την σφιχτή ανάρτηση να φροντίζει να κρατάει το Vitara στην πορεία του χάρη στην άφθονη πρόσφυση που παρέχει, ενώ οι κλίσεις του αμαξώματος να είναι μικρές.
Αφήνοντας πίσω του την άσφαλτο, το Vitara δεν θα προβληματιστεί επ’ ουδενί, ακόμα και με την κίνηση μόνο στον εμπρόσθιο άξονα, μιας κι η απόσταση των 185 χλστ. από το έδαφος επαρκεί για να ανακαλύψετε απάτητα μονοπάτια. Αν όμως είστε λάτρεις του off roading σας προτείνουμε να κοιτάξετε την 4κίνητη έκδοση του SUV της Suzuki, αφού το σύστημα AllGrip απλά σας απελευθερώνει. Διαθέτει τέσσερις λειτουργίες, Auto, Sport, Snow και Lock, με την επιθυμητή να επιλέγεται μέσω περιστροφικού διακόπτη. Η Auto φροντίζει για την σωστή κατανομή της δύναμης αυτόματα, φροντίζοντας να καταλήξει και στους πίσω τροχούς, όταν οι εμπρός χάσουν την πρόσφυση τους. Η Sport βελτιώνεται την απόδοση στις στροφές κατανέμοντας περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς, ενώ μεταβάλλεται αντίστοιχα η απόκριση του γκαζιού. Η Snow είναι κατάλληλη για ολισθηρές επιφάνειες και ενισχύει την πρόσφυση κατά την επιτάχυνση, με την Lock να κατανέμει μεγάλη ποσότητα ροπής στους πίσω τροχούς ώστε να εξασφαλιστεί μέγιστη πρόσφυση.
Ευρύχωρο εσωτερικό με καλή ποιότητα
Εξίσου ικανοποιημένοι θα μείνετε κι από την καμπίνα του Vitara. Ποιοτική, άνετη κι εργονομικά κατασκευασμένη θα την λατρέψετε από την πρώτη επαφή! Θα σας ενθουσιάσει ο όμορφος πίνακας οργάνων με την έγχρωμη οθόνη 4,2 ιντσών για την περαιτέρω ενημέρωση του οδηγού. Αυτός θα βολευτεί με άνεση στη θέση του, η οποία του εξασφαλίζει και ικανοποιητική πλευρική στήριξη. Επιπρόσθετα το Vitara φροντίζει ώστε οι χώροι να είναι αρκετά καλοί για τις μετακινήσεις τεσσάρων ενήλικων ατόμων χωρίς παραχωρήσεις. Το ίδιο ισχύει και για το πορτμπαγκάζ των 375 λίτρων, όπου το μεγάλο άνοιγμα και το πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα μεγιστοποιούν την αξιοποίηση της χωρητικότητας.
Πηγή: autogreeknews.gr