Πλούσιο SUV με 159 ευρώ το μήνα!
Αν σε κάποιον υποψήφιο αγοραστή πούμε ότι μπορεί να αποκτήσει ένα πρακτικό και πλούσια εξοπλισμένο SUV με μόλις 159 ευρώ το μήνα δόση, μάλλον δεν θα μας πίστευε.
Αν σε κάποιον υποψήφιο αγοραστή πούμε ότι μπορεί να αποκτήσει ένα πρακτικό και πλούσια εξοπλισμένο SUV με μόλις 159 ευρώ το μήνα δόση, μάλλον δεν θα μας πίστευε. Όμως αρκετά χρηματοδοτικά προγράμματα στην αγορά είναι εξαιρετικά ευέλικτα και προσφέρουν ευκολίες απόκτησης του αγαπημένου σας μοντέλου. Ένα το οποίο ξεχωρίζει ιδιαίτερα, είναι το πρόγραμμα Volkswagen MORE for you, που σας δίνει τη δυνατότητα να αποκτήσετε το T-Cross με μηνιαία δόση μόλις 159 ευρώ.
Με την εν λόγω χρηματοδότηση τύπου Balloon προσφέρεται και το VW T-Cross με τον 1.000άρη TSI κινητήρα των 95 ίππων στην εξοπλιστική έκδοση Life, με αξία αυτοκινήτου 18.800 ευρώ κι On Line Bonus 700 ευρώ. Για να διαμορφωθεί η δόση αυτή απαιτείται προκαταβολή 31,7%, με χρονική διάρκεια αποπληρωμής τους 48 μήνες και δόση 159 ευρώ το μήνα (εξαιρείται η τελευταία δόση που είναι στα 8.094 ευρώ). Στην τιμή και στη δόση περιλαμβάνονται άτοκα έξοδα διαχείρισης υπέρ τρίτων, προστασία δανείου Α και εξάμηνη ασφάλιση οχήματος. Επιπλέον, περιλαμβάνονται 4 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 4 χρόνια service.
Η έκδοση Life είναι πλούσια και περιλαμβάνει:
- 6 αερόσακους
- Hill Assist
- Κλιματισμό
- Σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού
- Front Assist (Σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου) με City Emergency Braking (Σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης)
- Σύστημα επιτήρησης πεζών & ποδηλάτων
- Ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου
- Δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι
- Εμπρός προβολείς με αισθητήρα φώτων
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός / πίσω
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Σύστημα infotainment
- Περιοριστή ταχύτητας
- Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών
Μοντέρνο και ευέλικτο
Το Compact SUV της VW διακρίνεται με το δυναμικό, αλλά και νεανικό παρουσιαστικό του! Βασίζεται στην πλατφόρμα MQB A0, με το μήκος του να αγγίζει τα 4.108 χλστ., το ύψος τα 1.584 χλστ., το πλάτος τα 1.760 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.551 χλστ. Σε ότι αφορά την εμφάνιση τώρα, μπροστά θα σας θυμίσει το μεγαλύτερο Tiguan, με τα φωτιστικά σώματα να φιλοξενούν τα LED ημέρας, εντός τους. Ξεχωριστό στιλ έχει και το πίσω τμήμα του T–Cross, με την οριζόντια αντανακλαστική λωρίδα σε μαύρο χρώμα που θυμίζει έντονα το αντίστοιχο τμήμα κουπέ μοντέλων των κορυφαίων Audi και Porsche. Η απόσταση από το έδαφος βρίσκεται στα 180 χλστ., ένα νούμερο που τοποθετεί το T-Cross ανάμεσα στα ψηλότερα μικρά SUV της αγοράς.
Πρακτικό και πλήρως εξοπλισμένο εσωτερικό
Ο εσωτερικός κόσμος του VW T-Cross ενσωματώνει όλα όσα απαιτεί ο σύγχρονος οδηγός, τόσο από θέμα τεχνολογίας, όσο κι από χώρους και εργονομία. Όλα είναι ακριβώς εκεί που τα επιθυμεί ο οδηγός, ο οποίος απολαμβάνει πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα, μιας και κάθεται ψηλά, με το κάθισμά του επιδέχεται πλήθος ρυθμίσεων. Υπεράνω κριτικής είναι η υπέροχα προσαρτημένη οθόνη του infotainment των 8 ιντσών στο ανώτερο σημείο της κεντρικής κονσόλας, ενώ για όσους το επιθυμούν, προαιρετικά υπάρχει διαθέσιμος ο ψηφιακός πίνακας οργάνων Active Info Display, ο οποίος ενισχύει το τεχνολογικό προφίλ του T–Cross. Από πλευράς κατασκευής, τα σκληρά πλαστικά είναι πολύ καλά συναρμολογημένα, ενώ αντίστοιχου επιπέδου είναι και το φινίρισμα.
Πολύ καλά τα πάει το T-Cross και σε ότι αφορά τους χώρους επιβατών, όπου τέσσερις ενήλικες θα βολευτούν δίχως παραχωρήσεις. Από εκεί κι έπειτα, η καμπίνα του T-Cross ικανοποιεί και στο θέμα της πρακτικότητας, μιας και υπάρχουν αρκετές θήκες για τα μικροαντικείμενα, αλλά και για ένα ακόμα χαρακτηριστικό του. Για τo πίσω συρόμενο κάθισμα κατά 14 εκατοστά που εκτοξεύει την πρακτικότητα, μιας και διαμορφώνει ανάλογα τη χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ από 347 έως 417 λίτρα. Με την αναδίπλωση των καθισμάτων φτάνει μέχρι την οροφή τα 1.243 λίτρα.
Ικανοποιεί ο 1.0 TSI των 95 ίππων
Ο αρχικός 1.0 TSI κινητήρας που κινεί το T-Cross προσφέρει καλές επιδόσεις στο αυτοκίνητο, ενώ διατηρεί χαμηλά τις απαιτήσεις του σε καύσιμο. Η ισχύς του ανέρχεται στα 95 άλογα, ενώ η ροπή φτάνει τα 175 Nm, τα οποία είναι διαθέσιμα από τις 1.600 σ.α.λ. Στην πράξη τώρα ο 1.000άρης 3κύλινδρος turbo με την πολιτισμένη, δίχως κραδασμούς λειτουργία τα πάει πολύ καλά, συνεπικουρούμενος κι από το πολύ καλής κλιμάκωσης 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο (κουμπώνει εξαιρετικά ακόμα και στις πολύ γρήγορες αλλαγές), με το τράβηγμα να είναι καλό και συνεχές από το χαμηλό φάσμα στροφών. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα θα έρθουν σε 11,6 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα. Εξίσου καλά τα πάει και στον τομέα της κατανάλωσης καυσίμου, όπου απαιτεί 5,8 λτ./100 χλμ., με τις εκπομπές ρύπων να είναι στα 133 γρ./χλμ. Κάτι που σημαίνει 85 ευρώ ετήσια τέλη κυκλοφορίας.
Πηγή: autogreeknews.gr