Επταθέσιο SUV 457 ίππων δεν καίει τίποτα!

Ο τίτλος είναι πέρα για πέρα αληθής και περιγράφει ένα αυτοκίνητο που διαθέτει κτηνώδη δύναμη 457 ίππων και μπορεί να μεταφέρει με άνεση έως και 7 επιβάτες.

Επταθέσιο SUV 457 ίππων δεν καίει τίποτα!

Είμαστε σίγουροι πώς διαβάζοντας τον τίτλο θα πιστέψατε ότι σας κάνουμε πλάκα, ή όπως είθισται να λέγεται σήμερα, να σας τρολάρουμε! Όχι, ο τίτλος είναι πέρα για πέρα αληθής και περιγράφει ένα αυτοκίνητο που διαθέτει κτηνώδη δύναμη 457 ίππων, macho παρουσιαστικό, τετρακίνηση και μπορεί να μεταφέρει με άνεση έως και 7 επιβάτες. Μην σας κρατάμε σε αγωνία, μιλάμε για το φοβερό Ford Explorer, που χάρη στην Plug-in Hybrid τεχνολογία της Ford κατορθώνει να συνδυάζει όλα τα παραπάνω, μαζί με τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και τη χαμηλή -για το χαρακτήρα του- κατανάλωση καυσίμου!

Το επιβλητικό Ford Explorer προσφέρεται σε τιμές που ξεκινούν από 84.885 ευρώ και με τον εξής εξοπλισμό: 8 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, διατήρηση λωρίδας, έλεγχο τυφλών σημείων, αναγνώριση οδικής σήμανσης, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, ηλεκτρικά κι αυτόματα ανοιγόμενη πόρτα πορτ μπαγκάζ, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες & προβολείς, ηλιοροφή δυο μερών, 3ζωνικό κλιματισμό και προσαρμοζόμενο cruise control. Στάνταρ είναι ακόμα θερμαινόμενα κι αεριζόμενα εμπρός καθίσματα, θερμαινόμενα καθίσματα 2ης σειράς, ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, οθόνη αφής 10,1 ιντσών, αυτόματο σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης, ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών και εξοπλισμός προετοιμασίας για κοτσαδόρο.

Γνήσιο αμερικάνικο τέκνο!

Το Ford Explorer ενστερνίζεται την αμερικάνικη άποψη που θέλει το μέγεθος να μετράει, εξ ου κι θηριώδεις διαστάσεις του, που κάνουν τα άλλα μεγάλα SUV της αγοράς να δείχνουν compact δίπλα του. Δέος προκαλεί η τεράστια εμπρός μάσκα, όπως και ο συνολικά επιβλητικός όγκος του στο δρόμο. Το μήκος του ξεπερνάει τα 5 μέτρα (5.049 χλστ. για την ακρίβεια), το ύψος είναι 1.778 χλστ. και το πλάτος φτάνει τα 2.004 χλστ. (2.285 χλστ. με τους καθρέπτες). Την εικόνα του εξωτερικού σχεδιασμού συμπληρώνουν οι τροχοί 20 ιντσών με ελαστικά 255/55, το σχεδόν κατακόρυφο πίσω μέρος με τέσσερις εξατμίσεις και τα σκουρόχρωμα διακοσμητικά στην έκδοση ST Line.

Εσωτερικό σαν το σαλόνι του σπιτιού σας!

Οι εμφατικές εξωτερικές διαστάσεις με το μεγάλο μεταξόνιο των 3.025 χλστ. έδωσαν την δυνατότητα στους σχεδιαστές να δημιουργήσουν μια υπέρ-άνετη καμπίνα. Υπάρχει η δυνατότητα μεταφοράς 7 επιβατών χάρη στην 3η σειρά καθισμάτων κι όλοι θα βολευτούν απροβλημάτιστα. Με την πρώτη επαφή, το μάτι σας θα πέσει στην κάθετα τοποθετημένη οθόνη του infotainment με διάσταση 10,1 ιντσών, καθώς επίσης και στον παραμετροποιήσιμο ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών. Τα υλικά κατασκευής είναι καλά, με τη συναρμογή να είναι στιβαρή όπως ακριβώς θα περίμενες από ένα SUV της κατηγορίας. Πέρα από την αυξημένη ευρυχωρία, οδηγός κι επιβάτες απολαμβάνουν τα δερμάτινα καθίσματα, (τα εμπρός πέρα από θερμαινόμενα – αεριζόμενα, κάνουν και μασάζ), καθώς και τις άφθονες θήκες που εκτοξεύουν την πρακτικότητα με την χωρητικότητά τους να φτάνει τα 123 λίτρα. Σε ότι αφορά το χώρο αποσκευών, αυτός αγγίζει τα 635 λίτρα στην 5θέσια διάταξη (240 στην 7θέσια), ενώ αν πέσουν τα καθίσματα θα έχετε στη διάθεσή σας 2.274 λίτρα! Μήπως ψάχνατε αυτοκίνητο για μετακόμιση;

Πανίσχυρος και οικονομικός κινητήρας!


Το Ford Explorer Plug-In Hybrid κατορθώνει να συνδυάζει αντιφατικές έννοιες: την άφθονη δύναμη που σου δίνουν τα 457 άλογα με την χαμηλή κατανάλωση και τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας! Ως γνήσιο αμερικάνικο δημιούργημα αλλά και με δεδομένο το γεγονός ότι το αμάξωμα αγγίζει σχεδόν 2,5 τόνους, το Explorer κινείται από έναν πανίσχυρο 3λιτρο κι 6κύλινδρο κινητήρα. Συνδυαστικά με τον αυξημένο κυβισμό και τα δύο τούρμπο, η ισχύς του αγγίζει τους 363 ίππους. Από την άλλη ο ηλεκτροκινητήρας (μπορείτε να κινηθείτε αμιγώς ηλεκτρικά για 42 χλμ.) των 102 ίππων φροντίζει η συνδυαστική ισχύς να φτάνει τα 457 άλογα και η ροπή στα 825 Nm, διαθέσιμα από τις μόλις 2.500 σ.α.λ. Άκρως ικανοποιητικά νούμερα που μαζί με το αυτόματο κιβώτιο των 10 ταχυτήτων εκτοξεύουν το θηριώδες Explorer στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 6 δλ., με την τελική να αγγίζει τα 230 χλμ./ώρα. Και πάμε στο καλύτερο τώρα! Αυτό που δεν περιμένεις από ένα αυτοκίνητο της εν λόγω κατηγορίας είναι να «καίει» μόλις 3,1 λτ./100 χλμ. και να έχει εκπομπές CO2 μόλις 71 γρ./χλμ., με τη βασική προϋπόθεση η μπαταρία να είναι φορτισμένη.

Οδοστρωτήρας στο δρόμο!

Όταν βρεθείς πίσω από το πλήρως ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο τιμόνι και κάθισμα του Explorer, όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα σου φαίνονται… μικρά! Το εξίσου απίστευτο είναι τα βλέμματα δέους και θαυμασμού που συγκεντρώνει το Explorer. Οπότε ινκόγκνιτο μετακινήσεις απλά δεν προκύπτουν με το θηριώδες Ford. Από τα πρώτα μέτρα γίνεται αντιληπτό πως κατασκευάστηκε για ταχείες αποδράσεις σε κάθε είδους οδόστρωμα. Η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική, όπως κι η ηχομόνωση χάρη στο σύστημα ενεργής απόσβεσης θορύβου και τα ηχοαπορροφητικά κρύσταλλα, με την επιτάχυνση να είναι καταιγιστική σε κάθε σανίδωμα του γκαζιού! Εύφημος μνεία αξίζει και το εξαιρετικό σε όλα του το 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο! Οι αλλαγές των ταχυτήτων γίνονται γρήγορα και ομαλά συνάμα. Σε δρόμο με στροφές η ανάρτηση συνδυαστικά με την 4κίνηση φροντίζουν για την απαραίτητη πρόσφυση, ενώ πανταχού παρόντα είναι κι όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας.

Οι ανήσυχοι οδηγοί θα εξερευνήσουν κάθε πτυχή των προγραμμάτων λειτουργίας του Terrain Management System, που διαθέτει το νέο Explorer (Eco, Normal, Sport, Slippery, Deep Snow/Sand, Trail και Tow με ξεχωριστά γραφικά φυσικά για το καθένα στον πίνακα οργάνων). Επιπλέον το υβριδικό σύνολο έχει 4 προφίλ: Αποκλειστικά ηλεκτρική κίνηση (EV Now), φόρτιση μπαταρίας από τον βενζινοκινητήρα (ΕV Charge), διατήρηση μπαταρίας σε συγκεκριμένο επίπεδο φόρτισης για μετέπειτα χρήση (EV Later) και φυσικά υβριδική λειτουργία και αυτόματη εναλλαγή ή συνεργασία κινητήρα και ηλεκτροκινητήρα (EV auto).

Το εξευρωπαϊσμένο κι ολοκληρωμένο Ford Explorer απευθύνεται σε ένα ειδικό κοινό που θέλει τα πάντα από το αυτοκίνητό του. Και το θηριώδες μοντέλο της Ford τα προσφέρει και με το παραπάνω!

Πηγή: autogreeknews.gr