Ευκαιρία: Yβριδικό Crossover με 11.428 ευρώ!
Η όσο το δυνατό χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων, είναι βασικοί παράγοντες που εξετάζει ο υποψήφιος αγοραστής ενός καινούργιου αυτοκινήτου.
Στα σύγχρονα μοντέλα τα υβριδικά συστήματα που συνδυάζονται κυρίως με τους κινητήρες βενζίνης, έχουν συμβάλλει στη μείωση κατανάλωσης και ρύπων, προς όφελος του περιβάλλοντος, αλλά και της τσέπης. Ταυτόχρονα, βελτιώνουν την συνολική απόδοση, λόγω της πρόσθετης ισχύος που παρέχουν στην εκκίνηση και στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις.
Πλέον στην αγορά διατίθενται πολλά αυτοκίνητα με υβριδικά συστήματα, μεταξύ των οποίων τα συνηθέστερα είναι τα mild hybrid, λόγω της λιγότερης πολυπλοκότητας και επιπλέον βάρους που προσθέτουν στο όχημα. Στην Ελλάδα, το υβριδικό μοντέλο με τη χαμηλότερη τιμή από οποιοδήποτε άλλο πωλείται αυτή την στιγμή, είναι το νέο Fiat Panda City Life 1.0 Hybrid. Συγκεκριμένα προσφέρεται τώρα στην τιμή των 11.428 ευρώ με την τρέχουσα προσφορά (έναντι 12.878 αρχικής) και συνοδεύεται με τα απαραίτητα στοιχεία ανέσεων και ασφαλείας όπως είναι τα εξής: 4 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, air condition, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ραδιόφωνο με Uconnect Mobile, Bluetooth, DAB + Βάση και στιλιζαρισμένες ατσάλινες ζάντες 15 ιντσών.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Το περιπετειώδες Crossover παρουσιαστικό του τονίζεται εξωτερικά από τους νέους «off road» προφυλακτήρες, τα μαύρα πλαστικά προστατευτικά τμήματα στις πόρτες, μαρσπιέ, θόλους των τροχών και προφυλακτήρες, τις ράγες οροφής και το «ημίψηλο» αμάξωμά του.
Το υβριδικό Panda κινείται από ένα ολοκαίνουργιο 3κύλινδρο ατμοσφαιρικό μηχανικό σύνολο 999 κ.εκ., ισχύος 70 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 92 Nm στις 3.500 σ.α.λ. Η μετάδοση γίνεται μέσω ενός επίσης νέου μηχανικού κιβωτίου 6 ταχυτήτων, με έναν πολύ καλό σε αίσθηση και εύχρηστο επιλογέα. Παράλληλα, στην οδήγηση εκτιμάται αμέσως η ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία του κινητήρα, δίχως δονήσεις, κραδασμούς και ενοχλητικούς θορύβους. Οι επιδόσεις επαρκούν για τον αστικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου, με 0-100 χλμ./ώρα σε 13,9 δλ. και τελική ταχύτητα 164 χλμ./ώρα. Περισσότερο βέβαια μετράει η μεικτή κατανάλωση των 5,2 λτ./100 χλμ. και των 118 γρ./χλμ. CO2 (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).
Επίσης, το νέο Fiat Panda 1.0 Hybrid είναι ιδιαίτερα ευέλικτο, πολύ εύκολο και άνετο στην οδήγηση, διαθέτει καλούς χώρους για τέσσερις επιβάτες και αποσκευές (225 λτ.) και το μόνο σίγουρο είναι ότι θα αποτελέσει το δεξί χέρι του οδηγού στις αστικές μετακινήσεις.