Το μικρομέγαλο υβριδικό αυτοκίνητο των 22.700€
Υπάρχει ένα νέο μοντέλο στην αγορά το οποίο ανήκει στη μικρή κατηγορία, αλλά προσφέρει χώρους που βρίσκει κανείς σε αυτοκίνητο της αμέσως μεγαλύτερης.
Υπάρχει ένα νέο μοντέλο στην αγορά το οποίο ανήκει στη μικρή κατηγορία, αλλά προσφέρει χώρους που βρίσκει κανείς σε αυτοκίνητο της αμέσως μεγαλύτερης. Παράλληλα δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου οχήματος, όμως είναι εξαιρετικά ευέλικτο.
Ο λόγος φυσικά για το Honda Jazz, ένα αυτοκίνητο με ισχυρή παράδοση στην αξιοπιστία και στην πρακτικότητα. Το νέο Jazz πλέον προσφέρεται ως αποκλειστικά υβριδικό και ονομάζεται Jazz e:HEV. Η τιμή του ξεκινάει από τα 22.700 ευρώ, ενώ ο εξοπλισμός του από τη βασική έκδοση Comfort είναι υπέρ του δέοντος ικανοποιητικός, μιας και περιλαμβάνει:
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
- 10 αερόσακους
- Hill Assist
- Αυτόνομη πέδηση
- Προειδοποίηση μετωπικής σύγκρουσης
- Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας
- Σύστημα αναγνώρισης σημάτων οδικής κυκλοφορίας
- Ειδοποίηση απόκλισης από τη λωρίδα
- Ενεργό Cruise Control
- Αυτόματο κλιματισμό
- 5 ιντσών Monitor Audio
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες
- Αυτόματους προβολείς & υαλοκαθαριστήρες
- Θερμαινόμενα καθίσματα μπροστά
Πιστό στην σχεδιαστική γλώσσα του Jazz!
Η 4η γενιά του Honda Jazz παραμένει πιστή στην ομολογουμένως επιτυχημένη συνταγή του αμαξώματος ενός όγκου, με εμφανείς βέβαια διαφορές από το μοντέλο που αντικατέστησε. Ειδικά το εμπρόσθιο τμήμα είναι εντελώς διαφορετικό, με το μικρό άνοιγμα της μάσκας να σου τραβάει τη προσοχή, σε συνδυασμό βέβαια με τα μεγάλα φωτιστικά σώματα. Πίσω οι αλλαγές είναι ακόμα πιο έντονες, καθώς τα κάθετα φανάρια έχουν αντικατασταθεί από δυο ευμεγέθη παραλληλόγραμμα.
Το μεγαλύτερο όμως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του Jazz είναι οι διαστάσεις, που τοποθετούν το ιαπωνικό μικρό μοντέλο στην «καρδιά» της κατηγορίας από πλευράς μήκους/μεταξονίου, υποσχόμενο χώρους από την αμέσως μεγαλύτερη. Πιο συγκεκριμένα, το Jazz έχει μήκος 4.044 χλστ. (έχει μεγαλώσει κατά 16 χλστ. από το προηγούμενο), το πλάτος αγγίζει τα 1.694 χλστ., το ύψος τα 1.526 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.517 χλστ.
Ευρυχωρία, άνεση και ποιότητα!
Το τρίπτυχο της επιτυχίας του νέου Jazz, αφού τα προσφέρει και με το παραπάνω. Ειδικά οι χώροι είναι πλουσιοπάροχοι, ενώ και τα υλικά που απαρτίζουν την κονσόλα είναι ποιοτικά με πολύ καλή συναρμογή. Ένα ακόμα πλεονέκτημα, είναι κι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών για την πληροφόρηση του οδηγού. Στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί το νέας γενιάς Honda Connect με οθόνη 9 ιντσών, με έμφαση στην ευκολία χρήσης. Οι επιβάτες του νέου Jazz θα βολευτούν με περίσσια άνεση, καθώς ο «αέρας» για τα πόδια των επιβατών πίσω είναι άφθονος, ακόμα και για όσους ξεπερνούν σε ύψος τα 1,85 μ. Τα 304 λίτρα του πορτμπαγκάζ με το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμα, συν μια βαθιά θήκη που υπάρχει κάτω από το δάπεδο. Η πρακτικότητα απογειώνεται με το γνωστό πλέον σύστημα των πίσω καθισμάτων Magic Seats. Χάρη σε αυτό το κάτω μέρος τους σηκώνεται και κλειδώνει προς τα επάνω με μια απλή κίνηση, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα μεταφοράς ψηλών αντικειμένων.
Οικονομικό και αποδοτικό το υβριδικό σύνολο
Η έλευση του νέου Jazz ενίσχυσε την εποχή εξηλεκτρισμού της Honda, αφού όπως προαναφέραμε προσφέρεται αποκλειστικά ως υβριδικό. Το σύνολο αυτό με την ονομασία e:HEV, αποτελείται από τον 1.5 i–VTEC με 2 ηλεκτροκινητήρες. Ένας για την κίνηση και ένας για τη φόρτιση της μπαταρίας. Το θερμικό μοτέρ αποδίδει 97 ίππους και 131 Nm ροπής, με το ρεύμα να παράγει 109 ίππους και 253 Nm. Συνδυαστικά αποδίδει 109 ίππους, ισχύς που κινεί με άνεση το αμάξωμα των 1.228 κιλών. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς, μέσω του κιβωτίου μιας σχέσης e–CVT, ενώ υπάρχουν 3 προγράμματα λειτουργίας: EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive. Στην πρώτη περίπτωση, κινείται μόνο με το ρεύμα, στη δεύτερη μεικτά και στην τρίτη μόνο με τον βενζινοκινητήρα. Η εξαιρετική δουλειά που έχουν κάνει οι μηχανικοί της Honda, αποτυπώνεται και στον τομέα των επιδόσεων, όπου τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 9,4 δλ., με την επιτάχυνση να συνεχίζεται μέχρι και την τελική ταχύτητα των 175 χλμ./ώρα. Εξαιρετικά ευχαριστημένος θα μείνει ο οδηγός του Jazz κι από την μέση κατανάλωση καυσίμου των μόλις 4,5 λτ./100 χλμ. με τις εκπομπές ρύπων να είναι 102 γρ./χλμ. κι έτσι δεν θα πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.
Εμπνέει ασφάλεια σε κάθε διαδρομή
Από τα πρώτα μέτρα που θα διανύσει κανείς με το υβριδικό Honda Jazz λαμβάνει ένα έντονο αίσθημα εμπιστοσύνης, ανεξάρτητα από τη διαδρομή που θα πρέπει να καλύψει ο οδηγός του. Το στήσιμο του αυτοκινήτου είναι πάρα πολύ καλό, συνδυάζοντας ιδανικά άνεση κι ασφάλεια, χωρίς αυτό να έχει αντίκτυπο στις στροφές. Η εναλλαγή μεταξύ θερμικού κινητήρα και ηλεκτρικών μοτέρ είναι ανεπαίσθητη από τον οδηγό με τον κινητήρα να ακούγεται όταν ο χειριστής του σανιδώσει το γκάζι.
Στον αυτοκινητόδρομο, το Honda Jazz πιάνει εύκολα ταχύτητα ταξιδιού, με την ποιότητα κύλισης να είναι πολύ καλή όπως κι η ηχομόνωση. Συνδυαστικά με τους άπλετους χώρους, οδηγός κι επιβάτες απολαμβάνουν ξεκούραστα ταξίδια. Το Jazz εξακολουθεί να εντυπωσιάζει και σε σφιχτές στροφές, τόσο λόγω των λογικών κλίσεων του αμαξώματος, όσο και στην γενικότερη συμπεριφορά του υπό πίεση. Όσο και να το πιέσετε, δεν θα πάρετε πίσω την κλασική υποστροφική αντίδραση, που έχει η πλειοψηφία των υβριδικών αυτοκινήτων. Αντιθέτως το set up της ανάρτησης αφήνει γλυκά την ουρά να γλιστρήσει στο όριο, ευθυγραμμίζοντας το εμπρός μέρος με το apex και σας τοποθετεί όπως πρέπει. Τέλος, τα φρένα είναι αποδοτικά και διαθέτουν και καλή αίσθηση, παρά την ανάκτηση ενέργειας. Το πεντάλ προσφέρει εξαιρετική πληροφόρηση και σου επιτρέπει να φρενάρεις πάντα όσο θες.
Πηγή: autogreeknews.gr