Το υβριδικό 4κίνητο «τζιπάκι» των 14.552 ευρώ
Στην κατηγορία των SUV ανήκουν πάρα πολλά μοντέλα διαφόρων τιμών, μεγεθών και κινητήρων, τα οποία είναι σε θέση να ικανοποιήσουν κάθε ανάγκη και οικονομική δυνατότητα.
Στην κατηγορία των SUV ανήκουν πάρα πολλά μοντέλα διαφόρων τιμών, μεγεθών και κινητήρων, τα οποία είναι σε θέση να ικανοποιήσουν κάθε ανάγκη και οικονομική δυνατότητα. Τα μικρότερα SUV διατίθενται στην πλειοψηφία τους με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς, ενώ υπάρχουν και μοντέλα χωρίς καθόλου τετρακίνηση στην γκάμα τους. Συνήθως τα 4×4 SUV είναι ακριβά, αν και υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Το ανανεωμένο Suzuki Ignis 1.2 Dualjet Hybrid 4×4 είναι ένα μίνι προσιτό «τζιπάκι», όμως η τετρακίνησή του θα βγάλει τον οδηγό ασπροπρόσωπο τόσο σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης εντός ασφάλτου, όσο και εκτός δρόμου. Σημαντικό του προσόν είναι και η χαμηλή τιμή, μιας και ξεκινά από μόλις 14.552 ευρώ (με τις τρέχουσες προσφορές). Στη βασική έκδοση GL εξοπλίζεται με τα απαραίτητα στοιχεία ανέσεων και ασφαλείας, όπως είναι τα εξής: 6 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικούς καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, air condition, ράδιο CD MP3, Bluetooth, αυτόματη λειτουργία φώτων και θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα.
Με 1.320 ευρώ περισσότερα που κοστίζει η δεύτερη έκδοση GL+ (15.872 ευρώ) περιλαμβάνονται ακόμα οθόνη αφής 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος κάθισμα οδηγού και συρόμενο – διαιρούμενο πίσω κάθισμα. Η κορυφαία έκδοση GLX ξεκινά από τις 17.289 ευρώ με επιπλέον τα συστήματα αυτόνομης πέδησης και προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, αυτόματο κλιματισμό και keyless start.
Την κίνηση του μίνι SUV Suzuki Ignis Hybrid 4×4 των 3,7 μ. μήκους αναλαμβάνει το νέο ατμοσφαιρικό μηχανικό σύνολο 1.2 λτ. Dualjet, το οποίο συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 12V. Αυτό αποτελείται από μια ενσωματωμένη ηλεκτρογεννήτρια (ISG) και μιας υψηλής απόδοσης (10Ah) μπαταρία ιόντων λιθίου. Ο εν λόγω κινητήρας αποδίδει 83 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 107 Nm ροπής στις 2.800 σ.α.λ. Η μετάδοση γίνεται μέσω 5τάχυτου κιβωτίου, με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 12,8 δλ., τελική ταχύτητα 165 χλμ./ώρα, μεικτή κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 121 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).
Όσον αφορά το αυτόματο σύστημα τετρακίνησης AllGrip με τον συνεκτικό συμπλέκτη, όταν διαγνώσει απώλεια πρόσφυσης ενεργοποιεί τα φρένα στους τροχούς που ολισθαίνουν και μεταδίδει την ροπή στους τροχούς που διαθέτουν πρόσφυση. Πρόσθετα, υπάρχει και σύστημα ελέγχου κατάβασης (Hill Descent Control), που ενεργοποιείται με το πάτημα του σχετικού διακόπτη στην κεντρική κονσόλα.
Εκτός από την προσιτή τιμή, το Ignis διακρίνεται για το πολύ καλής ποιότητας εσωτερικό του, με τους άνετους χώρους για τέσσερις επιβάτες και το χώρο αποσκευών των 204 λτ. (260 λτ. το 2WD).
Πηγή: autogreeknews.gr