Σαρώνει στην Ελλάδα το λιοντάρι των SUV
Η Peugeot έκανε δυνατή εκκίνηση και το 2021 στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου, όπου συνεχίζει να έχει κυρίαρχη θέση στα μικρά SUV με το 2008.
Η Peugeot έκανε δυνατή εκκίνηση και το 2021 στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου, όπου συνεχίζει να έχει κυρίαρχη θέση στα μικρά SUV με το 2008. Το δημοφιλές γαλλικό μοντέλο το οποίο συγκέντρωσε τις περισσότερες ταξινομήσεις στα B-SUV το 2020, παραμένει Νο1 και το πρώτο 2μηνο της φετινής χρονιάς.
Συγκεκριμένα, τον Ιανουάριο και Φεβρουάριο του 2021 έφτασε τις 488 ταξινομήσεις, κατακτώντας το 16,72% του μεριδίου στην κατηγορία του. Αντίστοιχα και στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, το Peugeot e-2008 ηγείται των SUV σε πωλήσεις στην Ελλάδα. Το Peugeot 2008 κατάφερε να εκθρονίσει σημαντικούς και παραδοσιακούς αντιπάλους στα B-SUV, χάρη στα πολλά προσόντα που διαθέτει. Ένα από αυτά που κερδίζει αμέσως τις πρώτες εντυπώσεις, είναι ο ιδιαίτερα θελκτικός του σχεδιασμός.
Βαθμολογία Super League: Μόνος στην κορυφή ο Ολυμπιακός
Το αμάξωμά του φλερτάρει σε διαστάσεις τα αμέσως μεγαλύτερα C-SUV, συνδυάζοντας την ευελιξία των μικρών SUV με τις ανέσεις και χώρους των μικρομεσαίων SUV. Συγκεκριμένα έχει μήκος 4.300 χλστ., πλάτος 1.770 χλστ., ύψος 1.530 χλστ. και μεταξόνιο 2.605 χλστ. Βασισμένο στην πλατφόρμα CMP, το νέο 2008 τραβάει αμέσως τα βλέμματα με το πολύ δυναμικό εμπρός άκρο του αμαξώματός του. Τα τριγωνικά φωτιστικά σώματα, η μεγάλη τραπεζοειδής μάσκα και τα λεπτά κάθετα LED φώτα ημέρας, συνθέτουν ένα σύνολο με έντονα χαρακτηριστικά. Η μυώδης αισθητική του ακολουθείται και τα πλαϊνά με τις ανάγλυφες επιφάνειες, ενώ πίσω κυριαρχούν τα λεπτά παραλληλόγραμμα τρισδιάστατα φανάρια, που ενώνονται με μια λεπτή μαύρη επένδυση.
Εντυπωσιακή είναι και η εικόνα στο εσωτερικό του, με τον ευφάνταστο σχεδιασμό και την ιδιαίτερα προσεγμένη ποιότητα κατασκευής. Το νέας γενιάς Peugeot i-Cockpit ταμπλό χωρίζεται σε τρία επίπεδα. Στο πάνω μέρος συναντάται παχύ αφρώδες υλικό, στο μεσαίο υπάρχει μαλακή σε υφή επένδυση με υφή ανθρακονήματος, ενώ στο κατώτερο τμήμα βρίσκονται διάφορες πρακτικές θήκες για μικροαντικείμενα, θύρες USB, βάση για ασύρματη φόρτιση και δύο ποτηροθήκες. Μοναδικό στοιχείο αποτελεί ο 3D ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10 ιντσών στις πιο ακριβές εκδόσεις, όπως και η μεγάλη οθόνη των 10 ιντσών του συστήματος πολυμέσων. Σημαντικό πλεονέκτημα της καμπίνας του 2008 είναι και οι χώροι. Στο πίσω κάθισμα υπάρχει πολύς αέρας για τα πόδια και το κεφάλι, ενώ το ευρύχωρο πορτ μπαγκάζ των 405 λτ. (434 με κιτ επισκευής) διαθέτει μεγάλο άνοιγμα και τετραγωνισμένο σχήμα.
Ένα ακόμα συγκριτικό πλεονέκτημα του 2008, είναι η πλήρης γκάμα κινητήρων βενζίνης, πετρελαίου και αμιγώς ηλεκτρικό. Τα μηχανικά σύνολα βενζίνης υπάρχει ο 3κύλινδρος turbo 1.2 PureTech σε τρία επίπεδα ισχύος (100, 130 και 155 ίππους) και σε τιμές που ξεκινούν από τις 20.100 ευρώ. Ο 1.5 BlueHDi πετρελαιοκινητήρας διατίθεται με 110 και 130 ίππους και σε κόστος αγοράς από 22.100 ευρώ. Πιο ισχυρό είναι το e-2008 με το ηλεκτρικό μοτέρ των 136 ίππων. Ανάλογα την έκδοση, τα μοτέρ εσωτερικής καύσης συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή με αυτόματο 8 ταχυτήτων.
Στην οδήγηση το νέο 2008 είναι σε θέση να ικανοποιήσει πλήρως τόσο εκείνους που αναζητούν άνεση, όσο και τους πιο ενθουσιώδεις. Οι κατάλληλα ρυθμισμένες αναρτήσεις απορροφούν αποτελεσματικά τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων, χωρίς όμως το αυτοκίνητο να δείχνει «χαλαρό». Αντιθέτως, είναι ιδιαίτερα σταθερό στις ευθείες, ενώ μπορεί να στρίψει σαν ένα καλοστημένο χάτσμπακ, παρά σαν ένα SUV. Σε αυτό συμβάλλουν με την σειρά τους το στιβαρό πλαίσιο, το άμεσο και με κατάλληλο βάρος τιμόνι, όπως και τα δυνατά του φρένα.
Πηγή: autogreeknews.gr