Το αυτόματο SUV με τη μοναδική τιμή
Τα αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων σημειώνουν αυξανόμενη ζήτηση και στην ελληνική αγορά, ακόμα και από τις μικρότερες κατηγορίες.
Τα αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων σημειώνουν αυξανόμενη ζήτηση και στην ελληνική αγορά, ακόμα και από τις μικρότερες κατηγορίες. Οι επιλογές είναι πλέον πολλές, ενώ πλέον τα αυτόματα έχουν εκσυγχρονιστεί και δεν υπάρχουν τα απαρχαιωμένα των 4 ταχυτήτων, αφού στην πλειοψηφία τους έχουν τουλάχιστον 6 με 7 ταχύτητες και είναι διπλού συμπλέκτη. Το σημαντικότερο είναι ότι κάνουν την οδήγηση πιο ξεκούραστη, ειδικά στους μποτιλιαρισμένους δρόμους των πόλεων και στο συνεχόμενο «σταμάτα – ξεκίνα».
Ανάμεσα στα SUV, το μοντέλο που διατίθεται στη χαμηλότερη τιμή με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και μάλιστα με turbo κινητήρα, είναι το ανανεωμένο Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 7DCT. Το δημοφιλές κόμπακτ SUV πωλείται σε τιμές που ξεκινούν από 17.690 ευρώ στην έκδοση Inmotion, συνοδευόμενο με τον εξής εξοπλισμό: 6 αερόσακους, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, αυτόματη ενεργοποίηση φώτων και ηχοσύστημα με έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών. Ακόμα πιο συμφέρουσα και δελεαστική αγορά είναι η δεύτερη έκδοση Optimum στις 18.690 ευρώ, με επιπλέον κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός – πίσω, ζάντες αλουμινίου, φώτα LED, cruise control, δερμάτινο τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων κ.λπ.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Εκτός από την πάρα πολύ καλή τιμή του, το Stonic ξεχωρίζει ακόμα για το νεανικό και ιδιαίτερα θελκτικό του σχεδιασμό, ο οποίος αποτελεί ένα πολύ βασικό κριτήριο αγοράς. Παράλληλα, το μήκους 4.140 χλστ. αμάξωμα διευκολύνει πολύ τους ελιγμούς στην πόλη, ενώ οι αναρτήσεις με τη σφιχτή ρύθμιση χαρίζουν σίγουρο πάτημα σε κάθε διαδρομή. Παρά τις μαζεμένες του διαστάσεις, το εσωτερικό του προσφέρει αρκετούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές (352 λτ.). Επίσης, διακρίνεται για την στιβαρή του κατασκευή και την πολύ καλή εργονομία.
Την κίνηση της συγκεκριμένης έκδοσης αναλαμβάνει το αποδοτικό 3κύλινδρο turbo μηχανικό σύνολο των 998 κ.εκ. με τους 100 ίππους στις 4.500-6.000 σ.α.λ. και τα 172 Nm ροπής στις 1.500-4.000 σ.α.λ. Το μοτέρ αυτό με την ιδιαίτερα ομαλή και απαλλαγμένη από δονήσεις και περιττούς θορύβους λειτουργία, επιταχύνει το Stonic στο 0-100 χλμ./ώρα και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 180 χλμ./ώρα. To 7άρι αυτόματο κιβώτιο έχει και χειροκίνητο επιλογή, με τη μετακίνηση του επιλογέα προς τα πάνω για ανέβασμα σχέσης και κάτω για κατέβασμα. Η μεικτή κατανάλωση (WLTP) είναι 5,3 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 120 γρ./χλμ., που σημαίνει ότι δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.
Πηγή: autogreeknews.gr