Mercedes με 1 εκ. χλμ. δεν έχει αλλάξει ούτε δίσκο
Τα αυτοκίνητα με κινητήρες πετρελαίου είναι γνωστό ότι «βγάζουν» πολλά χιλιόμετρα, ενώ σε συνδυασμό με τη χαμηλότερη κατανάλωση έναντι των βενζίνης, είναι ιδανικά για όσους διανύουν καθημερινά μακρινές αποστάσεις.
Γνωστά για την αξιοπιστία τους είναι και τα ντίζελ της Mercedes, τα οποία έχουν προτιμηθεί και από πάρα πολλούς οδηγούς ταξί, πολλά χρόνια πριν ακόμα επιτραπεί η πετρελαιοκίνηση στα Ι.Χ.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Μια τέτοια περίπτωση diesel Mercedes που είναι πραγματικός «χιλιομετροφάγος» και μάλιστα πολύ ανθεκτικός, είναι η εικονιζόμενη C200 CDI του 2005. Σύμφωνα με την αγγελία το οδόμετρό της έχει γράψει 936.498 χλμ. και μηχανικά βρίσκεται στην εργοστασιακή της κατάσταση! Τι σημαίνει αυτό; Ότι ο κινητήρας, το turbo, το κιβώτιο ταχυτήτων, ο άξονας μετάδοσης, ακόμα και ο δίσκος – πλατό δεν έχουν αλλαχτεί! Το αυτοκίνητο έχει διανύσει εκατοντάδες χιλιόμετρα σε αυτοκινητόδρομους της Ευρώπης για μεταφορές ηλεκτρονικών ειδών. Μέχρι το 2012 είχε καλύψει 100.000 χλμ. και τα υπόλοιπα τα έκανε μέχρι σήμερα. Επίσης, δεν έχει εμπλακεί σε ατύχημα και το μόνο που φαίνεται εξωτερικά που θέλει φανοποιεία είναι το χτύπημα στην πόρτα του οδηγού. Ακόμα και το εσωτερικό βρίσκεται σε αρκετά καλή κατάσταση, με φυσιολογική φθορά στο κάθισμα του οδηγού και στο λεβιέ των ταχυτήτων.
Αυτή η C200 CDI των 16 ετών διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό, όπως 6 αερόσακους, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις, κλιματισμό, ηχοσύστημα, ζάντες αλουμινίου κ.λπ. Ο πολύ αξιόπιστος πετρελαιοκινητήρας των 2.2 λτ. είχε ισχύ (όταν ήταν καινούργιος) 122 ίππους στις 4.200 σ.α.λ. και 270 Nm ροπής στις 1.600-2.800 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο επιτάχυνε στο 0-100 χλμ./ώρα σε 11,7 δλ., η τελική ταχύτητα έφτανε τα 208 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση ήταν 6,1 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 161 γρ./χλμ.
Τώρα, αναζητά ένα νέο ιδιοκτήτη, έναντι του ποσού των 2.500 ευρώ.
Πηγή: autogreeknews.gr