Έρχεται το απόλυτο διπλοκάμπινο αγροτικό 4×4
Στη χρονιά που σηματοδοτεί την 80η επέτειο της μάρκας που έγινε συνώνυμο της κατηγορίας των SUV και της εκτός δρόμου οδήγησης, η Jeep επιστρέφει στην κατηγορία των pick-up.
Στη χρονιά που σηματοδοτεί την 80η επέτειο της μάρκας που έγινε συνώνυμο της κατηγορίας των SUV και της εκτός δρόμου οδήγησης, η Jeep επιστρέφει στην κατηγορία των pick-up με ένα μοντέλο που φέρνει μια σειρά νέων χαρακτηριστικών στην κατηγορία.
Πρόκειται για το Gladiator, το οποίο βασίζεται στο Wrangler, όμως παρουσιάζει αρκετές διαφορές. Η σχεδίασή του μέχρι τις πίσω πόρτες είναι παρόμοια με εκείνη του Wrangler, ωστόσο από εκεί και πίσω ξεχωρίζει ο πρακτικός και ανθεκτικός χώρος φόρτωσης. Το μεγάλο pickup έχει μήκος 5.591 χλστ., πλάτος 1.894 χλστ., ύψος 1.843 χλστ., μεταξόνιο 3.488 χλστ. και απόσταση από το έδαφος 243 χλστ. Οι γωνίες εισόδου, ράμπας και εξόδου είναι 41/18,4/25 μοίρες αντίστοιχα.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Ο χώρος φόρτωσης χωράει 1.005 λτ. μέχρι το ύψος των πλευρικών τοιχωμάτων, με μέγιστο μήκος 1.531 χλστ. και πλάτος 1.442 χλστ. Όλες οι εκδόσεις του μοντέλου θα φέρουν τη διάκριση Trail Rated που πιστοποιεί τις κορυφαίες εκτός δρόμου δυνατότητες, ενώ θα είναι και το μοναδικό pick-up της αγοράς με δυνατότητα αφαίρεσης τμημάτων του αμαξώματος (πόρτες, οροφή), προσφέροντας με αυτό τον τρόπο απόλυτη επαφή με τη φύση, καθώς και μια πρωτόγνωρη εμπειρία οδήγησης.
Το Jeep Gladiator ξεχωρίζει και για τις κορυφαίες εκτός δρόμου δυνατότητες χάρη στα προηγμένα συστήματα τετρακίνησης. Το Command-Trac 4×4 εφοδιάζει τις εκδόσεις Sport και Overland και διαθέτει δύο τελικές σχέσεις μετάδοσης και ανθεκτικούς άξονες Dana 44 3ης γενιάς. Στο Gladiator Rubicon, το σύστημα Rock-Trac 4×4 συνδυάζεται με ενισχυμένους άξονες Dana 44 3ης γενιάς και την επιλογή 4LO με ιδιαίτερα «κοντή» σχέση μετάδοσης 4:1. Επιπλέον, προσφέρει μεγαλύτερη ελευθερία άρθρωσης και μεγαλύτερες διαδρομές της ανάρτησης, καθώς και σύστημα απενεργοποίησης της αντιστρεπτικής ράβδου. Σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων το Gladiator Rubicon έχει εξαιρετικά «κοντή» σχέση 77.2:1, δίνοντας τη δυνατότητα υπέρβασης και τον πιο δύσκολων εμποδίων.
Την κίνησή του φροντίζει αποκλειστικά ένας δυνατός πετρελαιοκινητήρας. Το V6 3.0 λτ. μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 264 ίππους στις 3.600 σ.α.λ. και άφθονη ροπή 600 Nm στις 1.400-2.800 σ.α.λ. Με βάρος που ξεκινάει από τα 2.294 κιλά, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 8,6 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα φτάνει τα 177 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 9,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 248 γρ./χλμ. (WLTP).
Το Jeep Gladiator θα είναι διαθέσιμο και στην Ελληνική αγορά, με τις τιμές των εκδόσεων να ανακοινώνονται μέσα στον Μάρτιο.
Πηγή: autogreeeknews.gr