Το πιο οικονομικό turbo Β-SUV των 15.990€
Η αγάπη των Ελλήνων (και όχι μόνο) για τα SUV είναι μεγάλη και αυτό αποδεικνύεται έμπρακτα από τις πωλήσεις.
Η αγάπη των Ελλήνων (και όχι μόνο) για τα SUV είναι μεγάλη και αυτό αποδεικνύεται έμπρακτα από τις πωλήσεις. Το Νοέμβριο του 2020 το μερίδιο των SUV έφτασε το 50,84%, ενώ το πρώτο 11μηνο του τρέχοντος έτους έχει φτάσει το 45,66%. Στην πρώτη θέση των SUV το 2020 βρίσκονται τα μικρομεσαία SUV (C-SUV) με 21,6% μερίδιο, με τα μικρά SUV (B-SUV) να τοποθετούνται πολύ κοντά στο 18,4%.
Ανάμεσα στα δημοφιλή B-SUV της ελληνικής αγοράς είναι και το προσφάτως ανανεωμένο Kia Stonic, το οποίο αποτελεί το πιο οικονομικό μοντέλο στην κατηγορία του με turbo κινητήρα βενζίνης. Συγκεκριμένα, το Stonic 1.0 T-GDi GL Inmotion πωλείται στην τιμή των 15.990 ευρώ. Στον εξοπλισμό του ανήκουν 6 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικοί καθρέπτες, air condition, αυτόματη ενεργοποίηση φώτων και ηχοσύστημα με οθόνη αφής 8 ιντσών.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Ο αποδοτικός και με πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας 3κύλινδρος 1.000άρης υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας αποδίδει 100 ίππους στις 4.500-6.000 σ.α.λ. και 172 Nm ροπής στις 1.500-4.000 σ.α.λ. Η δύναμη περνάει στους εμπρός τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 ταχυτήτων, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 10,7 δλ. και τη μέγιστη ταχύτητα να σταματά στα 183 χλμ./ώρα. Όσον αφορά την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2, είναι 4,5 λτ./100 χλμ. και 104 γρ./χλμ. αντίστοιχα (5,4 λτ./100 χλμ. και 122 γρ./χλμ. με WLTP).
Το νεανικό και με μοντέρνο σχεδιασμό κόμπακτ SUV Kia Stonic, εκτός από το πολύ καλό value for money, διαθέτει και άλλα θετικά γνωρίσματα. Το εσωτερικό του είναι πρακτικό, εργονομικό και είναι σε θέση να μετακινήσει χωρίς τέσσερις επιβάτες, με το χώρο αποσκευών να έχει χωρητικότητα 352 λίτρα.
Στα θετικά του γνωρίσματα ανήκουν ακόμα η ευελιξία που προσφέρει στις αστικές μετακινήσεις και ο ευχάριστος οδηγικός του χαρακτήρας, χάρη και στη σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων. Οι τελευταίες ευνοούν στις στροφές, όπου οι κλίσεις του αμαξώματος είναι περιορισμένες, προσφέροντας αυξημένη πρόσφυση κι ελεγχόμενες αντιδράσεις.
Πηγή: autogreeknews.gr