Μηχανή απολαύσεων το νέο Subaru BRZ (vid)
Η Subaru επιτέλους αποκάλυψε την τελική μορφή του νέου BRZ.
Η Subaru επιτέλους αποκάλυψε την τελική μορφή του νέου BRZ, το οποίο υπόσχεται να μοιράζει απλόχερα χαμόγελα στον οδηγό του, αλλά και να είναι σύννομο από θέμα ταχύτητας με την παράδοση των μοντέλων της Subaru Tecnica International!
Δεν είναι τυχαίο εξάλλου, που οι Ιάπωνες επέλεξαν να λανσάρουν τη δεύτερη γενιά του σπορ κουπέ τους σε φωτογραφίες με το πιο θρυλικό δίθυρο της Ιστορίας τους: το ανεπανάληπτο Impreza 22B! Πέρα από την παράδοση, το νέο BRZ έχει και τις μηχανολογικές επεμβάσεις με το μέρος του. Αλλά ας ρίξουμε μια καλύτερη ματιά στο αμάξωμα, πρώτα. Στο εμπρός μέρος η διάταξη των φωτιστικών σωμάτων άλλαξε, γυρνώντας σε μικρότερα αμυγδαλωτά αντί για τα αιχμηρά του απερχόμενου.
Κοιτώντας το αυτοκίνητο στο προφίλ, διακρίνουμε πιο έντονους ώμους και τονισμένα φτερά, αλλά και μεγαλύτερο spoiler στην τρίτη πόρτα, που πλέον είναι ενσωματωμένο σε αυτή. Μένοντας στο πίσω μέρος, παρατηρούμε τον εκσυγχρονισμό των φαναριών, με τις ευθείες στα γραφικά τους να παίρνουν τη θέση των βασικών κυκλικών και τη διαμόρφωση να τονίζει την αίσθηση του πλάτους. To μήκος φτάνει τα 4.264 χλστ., το πλάτος τα 1.755 χλστ., το ύψος τα 1.310 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.575 χλστ., παραμένοντας στα επίπεδα του σημερινού (+24 χλστ. σε μήκος, -20 χλστ. σε πλάτος, -10 χλστ. σε ύψος και ίδιο μεταξόνιο). Το γεγονός ότι βασίζεται στη νέα, παγκόσμια πλατφόρμα της Subaru, όμως, έχει επιφέρει αξιοσημείωτη αύξηση στην ακαμψία του σασί.
Στο εσωτερικό, απλές και ευθείες γραμμές συνυπάρχουν με ψηφιακό πίνακα οργάνων (προαιρετικά) και οθόνη αφής 8 ιντσών, για τον έλεγχο του συστήματος πολυμέσων Subaru Starlink.
Η διαμήκης ακαμψία έχει αυξηθεί κατά 60%, ενώ η αντοχή στις δυνάμεις στρέψης είναι στο +50%. Η χρήση αλουμινίου σε καπό, οροφή και εμπρός φτερά συμβάλλει τα μέγιστα στη διατήρηση του βάρους χαμηλά, που εκτιμάται στα 1.315 κιλά και σύμφωνα με τη Subaru συνιστά ό,τι ελαφρύτερο προσφέρει η κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων στις Η.Π.Α. Παράλληλα, το σφιχτότερο πλαίσιο εγγυάται ακόμα πιο άμεσες αντιδράσεις, καλύτερη αίσθηση και περισσότερο κράτημα.
Κάτω από το καπό, εξίσου μεγάλες αλλαγές. Ένας τετρακύλινδρος boxer 2.4 λίτρων αναλαμβάνει πλέον τους πίσω τροχούς, τροφοδοτώντας τους με 228 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και 249 Nm ροπής στις 3.700 σ.α.λ. μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου ή αυτόματου κιβωτίου. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, όμως δεδομένου ότι μιλάμε για αύξηση 15% στην απόδοση, λογικά θα είναι πιο γρήγορο από τα 7,6 δλ. (8,2 το αυτόματο) και τα 226 χλμ./ώρα του προκατόχου.
Το νέο BRZ δεν πρόκειται να έρθει στην Ευρώπη επίσημα, οπότε όσοι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να ψαχτούν με ανεξάρτητη εισαγωγή.
Πηγή: autogreeknews.gr