Αδιανόητο το νέο Audi RS 6 GTO

Η Audi έδωσε στη δημοσιότητα εικόνες από μια ασύλληπτη μορφή του RS 6, που αποτίει φόρο τιμής στο αγωνιστικό 90 Quattro IMSA GTO του 1989.

Αδιανόητο το νέο Audi RS 6 GTO

Το RS 6 GTO Concept μιμείται το αγωνιστικό του «είδωλο», στην παραμικρή του λεπτομέρεια. Ο συνδυασμός λευκού-άσπρου-μαύρου, το φουσκωμένο αμάξωμα, τα καλύμματα στους τροχούς, μέχρι και οι εξατμίσεις που βγαίνουν στο πλάι, παραπέμπουν στο κτήνος των 80’s.

Το 90 Quattro GTO αγωνίστηκε μόλις μια χρονιά στο πρωτάθλημα IMSA, χάνοντας τον τίτλο για 45 πόντους από το Mercury Cougar XR-7 GTO. Εν πολλοίς, λόγω της απόφασης των Γερμανών να μην αγωνιστούν στους τρεις πρώτους αγώνες της σεζόν. Από τον τέταρτο αγώνα και μέχρι την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος, 12 «στροφές» αργότερα, το 90άρι έκανε ένα εντυπωσιακό 7/13 στις νίκες, με τον θρυλικό Hans-Joachim Stuck πίσω από το τιμόνι (Hurley Haywood, Walter Röhrl και Scott Goodyear οι συνοδοιπόροι του Γερμανού), όμως δεν ήταν αρκετό για να προλάβει τους Pete Halsmer και Wally Dallenbach.


To IMSA GTO βασιζόταν στο Quattro S1 Pikes Peak και ειδοποιός διαφορά σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ήταν φυσικά το σύστημα τετρακίνησης. Ο πεντακύλινδρος 20βάλβιδος τούρμπο των 2.2 λίτρων απέδιδε 720 ίππους και 720 Nm, επιταχύνοντας το βάρους 1.206 κιλών αμάξωμα στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 3,1 δλ. και ξεπερνώντας τα 310 χλμ./ώρα τελικής.

Το RS 6 GTO, δεν ξέρουμε τι έχει κάτω από το καπό. Για την ακρίβεια, δεν γνωρίζουμε καν αν υπάρχει πραγματικό πρωτότυπο. H Audi αναφέρει ελάχιστα, με τις εικόνες να φέρνουν περισσότερο σε ψηφιακή δημιουργία. Χαρακτηριστικός ο αριθμός «40», παραλλαγή του «4» που είχε το 90 και ευθεία αναφορά στα 40 χρόνια του συστήματος τετρακίνησης Quattro. Ευελπιστούμε οι Γερμανοί να προχωρήσουν και να κατασκευάσουν έστω ένα πρωτότυπο. Ο 4λιτρος V8 twinturbo του RS 6 έχει επανειλημμένα αποδείξει πως ιπποδυνάμεις της τάξης των 720 ίππων έρχονται με έναν αναπρογραμματισμό του εγκεφάλου.

Πηγή: autogreeknews.gr