Νέο και πιο πρακτικό Fiat 500 Electric 3+1
Η είδηση για πόρτες α λα Mazda RX-8 στο ηλεκτρικό Fiat 500 δεν άργησε να επιβεβαιωθεί.
Η είδηση για πόρτες α λα Mazda RX-8 στο ηλεκτρικό Fiat 500 δεν άργησε να επιβεβαιωθεί, καθώς οι Ιταλοί παρουσίασαν την πιο πρακτική βερσιόν του μικρού τους, με την ονομασία «3+1» (ή «Trepiuno» (τρία συν ένα), όπως δηλαδή λεγόταν το πρωτότυπου που είχε παρουσιάσει η Fiat το 2004, προοιωνίζοντας τον ερχομό του Nuova 500 τρία χρόνια αργότερα).
Ολυμπιακός: Η ομάδα - αποκάλυψη της χρονιάς!
Το 3+1 διαθέτει μια μικρή και αντίθετα ανοιγόμενη πόρτα από την πλευρά του συνοδηγού, προς διευκόλυνση της επι/αποβίβασης των πίσω επιβατών, το «βάλε-βγάλε» παιδικού καθίσματος και άλλες κινήσεις της καθημερινότητας (όπως τα ψώνια, που πολλές φορές τα βάζουμε στο πίσω κάθισμα αντί του πορτμπαγκάζ). Οι διαστάσεις του αυτοκινήτου παραμένουν απαράλλαχτες σε σχέση με το κανονικό 500, έχοντας 3.630 χλστ. μήκους, 1.690 χλστ. πλάτους και 1.488 χλστ. ύψους. Η τέταρτη πόρτα προσθέτει 30 κιλά βάρους και ανοίγει μόνο όταν ανοίξει πρώτα αυτή του συνοδηγού.
Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν με την υπερπλήρως εξοπλισμένη έκδοση La Prima, που διαθέτει γυάλινη πανοραμική οροφή, ενεργό cruise control, full LED φωτιστικά σώματα εμπρός, αναγνώριση τυφλού σημείου και πεζών, έλεγχο 360 μοιρών, κάμερα οπισθοπορείας και πολλά ακόμα. Προς το παρόν, τιμές δεν ανακοινώνονται. Το κανονικό La Prima πάντως, κοστολογείται στην Ιταλία για 34.990 ευρώ, οπότε το 3+1 λογικά θα είναι κατά τι ακριβότερο.
Να θυμίσουμε πως το 500e κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 118 ίππων, που παίρνει ενέργεια από μια συστοιχία ιόντων-λιθίου 42 kWh. Οι Ιταλοί ανακοινώνουν 3,1 δλ. για την επιτάχυνση στα 50 χλμ./ώρα από στάση, 9 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα από στάση και τελική ταχύτητα 150 χλμ./ώρα. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα από 3 λειτουργίες: Normal, Range και Sherpa, με τις δυο τελευταίες να αποσκοπούν στην επέκταση της αυτονομίας και την εξοικονόμηση ρεύματος. Η Fiat υπόσχεται μέχρι 320 χλμ. αυτονομίας, με τη μπαταρία να απαιτεί 14 ώρες για να φορτίσει πλήρως σε οικιακή πρίζα. Με χρήση ταχυφορτιστή, όμως, μπορεί να φτάσει στο 80% από το 0 μέσα σε 35 λεπτά.
Πηγή: autogreeknews.gr