Νέο VW Golf 1.5 TGI «καίει» 3,4 ευρώ φυσικό αέριο
Η VW ξεκινά τη διάθεση του νέου Golf 1.5 TGI με τον κινητήρα φυσικού αερίου, το οποίο προσφέρει εξαιρετική οικονομία σε κόστος καυσίμου.
Η VW ξεκινά τη διάθεση του νέου Golf 1.5 TGI με τον κινητήρα φυσικού αερίου, το οποίο προσφέρει εξαιρετική οικονομία σε κόστος καυσίμου, σε συνδυασμό με αυξημένη απόδοση. Εκτός από το 5θυρο αμάξωμα, θα προσφέρεται και με το στέισον βάγκον Golf Variant, για ακόμα μεγαλύτερους χώρους.
O 1.5 TGI κινητήρας αποδίδει 130 ίππους και λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Miller, μια διαδικασία καύσης που επιτυγχάνει χαμηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, χάρη στην υψηλή αποδοτικότητα και τη σχέση συμπίεσης 12,5:1. Ταυτόχρονα, ένας υπερσυμπιεστής με μεταβλητή γεωμετρία αυξάνει την πίεση και παρέχει περισσότερο αέρα στους κυλίνδρους. Αυτό επιτρέπει στο Golf TGI να επιταχύνει δυναμικά από χαμηλές στροφές του κινητήρα ανά πάσα στιγμή.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Η κατανάλωση καυσίμου βρίσκεται μεταξύ 4,1-4,3 kg/100 χλμ. (3,4 ευρώ/100 χλμ. με τιμή CNG 0,834 ευρώ/κιλό), ενώ οι εκπομπές CO2 είναι 111-117 γρ./χλμ. Τρεις δεξαμενές φυσικού αερίου συνολικής χωρητικότητας 17,3 κιλών (115 λίτρων) βρίσκονται τοποθετημένες κάτω από το δάπεδο και προσφέρουν αυτονομία 400 χιλιόμετρα σε κύκλο WLTP. Επίσης, υπάρχει μια βοηθητική δεξαμενή βενζίνης 9 λίτρων, στην περίπτωση που αδειάσει το φυσικό αέριο και δεν έχει γίνει ανεφοδιασμός.
Η οδήγηση με φυσικό αέριο μειώνει σημαντικά τις εκπομπές άνθρακα. Σε σύγκριση με τη βενζίνη ή το ντίζελ, το φυσικό αέριο περιέχει σημαντικά υψηλότερη ποσότητα ενέργειας και έχει χαμηλότερη περιεκτικότητα σε άνθρακα. Αυτό σημαίνει ότι η οδήγηση σε λειτουργία CNG παράγει περίπου 25% λιγότερες εκπομπές άνθρακα από ό, τι με τη βενζίνη. Τα καυσαέρια περιέχουν σημαντικά λιγότερο μονοξείδιο του άνθρακα και οξείδια του αζώτου (NOx), ενώ το ποσοστό της αιθάλης ή των σωματιδίων είναι ελάχιστο.
Πηγή: autogreeknews.gr