Πανδαιμόνιο για το νέο Fiat Panda

Φέτος συμπληρώνονται 40 χρόνια από την παρουσίαση του Panda και η Fiat το γιορτάζει, ανανεώνοντας το δημοφιλές μικρό της.

Πανδαιμόνιο για το νέο Fiat Panda

Το New Panda ξεχωρίζει χάρις στο νέο προφυλακτήρα μπροστά και τους κυκλικούς προβολείς ομίχλης, τα ανασχεδιασμένα προστατευτικά στο πλάι και τις νέες ζάντες αλουμινίου, που θυμίζουν αυτές του Abarth 500. Η νέα έκδοση Sport απευθύνεται στο νεανικό κοινό και διαθέτει δίχρωμες 16άρες ζάντες, καθρέπτες και χειρολαβές στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ προαιρετικά διατίθεται με μαύρη οροφή (σε αυτή την περίπτωση, μαύρο χρώμα έχουν και τα καλύμματα των καθρεπτών, μαζί με τις λαβές των θυρών). Αποκλειστικό για το Sport είναι το Matte Gray χρώμα.

Με το Pandemonio Pack τα παράθυρα γίνονται φιμέ, οι δαγκάνες των δισκόφρενων κόκκινες και το δερμάτινο τιμόνι αποκτά ίδιου χρώματος ραφές. Κόκκινες ραφές φέρουν και τα ημιδερμάτινα καθίσματα, με το ταμπλό να είναι βαμμένο στο χρώμα του τιτανίου.

Στο εσωτερικό όλων των Panda δεσπόζει η οθόνη αφής των 7 ιντσών στο κέντρο της κεντρικής κονσόλας, που ελέγχει τις λειτουργίες του συστήματος πολυμέσων UConnect και επιτρέπει τη χρήση Apple CarPlay και Android Auto. Τις σημαντικότερες αλλαγές υιοθετεί το ταμπλό του Cross, που διαθέτει νιφάδες ανακυκλωμένου ξύλου και χαρίζει έναν μοναδικό τόνο στην καμπίνα επιβατών. Εξωτερικά πάντως, νέο και απερχόμενο Cross είναι ίδια.

Κάτω από το καπό, το νέο υβριδικό σύνολο του 1 λίτρου είναι διαθέσιμο σε όλη την γκάμα. Ο τρικύλινδρος Firefly βενζινοκινητήρας των 999 κ.εκ. συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα BSG (Belt integrated Starter Generator) και κινείται από τον ίδιο ιμάντα που κινεί και τα βοηθητικά περιφερειακά συστήματα. Κατά την επιβράδυνση το BSG αποθηκεύει ενέργεια σε μία προηγμένη μπαταρία λιθίου χωρητικότητας 11 Ah, την οποία αξιοποιεί με μέγιστη ισχύ 3.600 W, τόσο κατά την εκκίνηση του κινητήρα μέσω του συστήματος Stop & Start, όσο και κατά την επιτάχυνση.

Η συνολική απόδοση φτάνει τους 70 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και τα 92 Nm ροπής στις 3.500 σ.α.λ., τροφοδοτώντας τους εμπρός τροχούς μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου.

Πηγή: autogreeknews.gr