Νέο Mitsubishi Eclipse Cross και PHEV
Τρία χρόνια μετά την παρουσίασή του (το 2017), το μικρομεσαίο SUV Mitsubishi Eclipse Cross ανανεώνεται σε πολλά σημεία.
Τρία χρόνια μετά την παρουσίασή του (το 2017), το μικρομεσαίο SUV Mitsubishi Eclipse Cross ανανεώνεται σε πολλά σημεία, ενώ αποκτά και plug-in hybrid κινητήριο σύνολο για επιλεγμένες αγορές.
Εξωτερικά, ξεχωρίζει αμέσως από το πλήρως ανασχεδιασμένο εμπρός και πίσω τμήμα του αμαξώματός του. Το μπροστινό μέρος υιοθετεί μια εξελιγμένη έκδοση της σχεδιαστικής φιλοσοφίας Dynamic Shield της Mitsubishi, που εκφράζει δύναμη και ασφάλεια. Υπάρχει νέος προφυλακτήρας και μάσκα, καθώς και μια ανανεωμένη διάταξη των φωτιστικών σωμάτων, αφού τα πάνω λέπτυναν και έγιναν φώτα ημέρας και τα κάτω είναι τα κυρίως φώτα. Μεγάλες αλλαγές συναντώνται και στο πίσω άκρο, υιοθετώντας μια πιο συμβατική αισθητική. Το διπλό παράθυρο του παρμπρίζ έγινε ένα ενιαίο, αφαιρέθηκε η οριζόντια μπάρα και ανασχεδιάστηκαν τα φανάρια μαζί με ολόκληρη την πόρτα του χώρου αποσκευών και τον προφυλακτήρα. Τώρα προσφέρει βελτιωμένη ορατότητα πίσω καθώς και διακριτικό και σύγχρονο στυλ.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Πολλές είναι οι αλλαγές και στο εσωτερικό προς όφελος της εργονομίας. Αυτές εντοπίζονται στο νέο πίνακα οργάνων και στην πλήρως ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα, από το άνω άκρο έως τη βάση της. Τη διαφορά κάνει αμέσως η νέα οθόνη του συστήματος πολυμέσων των 8 ιντσών με τον πιο εύκολο χειρισμό, αφού τοποθετήθηκε πιο κοντά στον οδηγό και έχει φυσικά χειριστήρια, ενώ αφαιρέθηκε το μη εργονομικό touchpad. Επίσης, υπάρχει νέο πάνελ για το σύστημα του κλιματισμού και ηλεκτρονικό χειρόφρενο αντί για μηχανικό.
Στους κινητήρες, προστέθηκε το Plug-in hybrid μηχανικό σύνολο του Outlander PHEV. Αυτό αποτελείται από ένα κινητήρα βενζίνης 2.4 λτ. και δύο ηλεκτροκινητήρες, ένα μπροστά και ένα πίσω για να δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς (4WD PHEV). Το σύστημα επιλέγει αυτόματα μεταξύ τριών οδηγικών προφίλ ανάλογα τις συνθήκες: EV, Series Hybrid ή Parallel Hybrid. Η μπαταρία κίνησης μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί ως πηγή ηλεκτρικής ενέργειας για αναψυχή σε εξωτερικούς χώρους ή σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, καθώς τροφοδοτεί έως και 1.500 Watt από μια πρίζα. Εκτός από το PHEV σύνολο θα υπάρχει και ο γνωστός 1.5 λτ. Turbo MIVEC των 163 ίππων με το CVT κιβώτιο και τις 8 προσομοιωμένες σχέσεις.
Βελτιώσεις έχουν γίνει ακόμα στις αναρτήσεις με τα γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Σε συνδυασμό με την τετρακίνηση S-AWD παρέχει καλύτερο έλεγχο και οδική συμπεριφορά σε κάθε τερέν.
Αρχικά, το ανανεωμένο Eclipse Cross θα λανσαριστεί το Νοέμβριο στην Αυστραλία και στη Νέα Ζηλανδία, με το PHEV να ακολουθεί το 2021. Με το βενζινοκινητήρα και το PHEV οι προπαραγγελίες ξεκίνησαν στην Ιαπωνία. Στη Βόρεια Αμερική το βενζίνης θα κάνει ντεμπούτο το πρώτο τετράμηνο του 2021, ενώ δεν είναι στα πλάνα την παρούσα στιγμή το PHEV για τη μεγάλη αυτή αγορά. Στην Ευρώπη δεν θα διατεθεί, λόγω της αλλαγής στρατηγικής της Mitsubishi.
Πηγή: autogreeknews.gr