Πλούσια SUV μοντέλα σε χαμηλές τιμές

Τα SUV έχουν κυρίαρχη θέση και βρίσκονται ψηλά στην προτίμηση του αγοραστικού κοινού.

Πλούσια SUV μοντέλα σε χαμηλές τιμές

Στην Ελλάδα, όπως και σε όλη την Ευρώπη αλλά και σε πολλές περιοχές παγκοσμίως, τα SUV έχουν κυρίαρχη θέση και βρίσκονται ψηλά στην προτίμηση του αγοραστικού κοινού. Ενημερωτικά, στην εγχώρια αγορά το πρώτους επτά μήνες του 2020, ταξινομήθηκαν 20.936 SUV όλων των κατηγοριών, καταλαμβάνοντας το εντυπωσιακό μερίδιο της τάξεως του 45,43%. Σχεδόν 1 στα 2 αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ελλάδα είναι SUV.

Ειδικά τα μικρά SUV (B-SUV) και τα μικρομεσαία SUV (C-SUV) έχουν συγκεντρώσει το 40,76% της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου. Μεταξύ αυτών επιλέξαμε τέσσερα δημοφιλή SUV με πλούσιο εξοπλισμό, τα οποία πωλούνται σε οικονομικές τιμές και σας τα παρουσιάζουμε παρακάτω μαζί με όλα τα χαρακτηριστικά τους.

Dacia Duster 1.3 TCe 130 Prestige


Τη χαμηλότερη τιμή μεταξύ των μικρών και μικρομεσαίων SUV έχει με διαφορά το Dacia Duster, το οποίο πωλείται από μόλις 13.580 ευρώ στην αρχική έκδοση 1.0 TCe 100 Ambiance. Ωστόσο, πολύ συμφέρουσα πρόταση κρίνεται το μοντέλο 1.3 TCe 130 Prestige, καθώς συνδυάζει τη χαμηλή τιμή (17.100 ευρώ), με το δυνατό κινητήρα και τον πλήρη στάνταρ εξοπλισμό.

Αρχικά, το Duster κερδίζει τις πρώτες εντυπώσεις με τη δυναμική και ελκυστική εξωτερική του εμφάνιση. Το εσωτερικό του διακρίνεται για την απλότητα στον σχεδιασμό με τις ευθείες γραμμές, την πολύ καλή εργονομία και την αναβαθμισμένη ποιότητα. Στα σημαντικά του πλεονεκτήματα ανήκουν οι άνετοι χώροι για 4 και 5 επιβάτες, ενώ μεγάλο και πλήρως εκμεταλλεύσιμο είναι το πορτμπαγκάζ των 445 λίτρων.

Ο νέος κινητήρας 1.3 TCe των 130 ίππων και 240 Nm ροπής ταιριάζει κατάλληλα στο Duster, αφού το κινεί με μεγάλη άνεση, χωρίς να απαιτεί μεγάλες ποσότητες βενζίνης. Προσφέρει σβέλτες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ.), διαθέτει πολιτισμένη λειτουργία και χαμηλό θόρυβο, ενώ στη δοκιμή η κατανάλωση βρέθηκε στα 7,6 λτ./100 χλμ.

Το Duster με το «γαλλικό πάτημα» στρίβει με ασφάλεια και με αρκετά περιθώρια πρόσφυσης. Οι πιο «ψαγμένοι» θα ήθελαν περισσότερο βάρος και πληροφόρηση από το τιμόνι, όπως και πιο άμεση απόκριση στο πάτημα του πεντάλ των φρένων με τη νεκρή διαδρομή.

Τιμή: 17.100 ευρώ, Τεκμήριο: 5.200 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 168 ευρώ

Εξοπλισμός: 6 αερόσακοι, Blind Spot Warning, αισθητήρας φωτός, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικοί καθρέπτες, αυτόματος κλιματισμός, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 7 ιντσών και με ελληνικούς χάρτες, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, ζάντες αλουμινίου και Multi-view camera με τέσσερις κάμερες θέασης.

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 1.333 κ.εκ., Ισχύς (PS/σ.α.λ.): 130/5.000, Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 240/1.600, 0-100 χλμ./ώρα (δλ.): 10,6, Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 193, Μεικτή κατανάλωση (λτ./100 χλμ.): 6,1, Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.): 140 *Εργοστασιακές μετρήσεις.

Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 PS GL Optimum

Η Kia ξεκίνησε εδώ και λίγο καιρό το λανσάρισμα του ανανεωμένου κόμπακτ SUV μοντέλου της Stonic, με τις αισθητικές, τεχνολογικές και μηχανικές αναβαθμίσεις. Στο αμάξωμα οι αλλαγές είναι λίγες και αφορούν την προσθήκη νέων χρωμάτων και συνδυασμών, καθώς και στα ανασχεδιασμένα φώτα LED ημέρας.

Στο εσωτερικό του, υπάρχει μια νέα μεγαλύτερη οθόνη αφής 8 ιντσών, η οποία είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Η καμπίνα του Kia Stonic είναι σύγχρονη και ποιοτική, παρά την ευρεία χρήση σκληρών πλαστικών στο ταμπλό και τις πόρτες. Αυτά παρουσιάζουν στιβαρή συναρμογή και διαθέτουν προσεγμένο φινίρισμα, ενώ αυξημένη είναι η εργονομία κι η πρακτικότητα. Σε ότι αφορά τους προσφερόμενους χώρους, τέσσερις ενήλικοι θα βολευτούν με άνεση, με την χωρητικότητα των 352 λίτρων για το πορτ μπαγκάζ να ικανοποιεί.

Σημαντική είναι η αλλαγή του κινητήρα, αφού ο Kappa αντικαταστάθηκε από το νέο Smartstream 1.0 T-GDi, ενώ πλέον διαθέτει μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων αντί 5. Η απόδοση παραμένει στους 100 ίππους και στα 172 Nm ροπής, ωστόσο βελτιώθηκε η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα κατά 0,5 δλ. (10,3 δλ. έναντι 10,8 δλ.).

Στο δρόμο το Kia Stonic τα πάει πολύ καλά, σε ότι διαδρομή κι αν του ζητηθεί να κινηθεί. Εντός πόλης οι κόμπακτ διαστάσεις του θα βοηθήσουν τον οδηγό στους αστικούς ελιγμούς, ενώ στον αυτοκινητόδρομο «μαζεύει» με άνεση τα χιλιόμετρα και ταξιδεύει με ασφάλεια. Η σφιχτή ανάρτηση ευνοεί στις στροφές, όπου οι κλίσεις είναι περιορισμένες, προσφέροντας αυξημένη πρόσφυση κι ελεγχόμενες αντιδράσεις.

Τιμή: 17.190 ευρώ, Τεκμήριο: 4.000 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 115,64 ευρώ

Εξοπλισμός: 6 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικοί καθρέπτες, air condition, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 7 ιντσών, αισθητήρες στάθμευσης, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματη ενεργοποίηση φώτων και ζάντες αλουμινίου.

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 998 κ.εκ., Ισχύς: 100/4.500-6.000 PS/σ.α.λ., Ροπή: 172/1.500 – 4.000 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 10,3 δλ., Τελική ταχύτητα: 184 χλμ./ώρα, Μεικτή κατανάλωση: 5,2 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 118 γρ./χλμ. *εργοστασιακές μετρήσεις.

Nissan Qashqai 1.3T 140 PS Acenta

Το πρώτο επί σειρά ετών σε πωλήσεις SUV στην Ελλάδα, το Nissan Qashqai προσφέρεται με το νέο και πολύ αξιόλογο κινητήρα βενζίνης 1.3T 140 PS σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές. Αυτές ξεκινούν από 20.490 ευρώ για την αρχική έκδοση Energy, ενώ η δεύτερη έκδοση Acenta με τον πιο πλούσιο εξοπλισμό πωλείται από 22.250 ευρώ.

Μεταξύ των σημείων αναφοράς της συγκεκριμένης έκδοσης είναι ο νέος κινητήρας βενζίνης των 1.3 λτ. με τους 140 ίππους. Το μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει με τα πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας σε ενθουσιάζει, μιας και τραβάει δυνατά από χαμηλά χωρίς να έχει κενά ισχύος και υστέρηση στην απόκριση, έχει χαμηλό θόρυβο και ανεβάζει με άνεση στροφές. Πολύ λογική είναι και η πραγματική κατανάλωση, στα 7,6 λτ./100 χλμ. Οι αναρτήσεις κάνουν πολύ καλή δουλειά, αφού αφήνουν εκτός καμπίνας τις περισσότερες ανωμαλίες των δρόμων, παρέχοντας παράλληλα αρκετή πρόσφυση, με περιορισμένες κλίσεις.

Το εσωτερικό του Qashqai αφήνει θετικές εντυπώσεις στον χρήστη από την πρώτη επαφή. Αρχικά γιατί όλα είναι ποιοτικά, με προσεγμένη συναρμογή και μαλακά υλικά στο πάνω και κάτω μέρος του ταμπλό. Στα θετικά γνωρίσματα του Qashqai ανήκουν ακόμα οι καλοί χώροι για επιβάτες και αποσκευές (430 λτ.).

Τιμή: 22.550 ευρώ, Τεκμήριο: 5.200 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 145,2 ευρώ

Εξοπλισμός: 6 αερόσακοι, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικοί καθρέπτες, αισθητήρες βροχής και φωτός, οθόνη 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματος κλιματισμός και ζάντες αλουμινίου.

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 1.332 κ.εκ., Ισχύς (PS/σ.α.λ.): 140/5.000, Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 240/1.600, 0-100 χλμ./ώρα (δλ.): 10,5, Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 193, Μεικτή κατανάλωση (λτ./100 χλμ.): 5,3, Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.): 121 *Εργοστασιακές μετρήσεις.

VW T-Cross 1.0 TSI 95 PS Life

Το μικρότερο SUV της VW, το T-Cross από την πρώτη έκδοση εξοπλισμού Life και σε συνδυασμό με τον 1.0 TSI 95 PS κινητήρα αποτελεί μια συμφέρουσα επιλογή. Η τιμή του ξεκινά από τις 18.400 ευρώ με εξοπλισμό που περιλαμβάνει τα πάντα, όσον αφορά τα συστήματα ανέσεων, ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού.

Εξωτερικά το VW T-Cross κερδίζει τις πρώτες εντυπώσεις με την φρέσκια εικόνα του, ενώ σύγχρονη εμφάνιση διαθέτει και το εσωτερικό του. Τα πλαστικά σε όλες τις επιφάνειες του ταμπλό και των θυρών είναι σκληρά και ξεχωρίζουν περισσότερο για την στιβαρή τους συναρμογή. Στα θετικά ανήκουν ακόμη η πολύ καλή θέση οδήγησης και ορατότητα, οι πολλές θήκες και οι πολύ άνετοι χώροι για όλους τους επιβάτες. Το πίσω πολύ πρακτικό κάθισμα είναι συρόμενο (στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις) και διαμορφώνει τη χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ από 347 έως 417 λίτρα.

Ο 1.0 TSI κινητήρας των 95 ίππων και 175 Nm ροπής παρουσιάζει πολιτισμένη λειτουργία χωρίς κραδασμούς και τρέμουλο και ικανοποιεί με τις επιδόσεις του. Η κατανάλωσή του κατά τη διάρκεια της δοκιμής βρέθηκε στα 7,0 λτ./100 χλμ. Παράλληλα, η κατάλληλα ρυθμισμένη ανάρτηση του T-Cross σε συνδυασμό με το στιβαρό πλαίσιο εξασφαλίζουν πολύ καλή σταθερότητα, αλλά και ευελιξία στην πόλη.

Τιμή: 18.400 ευρώ, Τεκμήριο: 4.000 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 112,7 ευρώ

Εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, σύστημα αναγνώρισης πεζών, αισθητήρας τυφλού σημείου, ενεργό σύστημα διατήρησης της λωρίδας, κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικοί καθρέπτες, air condition, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 8 ιντσών, προβολείς ομίχλης, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και αυτόματη ενεργοποίηση φώτων.

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 999 κ.εκ., Ισχύς: 95/5.000 PS/σ.α.λ., Ροπή: 175/2.000 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 11,5 δλ., Τελική ταχύτητα: 180 χλμ./ώρα, Μεικτή κατανάλωση: 4,9 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 115 γρ./χλμ. *εργοστασιακές μετρήσεις.

Πηγή: autogreeknews.gr