Αυτοκρατορική η νέα Mercedes S-Class
Η Mercedes S-Class έρχεται για άλλη μια φορά να οδηγήσει τις εξελίξεις, με μπροστάρη την καινοτομία.
Η έβδομη γενιά του μοντέλου που ορίζει τους όρους «πολυτέλεια» και «τεχνολογία», είναι εδώ. Η Mercedes S-Class έρχεται για άλλη μια φορά να οδηγήσει τις εξελίξεις, με μπροστάρη την καινοτομία.
Εμφανισιακά οι αθλητικές αναλογίες δεν κρύβονται, παρά τις μεγαλύτερες διαστάσεις. Η νέα S-Class είναι μακρύτερη κατά 54 χλστ. (5.179 χλστ.) με το κανονικό και κατά 34 χλστ. (5.289 χλστ.) με το μακρύ μεταξόνιο, φαρδύτερη κατά 55 χλστ. (1.954 χλστ.), ψηλότερη κατά 10 χλστ. (1.503 χλστ.) και με αυξημένο μεταξόνιο (3.106 χλστ., +71, η απλή και 3.216, +51 χλστ., η LWB). Οι σχεδιαστές έχουν δώσει εξαιρετική σημασία στην αεροδυναμική απόδοση, με τους καθρέπτες να διαθέτουν ειδικούς θύλακες μορφοποίησης του αέρα και τα χερούλια των θυρών να είναι πτυσσόμενα, προκειμένου να μην διαταράσσουν τη ροή του. Ως αποτέλεσμα, ο συντελεστής οπισθέλκουσας βρίσκεται στο ασυναγώνιστο Cd 0,22!
Στο εσωτερικό, η οθόνη αφής των 12,8 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό είναι το πρώτο που κεντρίζει το βλέμμα. Σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, υπάρχουν 27 διακόπτες λιγότεροι με τις λειτουργίες τους να εκτελούνται πλέον είτε μέσω της οθόνης, είτε μέσω φωνητικών εντολών. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων φτάνει στις 12,3 ίντσες και είναι τρισδιάστατος, ενώ διατίθεται ηχοσύστημα 4D της Burmester, με 30 ηχεία και 8 αντηχεία!
Ο φωνητικός βοηθός «Hey Mercedes» έχει την ικανότητα να κάνει ακόμη περισσότερο διάλογο. Ορισμένες ενέργειες μάλιστα μπορούν να πραγματοποιούνται ακόμη και χωρίς να πείτε «Hey Mercedes» για ενεργοποίηση, όπως η λήψη τηλεφωνικής κλήσης ή η εμφάνιση του χάρτη πλοήγησης. Επιπλέον, ο φωνητικός βοηθός «Hey Mercedes» μπορεί να εξηγήσει πού βρίσκεται το κουτί πρώτων βοηθειών ή πώς γίνεται η σύνδεση ενός smartphone μέσω Bluetooth. Παράλληλα με τη χρήση του PIN, μια νέα μέθοδος επαλήθευσης ταυτότητας εγγυάται υψηλό επίπεδο ασφάλειας, συνδυάζοντας δακτυλικό αποτύπωμα, αναγνώριση προσώπου και φωνητική αναγνώριση. Με τον τρόπο αυτό επιτρέπεται η πρόσβαση στις προσωπικές ρυθμίσεις ή η επαλήθευση ηλεκτρονικών πληρωμών μέσα από το όχημα.
Τα καθίσματα εξυπακούεται πως είναι από δέρμα Nappa, διαθέτοντας δυνατότητα μασάζ με 10 διαφορετικές λειτουργίες. Κάτι παρόμοιο ισχύει για την ατμόσφαιρα του εσωτερικού, αλλά με 6 διαφορετικές επιλογές: Refresh, Warmth, Vitality, Enjoyment, Well-Being και Training. Σε καθεμιά, το αυτοκίνητο ρυθμίζει αυτόματα θερμοκρασία και ένταση κλιματισμού, ambient φωτισμό, ένταση μουσικής, ακόμα και το είδος που θα αναπαράγει το ηχοσύστημα! Προαιρετικά προσφέρονται 3 οθόνες για τους πίσω επιβάτες: 2 στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων, 11,9 ιντσών, και μια μικρότερη 7 ιντσών στην κεντρική κονσόλα. Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά για το «διαστημικό» εσωτερικό της γερμανικής ναυαρχίδας παρακάτω.
Την κίνηση αναλαμβάνουν 3 κινητήρες, όλοι με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt EQ Boost. Στη βάση τοποθετείται η S350 d, με τον 3λιτρο εξακύλινδρο εν σειρά ντίζελ των 210 ίππων στις 3.400-4.600 σ.α.λ. και 600 Nm στις 1.200-3.200 σ.α.λ. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 6,4 δλ., ενώ η μέση κατανάλωση βρίσκεται στα 6,4-7,7 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 169-204 γρ./χλμ. (βάσει WLTP). Ακολουθεί η τετρακίνητη S350 d 4MATIC (0-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δλ., κατανάλωση 6,6-8 λίτρα/100 χλμ., εκπομπές CO2 172-211 γρ./χλμ.) και η S400 d 4MATIC, των 243 ίππων στις 3.600-4.200 σ.α.λ. και 700 Nm στις 1.200-3.200 σ.α.λ. (0-100 χλμ./ώρα σε 5,4 δλ., 6,7-8 λίτρα/100 χλμ., 175-211 γρ.CO2/χλμ.).
Στο βενζινοκίνητο «στρατόπεδο», αρχικά θα φροντίσει μόνο ο επίσης 3λιτρος εξακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος εν σειρά Μ256 (ΟΜ256 η ονομασία του ντίζελ). Στην S450 4MATIC αποδίδει 270 ίππους στις 5.500-6.100 σ.α.λ. και 500 Nm στις 1.600-4.500 σ.α.λ. (0-100 χλμ./ώρα σε 5,1 δλ., 7,8-9,5 λίτρα/100 χλμ., 178-215 γρ.CO2/χλμ.), ενώ στην S500 4MATIC 320 ίππους στις 5.900-6.100 σ.α.λ. και 520 Nm στις 1.800-5.500 σ.α.λ. (0-100 χλμ./ώρα σε 4,9 δλ., 8,0-9,5 λίτρα/100 χλμ., 181-216 γρ.CO2/χλμ.). Όπως βλέπουμε, μοναδική πισωκίνητη είναι η S350 d, ενώ όλες συνδυάζονται με 9άρι αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC και περιορίζονται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση E-Active Body Control και το σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης, μαζί με πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων, εξασφαλίζουν την πορεία της γερμανικής πορείας στο δρόμο. Μάλιστα, χάρις στο στρίψιμο των πίσω τροχών ο κύκλος στροφής μειώνεται κατά 21%.
Πηγή: autogreeknews.gr