Το κέρδος του να μην «βρίσκει» το αυτοκίνητο κάτω
Όλοι το έχουμε πάθει. Εκεί που οδηγούμε όμορφα κι ωραία, πλησιάζουμε εξόγκωμα,σαμάρι, ανηφορικό σημείο, ράμπα.
Όλοι το έχουμε πάθει. Εκεί που οδηγούμε όμορφα κι ωραία, πλησιάζουμε εξόγκωμα/σαμάρι/ανηφορικό σημείο/ράμπα. Επιβραδύνουμε, σφίγγουμε δόντια και μάτια, όμως τα αυτιά δεν μπορούμε να τα προστατεύσουμε από τον ανατριχιαστικό ήχο της τριβής μεταξύ κάτω μέρους και οδοστρώματος. Την γκριμάτσα μπορείτε πολύ άνετα να την οπτικοποιήσετε. Πάρτε τώρα αυτή, αλλά και ολόκληρο το προαναφερθέν σκηνικό του τρόμου, και προβάλετε σε σπορ αυτοκίνητο.
Βαθμολογία Super League: Μόνος στην κορυφή ο Ολυμπιακός
Οι ιδιοκτήτες sportscars, supercars και βελτιωμένων δέχονται καθημερινά bullying από πάρκινγκ, σαμάρια και οτιδήποτε έρχεται κοντά στο πάτωμα του αυτοκινήτου, ιδιαίτερα το εμπρός μέρος. Πολλοί κατασκευαστές ενσωματώνουν συστήματα ανύψωσης, που ανασηκώνουν είτε χειροκίνητα, είτε αυτόματα κάτω από συγκεκριμένη ταχύτητα. Από τα πρώτα μοντέλα που το εφάρμοσαν, ήταν η Ferrari Enzo. Από το 2002 που παρουσιάστηκε το ιταλικό supercar, το εν λόγω σύστημα διαδόθηκε και στα κατώτερα στρώματα. Κατώτερα με βάση την Enzo, καθώς οι Porsche 991 Carrera και η σημερινή Corvette μόνο ως καθημερινά αυτοκίνητα δεν λογίζονται. Όμως μπορεί να έρθουν αντιμέτωπα με καθόλα καθημερινές δυσκολίες, όπως το ανέβασμα σε ράμπα.
Για το λόγο αυτό, η Chevrolet διαθέτει προαιρετικά το σύστημα Front Lift που αυξάνει την απόσταση του εμπρός μέρους από το έδαφος μέχρι 5 εκατοστά, σε ταχύτητες κάτω των 38 χλμ./ώρα (24 μίλια/ώρα). H διαδικασία διαρκεί 2,8 δλ. και μπορεί να γίνει τόσο χειροκίνητα, όσο αυτόματα. Στη δεύτερη περίπτωση, ο οδηγός δύναται να αποθηκεύσει μέχρι 1.000 τοποθεσίες ώστε το Front Lift -που συνεργάζεται με το GPS- να γνωρίζει εκ των προτέρων και να είναι προετοιμασμένο, προκειμένου να σηκώσει τη μύτη μόνο του! Η τιμή του συστήματος μέχρι πρόσφατα ήταν στα 1.495 δολάρια, όμως η αμερικανική εταιρία ανακοίνωσε αύξηση 500 δολαρίων. Οπότε φτάνουμε κοντά στις 2.000 δολάρια (1.995 – 1.684 ευρώ).
Το κόστος προφανώς λίγο θα απασχολήσει όποιον έχει τις 59.000 δολάρια, από όπου ξεκινάει η ‘Vette. Εξάλλου, στο πρώτο σαμαράκι που το αυτοκίνητο δεν θα αφήσει κάτω -στην καλύτερη- τον προφυλακτήρα, το Front Lift έχει κάνει απόσβεση. Το αδικαιολόγητο «καπέλο» των 500 δολαρίων ωστόσο, έχει δημιουργήσει κλίμα στις Η.Π.Α. Κυρίως γιατί μια ανώνυμη πηγή, μέσα από την General Motors, δήλωσε πως η όλη κατασκευή δεν στοιχίζει ούτε 600 δολάρια. Δηλαδή, ήδη με την τιμολόγηση των 1.495 δολαρίων η GM είχε κέρδος άνω του 100%!
Κάτι που σημαίνει πως, αν ευσταθούν οι ισχυρισμοί της πηγής, με την αυξημένη τιμή ο κατασκευαστής βάζει «τσέπη» πάνω από τριπλό όφελος. Από τον Οκτώβρη του 19, όταν λανσαρίστηκε η 8η γενιά, μέχρι σήμερα έχουν πουληθεί σχεδόν 10.000 κομμάτια (9.771) μόνο στις Η.Π.Α. Κάτι που τοποθετεί μακράν την Corvette στην πρώτη θέση της κατηγορίας. Το 92% εξ αυτών, είναι εξοπλισμένες με το Front Lift. Ήτοι 8.989 κομμάτια. Αν υποθέσουμε πως το κόστος κατασκευής είναι, ας πούμε, 599 δολάρια («ούτε 600» αναφέρεται), μας μένει ένα κέρδος 996 δολαρίων ανά αυτοκίνητο (με την παλιά τιμή των 1.495 δολαρίων είναι τα τρέχοντα στοιχεία πωλήσεων). Ένας απλός πολλαπλασιασμός μας λέει πως η GM έχει βγάλει, μέχρι στιγμής και πάντα κατά προσέγγιση, 895.304 δολάρια μόνο από το Front Lift System!
Αν είναι να αποφεύγονται στιγμές σαν τις παρακάτω πάντως, χαλάλι.
Πηγή: autogreeknews.gr